Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Baarissa kelpaan, kotona en

Vierailija
06.12.2015 |

Tuli pitkästä aikaa käytyä tuulettumassa yöelämässä ja kylläpä nostatti mukavasti itsetuntoa :)
Mies siis olen ja naimisissa, mutta baarissa kävi useampikin daami (jopa hyvännäköisiä eikä räkä kännissä) kyselemässä olenko sinkku ja änkesi lähietäisyydelle bailatessa.
Tähän toki vastasin kohteliaasti leveällä hymyllä, että varattu sorry ja jatkoin bailaamista...
Mutta niin ne kotiolot, täällähän se pitäisi olla se jota rakastaa ja niin teenkin, mutta se vastakaiku puuttuu :(
Tuntuu, että moneen vuoteen ei vaimoni ole minusta ollut kiinnostunut muuten kuin talouden ja lasten hoidon merkeissä. Kenties jopa haikailee jotain muuta :(
Tätäkö se siis on loppuelämä?
Yölliset iskuyritykset (olkoonkin että kenties yhdenillan merkeissä tarkoitettuina) sai miettimään, että vaikka rakastan ja himoitsen vaimoani edelleen niin onko tässä mitään järkeä kuluttaa elämää yrittämällä herätellä ehkä jotain sellaista mitä ei enää voi herättää... Tähän päivään asti olen lähinnä ajatellut että tässä olen kun enpä varmaan enää kelpaa muillekaan kun en vaimollenikaan. Itsetunto on kokenut meinaan kovan kolauksen jatkuvista "pakeista" ja vaimon kylmyydestä minua kohtaan.
Maailmalla olisi ehkä kuitenkin vielä joitain jotka minuakin haluaisivat koko sydämestä... Toki ne lapset ne lapset...
Ja joo kotona hoidetaan tasapuolisesti kotitöitä ja en nyt mielestäni kohtele vaimoani huonosti... Hyvä isä ja mies, mutta ei voi toista pakottaa haluamaan...

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta oonko sulle enää sopiva tai houkuttelevan komea?

Kahdenkesken voitaisiin lähteä ujosti paukuttamaan hotellin sängynpäätyä yhteen kaupunkiin jonkin ajan päästä?

Kyllä oot ja sinnehän sitä mennään. Yllätystä oon jo suunnitellut ;)

Odottavan aika on pitkä. Oot kyllä höpsö :) toivottavasti oot oikeesti mun vaimo... Mitähän ylläriä, vinkki?

Vierailija
62/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menehän:) mutta mieti vielä jos mieli muuttuu. N-80

Kannattaisiko erota, jos näin ahkerasti jahtaat jo muita?

Ei aikomusta pettää ketään. N-80

Niinhän se alkaa, "ei ollut tarkoitus, mutta yksi asia johti toiseen jne." Et halua lähteä suhteesta, ennekuin uusi on valmiiksi katsottuna ja pohjustettuna.

Älä tuomitse kun et tunne minua. Niin kuin sanoin, koskaan en pettäisi. N-80

Pettämistä on muutenkin, kuin seksiä harrastamalla. kahden ensimmäisen viestisi perusteella sanot, että tavataan ja jos natsaa, jätetään puolisot ja aletaan suhteeseen.  Ei kovin moraalista. Jos olet valmis tällaiseen, olisi parempi erota, muuttaa omilleen ja sitten tavata uusia ihmisiä, eikö vain?

Joskus elämässä kannattaa ottaa riski. Muuta sanottavaa ei ole. Pettää en aikonut. N-8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahdenkesken voitaisiin lähteä ujosti paukuttamaan hotellin sängynpäätyä yhteen kaupunkiin jonkin ajan päästä?

Odottavan aika on pitkä. Oot kyllä höpsö :) toivottavasti oot oikeesti mun vaimo... Mitähän ylläriä, vinkki?

En kerro, sitten näet :)

Vierailija
64/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kerro, sitten näet :)

Ok ujo :)

Koetan nyt olla vähemmän ärsyttävä. Ärsyttävä nyt olen kuitenkin mutta josko vähemmän riittäisi.

Vierailija
65/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se alkaa, "ei ollut tarkoitus, mutta yksi asia johti toiseen jne." Et halua lähteä suhteesta, ennekuin uusi on valmiiksi katsottuna ja pohjustettuna.

Pettämistä on muutenkin, kuin seksiä harrastamalla. kahden ensimmäisen viestisi perusteella sanot, että tavataan ja jos natsaa, jätetään puolisot ja aletaan suhteeseen.  Ei kovin moraalista. Jos olet valmis tällaiseen, olisi parempi erota, muuttaa omilleen ja sitten tavata uusia ihmisiä, eikö vain?

Joskus elämässä kannattaa ottaa riski. Muuta sanottavaa ei ole. Pettää en aikonut. N-8

Olet oikeassa, että kannattaa ottaa riski. Oikeaa riskinottoa olisi muuttaa omilleen. Muiden tapailu ennen eroa on jo henkistä pettämistä. Sinä et halua luokitella sitä sellaiseksi, jotta voit katsoa itseäsi peilistä. Se ei muuta sitä, että ku teet jotain, mistä et voi kertoa puolisolle, olet jo pettänyt. Vai kerrotko miehellesi, että lähdet tapaamaan toista miestä, joka ei myöskään saa tarpeeksi kotona, ihan vaan juttelemaan?

