Alitajuisesti odotan että mies pyytäisi luokseen. Eipä varmaan pyydä, mutta silti odotan. Itse en viitsi olla aina se "vonkaaja".

Vierailija

Kuuteen asti odotan ja sitten alan kiskomaan kuoharia niin en ole ajokunnossa. Miten tää naisen elämä voikin olla näin perseestä kun pitää ajatella koko ajan ja kaikkea ja liikaa? Enkä ole edes mikään teini enää vaikka vois niin kuvitella tästäkin kirjoituksesta :D

Kommentit (9)

Vierailija

Tiedän fiiliksen... Sitä tuntee itsensä niin epähalutuksi, jos se nyt sana edes on, jos itse joutuu aina olemaan se yhteyttä ottava osapuoli. Menee fiilis kaikesta. No ainakin sinulla on jotain hyvää mitä odottaa ellei mies ota yhteyttä.

Vierailija

Kyllä sä ihan tietoisesti odotat, et alitajuisesti :D

Mutta toivottavasti pyytää kuitenkin, tylsäähän se on itse joutua aina vonkaamaan.

Vierailija

Älä ota yhteyttä mieheen. Jos hän ei itse ota yhteyttä, niin hän ei luultavasti ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Saat paremmankin, usko pois.

Jos nyt jäät roikkumaan mieheen, kadut sitä myöhemmin.

Vierailija

Enkä mä edes muista varmuudella, että onko miehen lapset vielä yön vai ei niin mun odotus on oikeastaan aika idioottia.  Joo, kohta saa korkata... Pitää varoa känniviestejä

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä ihan tietoisesti odotat, et alitajuisesti :D

Mutta toivottavasti pyytää kuitenkin, tylsäähän se on itse joutua aina vonkaamaan.

Ei kun mä tietoisesti oon silleen "näin tän illan piti mennäkin, en edes ajattele että se ottaa yhteyttä ja hyvä niin, yksin oleminen on ihan kivaa" :D

-ap

Vierailija

No eikös tuo AP:n asenne että "meistä tulee pari vain jos mies tekee aloitteen" ole sama asenne mikä kaikilla naisilla on.

Ajatelkaa miten paljon enemmän Suomessa olisi pareja ja onnellisia ihmisiä jos naisetkin tekisivät aloitteita.

No, hyvää itsenäisyyspäivää.

Vierailija

Jos olet itse aina se joka ottaa yhteyttä jne niin mies ei vain ole niin kiinnostunut kuin sinä hänestä. Jos olisi niin sinun ei tarvitsisi ajatella noin: ei kaikkien naisten elämä ole jatkuvaa odotusta että mies jaksaisi pitää yhteyttä. Pääset helpommalla kun lopetat koko suhteen: jos siis tosiaan koet että joudut vonkaamaan ja miettimään koko ajan että missä mennään. Muitakin miehiä on.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat