Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peukutusketju: tämä ominaisuus on minulle tärkeä kumppanissa

Vierailija
20.03.2023 |

Ylös: olen samaa mieltä, alas: en ole samaa mieltä

Aloitan: kiltti

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä

Vierailija
2/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

älykäs

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvätuloinen

Vierailija
4/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisessa:

Matala rasvaprosentti ja kiinnostus urheilulliseen elämäntapaan

Vierailija
5/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateeminen

Vierailija
6/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiys ei ole naisille tärkeää, korkeintaan turn off

1. Pituus 180cm minimi

2. Komeat mallintasoiset kasvot -> leuka, huntersilmät jne

3. Rotu arjalainen. Mielellään sinisilmäinen, hiusten värillä ei väliä

4. Hiusraja täydellinen

5. Rasvaprosentti 8-12%

6. ÄO 120 minimi vaikka et itse ole älykäs

Siinä on mies jota kaikki janoatte, turha valehdella mitään muuta. Etenkään nuoret naiset eivät nykyään tyydy vähempään. Jopa tavis naiset vaativat tuollaista adonista itselleen ja siksi inceleitä on niin paljon. Tavismies ei voi itseäänkehittämällä tulla tuollaiseksi. Noilla miehillä on taas nsiset joka sormelle koska tinderissä kaikki janoatte samoje miehiä

Vierailija
7/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Pituus 180cm minimi

4. Hiusraja täydellinen

5. Rasvaprosentti 8-12%

Siinä on mies jota kaikki janoatte, turha valehdella mitään muuta. Etenkään nuoret naiset eivät nykyään tyydy vähempään. Jopa tavis naiset vaativat tuollaista adonista itselleen ja siksi inceleitä on niin paljon. Tavismies ei voi itseäänkehittämällä tulla tuollaiseksi. Noilla miehillä on taas nsiset joka sormelle koska tinderissä kaikki janoatte samoje miehiä

Taas löytyi se incel jonka takia hyvä ketju menee pilalle. Ryhdistäydy.

Vierailija
8/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot: Incelit pakko työhön B0rdelliin? Peukku ylöspäin samaa mieltä, Peukku alas todellakin samaa mieltä.

Vierailija
9/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älykäs

Sinä ja kaikki peukuttajat, oletteko itse älykkäitä? Mikä on älykkyysosamääränne? Oletteko kenties matemaatikoita tai fyysikoita tai jotain vastaavia? Ymmärrättekö että vain pieni osuus miehistä ja naisista on älykkäitä, miksi te keskivertoälykkäät vaaditte älykkään miehen? Tämä on HYPERGAMIAA. Jos te tavisnaiset rohmuatte älykkäät miehet, älykkäät naiset joutuvat tyytymään tyhmempiin, kun heille ei riitä.

Vierailija
10/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat elämän arvot ja tyyli elää

Vierailija
11/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älykäs

Et ansaitse älykästä miehestä ellet itse ole älykäs nainen. Mikä on äo:si?

Vierailija
12/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Pituus 180cm minimi

4. Hiusraja täydellinen

5. Rasvaprosentti 8-12%

Taas löytyi se incel jonka takia hyvä ketju menee pilalle. Ryhdistäydy.

Meitä inceleitä ei saa sotkea tähän ketjuun.

Vierailija
13/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs

Sinä ja kaikki peukuttajat, oletteko itse älykkäitä? Mikä on älykkyysosamääränne? Oletteko kenties matemaatikoita tai fyysikoita tai jotain vastaavia? Ymmärrättekö että vain pieni osuus miehistä ja naisista on älykkäitä, miksi te keskivertoälykkäät vaaditte älykkään miehen? Tämä on HYPERGAMIAA. Jos te tavisnaiset rohmuatte älykkäät miehet, älykkäät naiset joutuvat tyytymään tyhmempiin, kun heille ei riitä.

Se, että vedät tähjän keskusteluun jonkun avaruudellista hahmottamista kuvaavan netti-testin tuloksen älykkyttä määräväksi tekijäksi, kertoo susta aika paljon ihmisenä ja ennenkaikkea sun älykkyydestä. Mulla on 156 ja miehellä se vähän reilu 120, ihan hyvin pystytään tässä elämään yhdessä. Henkkoht en pidä sitä mensa-testin älykkyyttä sellaisena älykkyytenä, jota puolisolta haen. Eikä se ole mikään elämän onnistumisen peruste muutenkaan. 

Vierailija
14/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs

Ei ole kyllä oikeasti älykäs mies kyseessä jos hänet voi tyhmempi nainen noin vain "rohmuta", eli ongelmasi on täysin hypoteettinen.

Vierailija
15/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen yhtä pitkä kuin minä.

Vierailija
16/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs

Ei ole kyllä oikeasti älykäs mies kyseessä jos hänet voi tyhmempi nainen noin vain "rohmuta", eli ongelmasi on täysin hypoteettinen.

Luuletko että kaikki älykäs kommentin yläpeukuttajat ovat keskimääräistä älykkäämpiä?

Vierailija
17/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älykäs

Se, että vedät tähjän keskusteluun jonkun avaruudellista hahmottamista kuvaavan netti-testin tuloksen älykkyttä määräväksi tekijäksi, kertoo susta aika paljon ihmisenä ja ennenkaikkea sun älykkyydestä. Mulla on 156 ja miehellä se vähän reilu 120, ihan hyvin pystytään tässä elämään yhdessä. Henkkoht en pidä sitä mensa-testin älykkyyttä sellaisena älykkyytenä, jota puolisolta haen. Eikä se ole mikään elämän onnistumisen peruste muutenkaan. 

Sinä olet älykäs nainen, joten ansaitset älykkään miehen. Kuitenkin suurin osa naisista jotka peukuttivat sitä 'älykäs' kommenttia ovat 2/3 yhtä älykkäitä kuin sinä. He eivät ansaitse älykästä miestä vaan keskinkertaisen - kuten he itse.

Vierailija
18/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kypsä

Vierailija
19/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät keskustelutaidot

Vierailija
20/29 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanko ei välitä luotettavista ihmisistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan