Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tiedä että olin

Vierailija
05.12.2015 |

Nuoruudessa todella köyhä ja myin itseäni jotta pystyin käymään koulut ilman opintolainaa. Nyt ollaan menossa naimisiin ja yhdessä oltu jo vuosia. Tämä asia tulee usein mieleen ja jotenkin koen valehtelevani. Äh! Tyhmä minä.

Kommentit (101)

41/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Avasin suuni, kerroin miehelleni asiasta niinkuin osasin, lyhyemmän version ja mies lähti ovet paukkuen 😖 Nyt olen yksin, itken täällä kun en tiedä mitä tehdä. Ei kysynyt mitään, katsoi vaan ja lähti.

42/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli kotiin, ei puhunut mitään. Meni sänkyyn suoraan. Makaan sohvalla ja yritän nukahtaa. :( mitähän tästä tulee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehellesi aikaa. Hänen tarvitsee nyt päästää höyryjä ulos ja hyvä niin. Parempi että lähti ovet paukkuen kuin olisi käynyt käsiksi (niinkuin jotkut "miehet" täällä niin kauniisti kommentoivat). Eiköhän miehesi tule siihen tulokseen että haluaa jatkaa kanssasi koska rakastaa sinua. Meillä kaikilla on menneisyys ja virheistä oppii. Miehesi ei ollut tuolloin kuvioissa, eikä menneisyytesi ja vanhat tekosi kuulu muille. Joku idiootti oli kommentoinut jotain pedari skeidaa, mutta älä välitä sellaisista kommenteista. Tsemppiä.

Vierailija
44/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anteeksi kysymykseni, mutta johtuuko lapsettomuutesi tästä menneisyydestäsi vai onko se ollut aina osa sua?

Tuli vain mieleen, että nyt kun kumppanisi tietää asiasta, niin hänellä voisi olla tämä sama ajatus ja kysymys mielessä.

Vierailija
45/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kommentoivat miehet (tai ainakin sellaisia väittävät olevansa), että tappaisivat vaimonsa, jos saisivat tietää tämän myyneen seksiä joskus menneisyydessään. Kuka sitä seksiä on ap:ltä ostanut? Miehet. Onko tässä jonkun muunkin mielestä räikeä ristiriita ja melkoista kaksinaismoralismia havaittavissa?

Niin. Kyllähän täälläkin naiset kommentoivat ikävään sävyyn uutisissa viimeaikoina olleta lapsimurhia, joissa äiti tappanut lapsensa, vaikka ovatkin naisia ja lapsimurhien tekijät olivat naisia. Seksin ostajamiehet ovat yleensä vanhoja limaisia likasia paskamahoja, joten en nuorena miehenä haluaisi, että sellainen olisi tuntikaupalla nussinut omaa tyttöystävääni.[/quote]

En ole koskaan huorannut mutta muutin asuntoon josta oli juuri virolaiset tytöt lähteneet (ja juu, olivat harjoittaneet vähän liiketoimintaa siellä). Oven takana ramppasi aika paljon miehiä vielä pitkään ja yllätyin itsekin siitä, millaisia miehiä. Ihan taviksia. Nuorimmat olivat kait parikymppisiä ja vanhimmat päälle viisikymppisiä. Kävi siinä oven takana muutama merimieskin.  Heidän kanssaan meinasi kyllä tulla ongelmia kun eivät ymmärtäneet kielimuurista johtuen, että niitä palveluita ei enää siinä osoitteessa ollut saatavilla.

Vierailija
46/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah! Kunnon moraalitarina näin itsenäisyyspäivän kunniaksi. Ap ja muut ylittivät itsensä näyttelemällä Suomifilmien tapaan reippaasti yli. Taputapu ja esirippu alas!

Vierailija
47/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyyttään ei kukaan voi muuttaa. Jokaisen meistä on elettävä omien ratkaisuidemme kanssa. Hyvässä parisuhteessa ei kuitenkaan voi pitää salaisuuksia. Jos tuollaisen asian jättää kertomatta, riistää toiselta mahdollisuuden tuntea kumppaninsa ja valita mitä pystyy hyväksymään ja mitä ei. Toivon, että aloittaja pystyy kertomisen myötä itse hyväksymään oman menneisyytensä ja se lakkaa kiusaamasta häntä. Huolimatta siitä pystyykö mies sen hyväksymään vai ei. Miestä saattaa järkyttää enemmän se, että ap kertoo vasta nyt kuin itse asia.

Vierailija
48/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä juttu. Näin miehenä tuo sinun "pikku" salaisuutesi on aikalailla kuvottavin asia, mitä voisi kuvitella. Toivottavasti mihesi "suvaitsee" asian...Jokatapauksessa kertominen tässävaiheessa on oikein.

Vierailija
49/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kyllä semmonen asia mitä en unohtaisi enkä antaisi anteeksi, jos en jättäisi naista niin naisen kannattaisi jättää minut koska tuskin enää yrittäisin kovin tosissani ex huoran kanssa. M30

Vierailija
50/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin köyhä ja kävin koulun loppuun ilman opintolainaa ja huoraamista.

Ihan vaan uteliaisuudesta, miten onnistuit tuossa?

