Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen kanssa olette joulun?

Vierailija

Oman perheen, lähisuvun, ystävien, lemmikin, itseksenne?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Kaksin kissani kanssa. Jonkun mielestä surullista, minun mielestäni vapauttava ajatus. Tämä on kyllä ensimmäinen joulu itsekseni joten saa nähdä miten käy.

Olen siis töissä 24 päivä joten lennän perheeni luokse vasta sen jälkeen. Siellä sitten saan nauttia ison sukujoulun "jämistä".

Vierailija

Suuntaamme maalle minun mummolaan jonne tulee noin 30 ihmistä. Iso osa myös yöpyy siellä. Alle kouluikäisiä lapsia paikalla 8, joten se siitä rauhallisesta joulusta. Omaan kotiin lähdemme sitten 25.12 ja kotona sitten RAUHOITUMME kunnolla :D

Vierailija

Käydään aattona mun vanhemmilla syömässä mummini ja hänen miehensä sekä veljeni kanssa. Sitten tullaan tyttären kanssa kahdestaan kotiin :) Tämä on nyt tyttäreni kolmas joulu mutta ensimmäinen kun ollaan ilta kahdelleen ja availlaan kotona lahjat. Edellisinä vuosina ollaan jääty mun vanhemmille yöksi.

Vierailija

Minä ja siskonlapset. Leppoisa ja rauhallinen joulu! Varmaan käymme muutamassa kyläpaikassa, mutta muuten ollaan minun kotona.

Vierailija

Kissan kanssa :) Odotan todella paljon. Kissa on mulle tärkeä ystävä. Viime joulun vietin yksin ja sekin oli tosi mukavaa, nyt on kuitenkin parempi että voi ystävän kanssa olla.

Vierailija

23 päivä menemme miehen ja lapsen (1v) kanssa minun vanhemmilleni, olemme siellä yön ja seuraavan päivän. 24 päivä iltapäivällä/illalla ajelemme miehen vanhempien luo ja olemme siellä myös yhden yön. Sitten 25 päivä illalla ajelemme omaan kotiin ja olemme siellä loppuloman ihan kolmistaan nauttimassa vapaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat