Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bullterrieri

Vierailija
06.12.2015 |

Kertokaa kokemuksianne kyseisestä rodusta! Mietin hankintaa, rotu kiinnostaa minua mm. kauniin ulkonäkönsä ja haastavuutensa vuoksi. Näin olen ainakin käsittänyt, että on mm. itsepäisempi koulutettava. Olen myös lukenut paljon kehuja kys. rodusta, kunhan koira on koulutettu hyvin.

Kyllä, olen lukenut rodusta yleisesti, mutta haluaisin kuulla myös teidän henkilökohtaisia kokemuksia. Ei, en ole ottamassa rotua ensimmäiseksi koiraksi ja puutteellisilla koulutustaidoilla.

Miten teidän bullterrierit on tullut toimeen muiden koirien kanssa? Onko tullut ongelmia, vaikka olisi jo pentuna totutettu muihin koiriin?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Suomesta miniature bullterrierejä?

Vierailija
22/29 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako Suomesta miniature bullterrierejä?

Saa, mutta kasvattajia on todella vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurilla on kääpiöBulli joka tosin on ihan saman kokoinen kuin normaalitkin Bullit. 

Pentuna tuli mainiosti toimeen meidän leikatun uroksen kanssa, mutta nykyään eivät voi sietää toisiaan. Hirveä huuto alkaa jo kaukaa kun näkevät toisensa. 

Koirapuistoon Bullia ei tosiaan voi viedä enää ollenkaan, pentuna oli eri juttu. 

Ihana koira ihmisille, mutta muille koirille ei. 

Vierailija
24/29 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon pentu maksaa?

Vierailija
25/29 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook -> bullit pinoon

Vierailija
26/29 |
23.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana ollut 3 bullterrieriä, reilun 30 vuoden kokemus siis noista kolmesta yksilöstä. Kasvoin bullterrierin kanssa, ensimmäinen oli meillä jo ennen syntymääni. 

Hyviä koiria, mutta sellainen pitää osata kasvattaa ja tietää koiran negatiiviset puolet. Ainakin nämä kolme yksilöä olivat (edellinen kuoli 2 vuotta sitten elettyään 12 onnellista ja tervettä vuotta) erittäin lapsiystävällisiä ja yksi niistä (uros) tuli hyvin toimeen muiden koirien kanssa. Aion vielä hankkia yhden bullin vähän myöhemmin, se jää varmaan viimeiseksi koirakseni, kun itselläkin ikä alkaa jo vitosella.

Vierailija
27/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota mitään taistelukoiraa. Vaarallinen. 

Vierailija
29/29 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota mitään taistelukoiraa. Vaarallinen. 

Höpö höpö. Aivan on kiltti ja turvallinen perhekoira. Meijän Muffe ei tappais kärpästäkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä