Kenen kanssa olette joulun?
Oman perheen, lähisuvun, ystävien, lemmikin, itseksenne?
Kommentit (27)
Kaksin kissani kanssa. Jonkun mielestä surullista, minun mielestäni vapauttava ajatus. Tämä on kyllä ensimmäinen joulu itsekseni joten saa nähdä miten käy.
Olen siis töissä 24 päivä joten lennän perheeni luokse vasta sen jälkeen. Siellä sitten saan nauttia ison sukujoulun "jämistä".
Suuntaamme maalle minun mummolaan jonne tulee noin 30 ihmistä. Iso osa myös yöpyy siellä. Alle kouluikäisiä lapsia paikalla 8, joten se siitä rauhallisesta joulusta. Omaan kotiin lähdemme sitten 25.12 ja kotona sitten RAUHOITUMME kunnolla :D
Oman perheen. Ketään ei tule kylään eikä tarvitse itse lähteä mihinkään - ihanaa.
Käydään aattona mun vanhemmilla syömässä mummini ja hänen miehensä sekä veljeni kanssa. Sitten tullaan tyttären kanssa kahdestaan kotiin :) Tämä on nyt tyttäreni kolmas joulu mutta ensimmäinen kun ollaan ilta kahdelleen ja availlaan kotona lahjat. Edellisinä vuosina ollaan jääty mun vanhemmille yöksi.
Minä ja siskonlapset. Leppoisa ja rauhallinen joulu! Varmaan käymme muutamassa kyläpaikassa, mutta muuten ollaan minun kotona.
Kissan kanssa :) Odotan todella paljon. Kissa on mulle tärkeä ystävä. Viime joulun vietin yksin ja sekin oli tosi mukavaa, nyt on kuitenkin parempi että voi ystävän kanssa olla.
23 päivä menemme miehen ja lapsen (1v) kanssa minun vanhemmilleni, olemme siellä yön ja seuraavan päivän. 24 päivä iltapäivällä/illalla ajelemme miehen vanhempien luo ja olemme siellä myös yhden yön. Sitten 25 päivä illalla ajelemme omaan kotiin ja olemme siellä loppuloman ihan kolmistaan nauttimassa vapaista.
Lasteni ja rakkaani kanssa. Käymme ehkä sukulaisia katsomassa.
Oman perheen kesken kotona. Kummankin leskivanhempi käy jossain välissä aterialla.
Kotona miehen ja kolmen lapsen kanssa. Isomummi ja isopappa tulevat meille pariksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Itseni kanssa.
Oletko vapaaehtoisesti yksin?
Mökillä Vuokatissa oman perheen kesken. Siis mies, kaksi tytärtä ja poika. Ihan parasta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni kanssa.
Määrittele vapaaehtoisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni kanssa.
Anteeksi, esitin kysymyksen vähän huonosti. Mikset mene jonkun sukulaisen luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni kanssa.
Siis omasta vapaasta tahdostasi yksin. :)
Minä, mies ja yhteinen lapsi. Tapanina lähdetään miehen sukulaisiin muutamaksi yöksi...siellä pitäisi olla lunta, toisin kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseni kanssa.
Siis omasta vapaasta tahdostasi yksin. :)
En tiedä. Palstalla on usein kommentoitu että naisten yksinäisyys on aina vapaaehtoista ja helposti poistettavissa, koska nainen voi aina saada seksiseuraa. Ainakin sillä määrittelyllä yksinäisyyteni on sitten vapaaehtoista.
Koiran kanssa. Ja viinipullon.