(kysymys ei liity huoraamiseen)

Vierailija
51/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se miehen pahin pelko, joka siitä omasta tyttöystävästä voi paljastua. EI kukaan mies ansaitse huoraa tietämättään. Hyi, vanhojen miesten likaiset kikkelit käyneet.

Tsihh, ajatelkaa kun tämä pari kävelee rakastuneena käsi-kädessä ja sitten vastaan tulee vanhana asiakkaana ollut vatsakas vanha ukko ilkikurisesti virnuillen, että "minä olenkin pannut tota sun vaimoasi, kun oli nuori tyttö"

Sen voi aina selittää, että vanhalla ukolla on tainnut jo pää pehmetä ja kaikenlaisten alzheimereiden annetaan kuljeskella yksikseen, ties mitä voi sattua.

Enkä nyt tiedä, ei kovin monelle taida huorissa käyminen olla niin ylpeyden aihe, että sitä kaduilla huudeltais ja tunnistettais vanhoja panoja.

Vierailija
52/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluumin olisin ottanut opintolainan kuin huorannut. Ja otinkin ja paljon otinkin. Irtoseksiä kuitenkin tuli harrastettua paljon nuorena. Eli ongelmana ei ollut seksi useiden miesten kanssa vaan se maksun ottaminen. Se sotii niin pahasti omaa käsitystäni vastaan siitä mitä seksi on. Huoraaminen on kauppa, enkä minä ole myytävänä. Irtoseksi on kahden ihmisen välinen seksuaalisen nautinnon tavoittelu.

Vierailija
53/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin opettaja ja ihan rahan takia tätä työtä teen, yhdenlaista huoraamista, Siinä missä autonkulttajan tms työ.

Et ole mielestäni tehnyt mitään väärin.

Vierailija
54/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin jonkun pehmeämmän version, opiskeluaikana sorruin pari kertaa vastaanottamaan rahaa yhdenillanjutuilta. Olin köyhä ja tarvitsin ne rahat, nyt jälkeenpäin toivon etten olisi tehnyt niin. tms.

Sitten olet kertonut. Jos asia tulee myöhemmin jollain ikävämmällä tavalla ilmi, voit sanoa että minähän kerroin tämän asian silloin aikaisemmin.

Vierailija
55/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluumin olisin ottanut opintolainan kuin huorannut. Ja otinkin ja paljon otinkin. Irtoseksiä kuitenkin tuli harrastettua paljon nuorena. Eli ongelmana ei ollut seksi useiden miesten kanssa vaan se maksun ottaminen. Se sotii niin pahasti omaa käsitystäni vastaan siitä mitä seksi on. Huoraaminen on kauppa, enkä minä ole myytävänä. Irtoseksi on kahden ihmisen välinen seksuaalisen nautinnon tavoittelu.

Jos jollekin ei moralistinen sanoma mennyt jakeluun, niin lopputekstien aikana näytetään kohtauksia, joissa asiaa oikein kunnolla alleviivataan.

Vierailija
56/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on menneisyys. Menneisyyden märehtiminen on turhaa ja tyhmää.

Älä kerro miehellesi. Paitsi jos hän saa sen itse jotenkin tietoonsa niin sitten voit kyllä tunnustaa. Mutta jos miehesi on kypsä ja oikeasti rakastaa sinua, niin ei hän jätä sinua tuon takia.

Mun mieheni sanoisi tuossa tilanteessa, että ihan turhaa pöyhiä tunkioita. Ja tarkoittaisi sen hyvällä.

Vierailija
57/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorasit mieluumin kun että oisit ottanut opintolainaa ? Toivottavasti kukaan nyt ei naimisiin tuommosen kanssa mene :D huhhuh

Vierailija
58/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on se miehen pahin pelko, joka siitä omasta tyttöystävästä voi paljastua. EI kukaan mies ansaitse huoraa tietämättään. Hyi, vanhojen miesten likaiset kikkelit käyneet.

Sen takia kannattaa naida vain neitsyt: verenvuoto ekassa yhdynnässä sen todistaa sitten!

Aavistuksen eri asia, että onko neitsyt vai onko huorannut.. Miehellä on oikeus tietää ja hän tekee sitten omat päätöksensä. Voitko elää valheessa lopun ikääsi?

Vierailija
59/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuota kertoo. Jokaisella on salaisuutensa. Jotkut pettävät puolisoaan heti tahdon sanottuaan. Yleensä miehet. Eikä siinä mitään .

Et tosiaankaan ole ukollesi etkä kenellekään pahaa tehnyt.

Se miten kohtelee puolisoaan yhteisessä elämässä ratkaisee ja vaikuttaa enemmän kuin olemattomat nuoruuden tempaukset.

Taitaa ottaa miesten kunnialle jos vaikka joku kaveri sattuisi joskus tietämään naisensa tempaukset.

Mutta huolehtikoon jokainen nykyisessä liitossaan perheensä onnesta ja puolisonsa kunnioittamisesta.

Vierailija
60/101 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro miehellesi. Tällä hetkellä sinulla on paha olla tuon asian takia minkä olet itse tehnyt itsellesi. Jos kerrot miehellesi hän saa kärsiä tuosta tiedosta lopun ikäänsä, ja kaikki vain siksi, että sinulla olisi kevyempi olla. 

Vaikka miehesi ei jättäisi sinua niin kyllä tuosta aika iso lommo jää joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme