Mikä on mielestänne vähiten arvostettu ns. naisten ammatti?

Vierailija

Siivooja? Lähihoitaja? Kaupan kassa?

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Eiköhän tuo siivooja aikalailla ole. Kokemusta on, työ voi olla todella vaativaa ja oikeasti ammattitaitoa vaativaa, mutta olitpa missä tahansa, mikä tahansa siivooja, useimmille olet vain mopinheiluttaja. Eräs vielä kysyi, että "tarvitaanko oikeasti johonkin siivoustehtävään koulutus?!"... moppia heiluttamallahan ne sairaalatkin siivotaan joo...

Vierailija

Ainoa minkä eläinkin osaa on huoraaminen. Eli taitaa olla se. Muut hommat vaativat jo jonkinverran kehittyneempiä aivoja ja kognitiivisia taitoja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko kaupan kassa naisten ammatti?

No ei siellä kovin montaa miestä näy. Korkeintaan myymäläpäällikkö tai varastomiehet ovat miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei siellä kovin montaa miestä näy. Korkeintaan myymäläpäällikkö tai varastomiehet ovat miehiä.

Mun lähikaupan kassalla istuu parikymppinen mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun lähikaupan kassalla istuu parikymppinen mies.

Meidän kaupungin cittarissa kun katsoo kassojen riviä niin korkeintaan yksi kymmenestä on mies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainoa minkä eläinkin osaa on huoraaminen. Eli taitaa olla se. Muut hommat vaativat jo jonkinverran kehittyneempiä aivoja ja kognitiivisia taitoja. 
Moniko eläin maksusta antaa seksuaalipalveluja muille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo siivooja aikalailla ole. Kokemusta on, työ voi olla todella vaativaa ja oikeasti ammattitaitoa vaativaa, mutta olitpa missä tahansa, mikä tahansa siivooja, useimmille olet vain mopinheiluttaja. Eräs vielä kysyi, että "tarvitaanko oikeasti johonkin siivoustehtävään koulutus?!"... moppia heiluttamallahan ne sairaalatkin siivotaan joo...

Minulla taas ihan päinvastainen kokemus. Työ on yksinkertaista eikä vaadi oikeastaan mitään, ilman koulutusta pärjää ja pääsee töihin. Työssä oppii sen mitä tarvitaan. Ikinä minuun ei ole suhtauduttu väheksyvästi, vaan on kohdeltu kuin ammattitaitoista työntekijää.

Työkavereista olen huomannut, että tuntevat alemmuutta työnsä vuoksi ja ovat ihan hirveän herkkänahkaisia. Ylitulkitsevat joka silmäyksen halveksunnan osoitukseksi.

Siivooja toki on aliarvostettu ammatti koska palkka on surkea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla taas ihan päinvastainen kokemus. Työ on yksinkertaista eikä vaadi oikeastaan mitään, ilman koulutusta pärjää ja pääsee töihin. Työssä oppii sen mitä tarvitaan. Ikinä minuun ei ole suhtauduttu väheksyvästi, vaan on kohdeltu kuin ammattitaitoista työntekijää.

Työkavereista olen huomannut, että tuntevat alemmuutta työnsä vuoksi ja ovat ihan hirveän herkkänahkaisia. Ylitulkitsevat joka silmäyksen halveksunnan osoitukseksi.

No, sitten kun joudut sairaalaan leikkaukseen, niin varmasti arvostat siivojien työtä, ettet saa sairaalabakteeria tai muuta haavainfektiota sen takia, että ihan vaan vähän heiluteltiin rättiä täällä. Joku ne leikkaussalitkin pesee, eikä sitä tee kirurgi.

kike79
Seuraa 
Liittynyt18.1.2015

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sinähän se odiootti olet, kerropa vielä mihin pääsee ilman koulutusta 😂😂 kun kunnalla olen ja tutkinto vaaditaan KAIKILTA ! Miten olet pätevä tekemään vahan poistoja ja vahauksia pilaamatta pintoja tietämättä kemiasta ja materiaaleista hevon vittua?? Osaat valita oineat kemikaalit ja tilata ne , pikeat n
Määrät vielä mo iin eri paikkoihin .? Sinunlaisesi vajukit saisi tauti epidemiat vauvtiin uimahaleissa ja sairaaloissa päivässä, osaat käyttää kaikenlaisia siivouskpneita ja huollat mhös?? Kuka vittu ehtii kentällä sinunlaisia vajukkeja koulimaan, ei kukaan.

Maailmalle olet vain joku, jollekulle olet koko maailma ♥

Vierailija

Kotiäiti. Lapsettomat ihmiset sekä lastenhoitovastuustaan luistavat miehet ovat niitä ihmisiä, jotka jaksavat aina arvostella sitä että "kuinka sä et tee juuri mitään kunnollista työtä."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kehittyneempiä aivoja verrattuna mihin? Oletko tietoinen että on paljon tutkimustuloksia joissa paljastuu eläinten korkeat kognitiiviset kyvyt ja hyvinkin kehittyneet aivot. Itse et taida edustaa kovin älykästä ja sivistynyttä ihmisyksilöä.

Vierailija

piki piki79 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No sinähän se odiootti olet, kerropa vielä mihin pääsee ilman koulutusta 😂😂 kun kunnalla olen ja tutkinto vaaditaan KAIKILTA ! Miten olet pätevä tekemään vahan poistoja ja vahauksia pilaamatta pintoja tietämättä kemiasta ja materiaaleista hevon vittua?? Osaat valita oineat kemikaalit ja tilata ne , pikeat n
Määrät vielä mo iin eri paikkoihin .? Sinunlaisesi vajukit saisi tauti epidemiat vauvtiin uimahaleissa ja sairaaloissa päivässä, osaat käyttää kaikenlaisia siivouskpneita ja huollat mhös?? Kuka vittu ehtii kentällä sinunlaisia vajukkeja koulimaan, ei kukaan.

Uimahallisiivoojana ilman koulutusta. Helsingin kaupunki..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat