TV1 Itsenäisyyspäivän vastaanotto - keskusteluketju
Tähän keskustelua TV1 itsenäisyyspäivän ohjelmista. Nyt alkaa itsenäisyyspäivän paraati ja ihan kohta Linnan juhlat.
Mitä odotat tai KETÄ odotat Linnan juhliin?
Itse pidän kovasti kun Pekka Hyysalo kutsuttiin :)
Kommentit (859)
Porralla on Sibeliuksen silmät ja muutenkin on samaa näköä poislukien tukka.
Sanokaa kevytkenkäiseksi, mutta lähtisin kumman tahansa mukaan; Robinin tai Leppilammen. Kumpi vain kävis! Kattokaa nyt tota Robinin hymyä!
Tää esitys kuulostaa jo vähän paremmalta, tuleeko playbackina :D
Kasimir näyttää parrassa ja pipossa ihan imamilta
Uuh Robin. Olisinpa 10v nuorempi... ;)
Kasmir näyttää erehdyttävästi rabbilta pipo päässään.
Ilmeisesti toi tila on äänentoistollisesti vähintäänkin hankala; kumiseva ja kaikuisa.
Nyt ihana hipsteri Casimir lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa kevytkenkäiseksi, mutta lähtisin kumman tahansa mukaan; Robinin tai Leppilammen. Kumpi vain kävis! Kattokaa nyt tota Robinin hymyä!
Ei se hymyilis jos sun kanssa olis.
Kohta klo on taas 23 ja palsta sulkeutuu rekkaamattomilta. Tylsää!!! Tähän tämä ilo nyt päättyy.
Ja kohta sulkeutuu kommentointi. Seis kotkotus ja kukot kiekumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miks Jani Toivolna hiukset on tollee leikattu
Janilla on päässä kalju kohta, jossa ei kasva hiukset.
Juha Tapiokin kuulostaa osittain epävireiseltä, eli kyllä tuossa äänentoistossa jotain mätää on kun jokainen artisti vetää nuotin virrestä.
Tiina Lymin mekko oli tosi tunnistettavaa Otsamoa ja sen takia vähän ns. nähty, mutta erittäin kaunis puku ja kantaja kuitenkin. Pia Nykänen oli hieman lähiöpubiruusu viskibassoineen, keltatukkineen ja tatskoineen. Pukukin sopisi paremmin nuoremmalle naiselle, vaikka onkin hienon värinen ja kaunis. Jaana Pelkosen mekko oli hitusen liian pinkki, mutta muuten hyvännäköinen ja Jaanan tyylinen. Taiveahon kampaus järkyttävän ruma, mekko ihan nätti. Kiira Korven kolttu outo, liian iso, roikkuu rumasti ja nännitkin paistaa. Nasima Razmyarin mekossa upea väri ja kiinnostava leikkaus, mutta olen itse seksikkäämpien pukujen ystävä. Muista ei mainittavaa suuntaan tai toiseen!
Tekee pahaa kuunnella tätä Chisun Ihanaa... liian vaikea biisi hänen äänialalleen.
Hajosin tuolle Robinin pillimehulle :D
Joko teillä on se 360-kuvakulma?