Seksiblogien kokoamista

KuiskauksiaKaapista

Hei!

Kirjoitan seksi- ja fetissiblogia osoitteessa http://kuiskauksiakaapista.blogspot.fi. Olen kirjoittanut tekstejä ronskisti useasta aiheesta, erikoisemmasta seksistä ja erityisesti alusvaatefetissistäni. Olen havainnut, että muiden blogien seuraaminen auttaisi aiheiden valinnassa ja laadun parantamisessa, mutta tuntuu että kotimaisia kirjoittajia löytyy melko vähän, erityisesti asiallisesti kirjoittavia.

Housuitta-seksiblogi on listannut ison kasan seksiblogeja täällä (http://housuitta.com/linkit/seksiblogeja/), mutta ajattelin tiedustella myös täällä että onko piilossa muita seksiblogien kirjoittajia. Kootaanko tänne seksiblogien osoitteita, jotta me bloggaajat voisimme verkostoitua, ja jotta lukijat voivat kommentoida tuotoksiamme?

Kommentit (12)

Vierailija

Täällä muuten oli juuri joitakin aikoja sitten seksiblogeja keräävä ketju, mutta nyt en löytänyt enää. Vauva.fi:n modet poistanut jostain turhasta syystä? Ainakin silloin oli vielä asiallinen ketju...

Minuakin kiinnostaisi onko muitakin blogeja kuin tuolla listattuja.

KuiskauksiaKaapista

Ap tässä. Itse luen mielelläni seksiblogeja, joissa pohdiskellaankin seksuaalisuutta ja seksiä välillä. Muutakin kuin vain huonosti kirjoitettua seksinovellia. Ei sen kuitenkaan tarvitse olla yliälykästä, mutta hyvää kieltä ja selkeää ulkoasua ensin, ja sen jälkeen kirjoittaa avoimesti siitä mistä haluaa.

Anna palaa vaan! 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Itse luen mielelläni seksiblogeja, joissa pohdiskellaankin seksuaalisuutta ja seksiä välillä. Muutakin kuin vain huonosti kirjoitettua seksinovellia. Ei sen kuitenkaan tarvitse olla yliälykästä, mutta hyvää kieltä ja selkeää ulkoasua ensin, ja sen jälkeen kirjoittaa avoimesti siitä mistä haluaa.

Anna palaa vaan! 

Aivan, ulkoasu ei monissa blogeissa ole selkeä... siis kun katsoo monia muitakin kuin ei-seksiblogeja.

Mietin blogin kuvia. Monet kaipaavat kuvia teksteihin, mutta onko ne pakollisia? En halua laittaa googlen kautta löydettyjä tekijänoikeuksien alaista materiaalia (monet tekee näin!!) mutta omiakaan aihepiirin kuvia en ole laittamassa.

Vuoden 2016 aluksi voisi blogia yrittää aloitella.

Vierailija

Nostan! Uusia blogeja olisi kiva löytää luettavaksi. Kai niitä nyt Suomenkin kokoisesta maasta enemmän löytyy kuin mitä tuolla listalla on?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat