Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN VOI LOPETTA TUPAKOINTIA RASKAUSAJAKSI, KOSKA...

Vierailija
06.12.2015 |

Mulle tulisi huono olo, kauhea yskä ja olisin ärtynyt ja lapsi kärsisi tilastani.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tee abortti.

Vierailija
2/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapsellesi tulee nuo kaikki ja se kärsii niistä ja lisäksi nikotiinin vieroitusoireista vuosia tai koko elämänsä. Ja siitä tulee lyhytkasvuinen. Mut ei sillä niin väliä kunhan sä pääset tupakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vähän kestä tupakan vieroitusoireita niin et tule pärjäämään kun lapsi pitää sua kiireisenä ja et saa unta jne.

Ja se on täysi myytti että tupakan vieroitusoireet on pahempia lapselle kun tupakointi. Tämä kumottiin jo parikymmentä vuotta sitten

Vierailija
4/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Kukaan ei voi olla noin typerä. 

Vierailija
5/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvin itsekäs. Hankit itsellesi hyvää oloa, vaikka lapsi kärsii. Jos olet tosissasi.

Vierailija
6/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lopetetaan tupakointi, sitten hankkiudutaan raskaaksi.

Vierailija
7/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä on provo, mutta vastaan silti. Tupakanpolton lopettamisesta aiheutuva stressi ON vauvalle pahasta. Niin on myös polttaminen. Minä aikanaan LÄÄKÄRIN avulla ja kannustuksella päädyin siihen että poltin kerran tai kahdesti päivässä. Ennen poltin 6-8 krt päivässä. Sain pidettyä vieroitusoireet kurissa tuon avulla. Lapsi syntyi täysiaikaisena ja terveenä.

Vierailija
8/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä on provo, mutta vastaan silti. Tupakanpolton lopettamisesta aiheutuva stressi ON vauvalle pahasta. Niin on myös polttaminen. Minä aikanaan LÄÄKÄRIN avulla ja kannustuksella päädyin siihen että poltin kerran tai kahdesti päivässä. Ennen poltin 6-8 krt päivässä. Sain pidettyä vieroitusoireet kurissa tuon avulla. Lapsi syntyi täysiaikaisena ja terveenä.

Tätä ei varmasti enää suositella, mutta näin silloin 90-luvun loppupuolella.

Vierailija
9/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, niin tunnen kyllä naisen, jonka mielestä tupakoinnin lopettaminen raskaaksi tullessa johtaa automaattisesti keskenmenoon. Itse olisin lopettanut tupakoinnin jo raskauden yrittämistä, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
10/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kärsii ehkä aikuistuttuaan lapsettomuudesta. 

Vierailija
11/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksipä se stressi pitäisi käydä läpi ennen raskaaksi hankkiutumista.

Vierailija
12/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se stressi ei paljoa vauvalle tee. Nykyisin ei suositella että polttaa edes sitä yhtä. Paljon haitallisempi. Valitettavasti vaan apn kaltaisia äitejä vielä on joille se oma mukavuus ja mielihalut on lapsen terveyttä tärkeämpiä

Vierailija
13/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengittamasi kaasut, savut ym. saastat korvaavat hapen ja lapaisevat istukan. Joka kerta kun vedat savua henkeen on kuin kuristaisit vauvaa.. Se todennakoisesti selviaa hengissa, mutta kidutukseen verrattavissa on silti. Puhumattakaan ongelmista myohemmalla ialla.

Vierailija
14/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että stressi. Ja sekö ei sitten stressaa, mitä tupakointi aiheuttaa lapsellesi? Ei ilmeisesti.

Itse lopetin tupakoinnin molempien raskauksien ja imetyksien ajaksi. Harmi että retkahdin sitten uudelleen, mutta ei tullut mieleenkään polttaa silloin kun odotin ja imetin.

Äiti 24v.

Vierailija
15/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sinulla on itsemääräämisoikeus kehoosi. Raskaus ei muuta tätä faktaa, joten voit tupakoida hyvällä omatunnolla myös raskausaikana! Älä anna misogynistien sanoa sulle muuta!

t. Feministi

Vierailija
16/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin 5kk sitten ja poltin joka päivä puolikkaan tupakan eikä lääkäritkään sanoneet asiaan mitään.

Vierailija
17/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinhän se on että poikkeus vahvistaa säännön. jos sun lapsella on käynyt uskomaton säkä eikä tupakoinmistasi jäänyt pysyviä vaurioita, se ei tarkoita sitä että kaikilla muillakin kävisi yhtä hyvä tuuri.

Vierailija
18/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti poltti kun odotti mua ja polttaa edelleen. Rukoilen mielessäni, että lopettaisi nyt kun tulee lapsenlapsikin. Mä en voi ymmärtää kuinka se tuoakka on niiiiin rakas asia, rakkaampi kuin oma elämä. Mulla on astma ja allergioita, mutta ne nyt voi johtua mistä vaan. Enemmän harmittaa, jos äidin elämä lyhenee tupakan vuoksi :( :(

Vierailija
19/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku raskauden aikana polttanut, miten voitte vaatia vauvalta samaa mihin ette pysty itsekään. Eli tupakan vierotusoireiden sietämistä.

Vierailija
20/26 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten tee abortti.

Aloituksen perusteella ap:n kannattaisi tehdä abortti,vaikka ei tupakoisikaan.Ei noin itsekkään ja typerän ihmisen pidä lisääntyä,maailmassa on jo riittävästi mänttejä.