Vierailija
66/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, että kannattaa ottaa riski. Oikeaa riskinottoa olisi muuttaa omilleen. Muiden tapailu ennen eroa on jo henkistä pettämistä. Sinä et halua luokitella sitä sellaiseksi, jotta voit katsoa itseäsi peilistä. Se ei muuta sitä, että ku teet jotain, mistä et voi kertoa puolisolle, olet jo pettänyt. Vai kerrotko miehellesi, että lähdet tapaamaan toista miestä, joka ei myöskään saa tarpeeksi kotona, ihan vaan juttelemaan?

Niin juttelemaan olisin mennyt. Enää en jaksa vääntää asiasta. Pettää en aikonut! N-80

Vierailija
67/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin juttelemaan olisin mennyt. Enää en jaksa vääntää asiasta. Pettää en aikonut! N-80

Pitäkää miehet vaimoistanne huolta ettei käy näin. Kyllä joku mättää jos vaimo miettii tämmöisiä:(

Vierailija
68/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sinulla ja vaimollasi hyvä henkinen yhteys? Teetkö keskustelunavauksia muustakin kuin arkiasioista ja kerrotko avoimesti ajatuksistasi ja tunteistasi ja oletko kiinnostunut vaimon kertomista asioista itsestään?

Melkein väittäisin, että naisen haluttomuus on lähes 99% tapauksissa seurausta henkisen yhteyden katkeamisesta.

Huomioithan, että lasten kasvettua vaimosi haluaa ennenkaikkea OMAN elämänsä takaisin. OMAT sosiaaliset menonsa, harrastuksensa, kiinnostuksenohteensa ja OMAN AJAN. Vasta kun nämä pyörivät normisti, kuten aikana ennen pikkulapsiaikaa, voit olettaa, että sinulle liikenee huomiota. Ei voi vaatia naisilta loputonta omien tarpeiden sivuun laittamista.

Jos nainen saa palautettua lasten kasvettua hyvin oman aikansa ja harrasteensa ja sen LISÄKSI pidät omalta osaltasi yllä henkistä suhdettanne, voit edes varovasti toivoa vaimosi olevan sinusta seksuaalisesti kiinnostunut. Vielä jos lisäät tähän sen, että vältät olemasta tylsä tai tilannetajuton, olet jo pitkällä.

Eli Vaimolle oma elämä, hyvä ja läheinen henkinen yhteys, miehen kiinnostavuus, huumori ja hyvä tilannetaju (tietää sanomatta milloin vaimo väsy eikä saa lähestyä häntä ja milloin pitää vaan ottaa kyselemättä, eikä vässykkänä "liehitellä" epämiehekkäästi jne.). Näillä spekseillä pitäisi seksinkin palata kuvioon.

Vierailija
69/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blah, tää ketju meni ihan tylsäks kun ap:n "vaimo" muka ilmestyi vastailemaan. Mä jo luulin, että tästä asiasta olis voinu keskustella, itsellä kun kotona ihan sama tilanne; mulla olis vientiä, mut oma mies ei halua :(

Mutta jatkakaa, pariskunta ja n-80, joka välissä hämmentää soppaa :D

Vierailija
70/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi käsittää miestä joka jaksaa elää tuollaisen vaimon kanssa. Anteeksi nyt vain, mutta rakkaus on loppunut jo aikaa sitten jos vaimo käyttäytyy noin. Pitää sinua kun ei uuttakaan jaksa nyt etsiä. Sääli. Itse en miehenä tuollaista hyväksyisi, jos ei puhumalla saisi vipinää makkariin niin lähtisin sinne mistä saa.

Vierailija
71/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miestä joka jaksaa elää tuollaisen vaimon kanssa. Anteeksi nyt vain, mutta rakkaus on loppunut jo aikaa sitten jos vaimo käyttäytyy noin. Pitää sinua kun ei uuttakaan jaksa nyt etsiä. Sääli. Itse en miehenä tuollaista hyväksyisi, jos ei puhumalla saisi vipinää makkariin niin lähtisin sinne mistä saa.

Ei mun rakkaus ole loppunut mihinkään.

Onneksi mun mies on luotettavampi kuin sinä. Ei vaihtais sitä mihinkään renttuun.

-Se vaimo

Vierailija
72/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetti parikymppiset voi naida 35-45 vuotiaita miehiä. Hyi helvetti. Meidän duunissa noi on ainakin vitunmoisia juntteja.

Vierailija
73/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun rakkaus ole loppunut mihinkään.

Onneksi mun mies on luotettavampi kuin sinä. Ei vaihtais sitä mihinkään renttuun.

-Se vaimo

Oletko varma kuinka kauan on luotettava? Tuota menoa...

Vierailija
74/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa nyt jo ajattelemasta sillä munallasi! Sinä valitsit vaimosi ja olet nyt isä, jonkun vosun haluamisilla ei pitäisi olla mitään tekemistä itsetuntosi kanssa.

Oletko mies vai munateline?

Vierailija
75/75 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun vaimoa harmittaa kun et osaa kirjoittaa. Ite kuivuisin jo tosta "räkä_kännistä".