Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehtelee pikkujutuista jatkuvasti

Vierailija
06.12.2015 |

Eli siis ihan mitättömistä asioista, joista ei ole edes mitään syytä valehdella. Jos esimerkiksi kysyn vaikkapa, että "oletko käyttänyt esinettä x tänään?" niin vastaus on, ettei ole. Vaikka molemmat tietää, että hän on käyttänyt/koskenut esineeseen. Kieltää siis tehneensä asioita, vaikka on tehnyt.

Ei tuollaisista valheista edes hyödy mitään ja lisäksi, minä tiedän aina totuuden jo valmiiksi, vaikka asiasta kysynkin. Yleensä hän lopulta myöntää asian, vaikka on ensin moneen kertaan kieltänyt. Olen yrittänyt kysyä, että miksi hän tekee näin ja huomaako edes itse valehtelevansa, mutten ole saanut järkevää vastausta. Välillä sanoo, ettei "muistanut" että on tehnyt jotain ja siksi kieltää asian, vaikka lopulta aina myöntääkin. On luvannut lopettaa, mutta silti tekee saman aina uudelleen.

Tämä nyt ei ole mitenkään erityisen suuri ongelma, mutta minua ihmetyttää tuo käytös. Ja välillä se myös ärsyttää, kun yritän kysyä, että mikset voi vaan sanoa, että olet tehnyt jotain, kun kyse ei ole edes mistään "pahoista asioista" tai "kiinni jäämisestä".

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän