Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tiedä että olin

Vierailija
05.12.2015 |

Nuoruudessa todella köyhä ja myin itseäni jotta pystyin käymään koulut ilman opintolainaa. Nyt ollaan menossa naimisiin ja yhdessä oltu jo vuosia. Tämä asia tulee usein mieleen ja jotenkin koen valehtelevani. Äh! Tyhmä minä.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumonen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kannattaa naida vain neitsyt: verenvuoto ekassa yhdynnässä sen todistaa sitten!

Kai kaikki oikeasti tietää, että verta ei välttämättä tule ekassa yhdynnässä ollenkaan, vaikka olisikin neitsyt? Ei minullakaan, eikä kahdella ystävälläni mitä ollaan puhuttu. Immenkalvo on voinut mennä rikki aiemminkin ilman seksiä tai sitten ei muuten vaan tule verta. Pitää varmaan aika kovakouraisesti tehdä että sitä verta tulee.

Ei liity kovakouraisuuteen vaan immenkavon kireyteen, paljonko peittää aukkoa.

Jos kireä -> repee ->verta.

Sitten se, että immenkalvon näkee suurimmassa osassa ihan silmälläkin katsomalla, jos vähääkään ymmärtää, mitä katsoo.

Vierailija
22/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on jäänyt kertomatta siitä syystä että häpeän koko asiaa sydämeni pohjasta ja jos voisin niin tekisin toisin mutta tällöin minun luottotietonsa olisi menneet. Syy joka tähän ajoi oli ex mieheni, hän alisti minut henkisesti ja fyysisesti. Erotessa olin todella hajalla ja tyhjässä asunnossa. Mies vei kaiken, olin tyhjän päällä ja epätoivoinen. Kamalalta kuulostaa, mutta kun noin 40v mies tuli iskemään minua ja totesin että se 100€/tunnilta ja mies suostui niin itseluottamus alkoi kasvaa. Ei herranjumala kuinka kamalalta tämä kaikki kuulostaa :(

Kerro sille miehelle, huoraus tulee aina ilmi. Esim oot ukkos kanssa jossakin, tulee entinen asiakas...

Toi sun tarina loppuu vielä lehteen:" Perheenisä tappoi äidin ja lapset sekä itsensä".

Tollasta noissa on just taustalla.

ps Hyi helvetti, onneksi en ole sun mies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 vastaus: en voi saada lapsia, ehkä karma kosto jo? :/ korkeintaan ero tulisi tuskin mieheni minua tappaisi

Vierailija
24/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä asia on jäänyt kertomatta siitä syystä että häpeän koko asiaa sydämeni pohjasta ja jos voisin niin tekisin toisin mutta tällöin minun luottotietonsa olisi menneet. Syy joka tähän ajoi oli ex mieheni, hän alisti minut henkisesti ja fyysisesti. Erotessa olin todella hajalla ja tyhjässä asunnossa. Mies vei kaiken, olin tyhjän päällä ja epätoivoinen. Kamalalta kuulostaa, mutta kun noin 40v mies tuli iskemään minua ja totesin että se 100€/tunnilta ja mies suostui niin itseluottamus alkoi kasvaa. Ei herranjumala kuinka kamalalta tämä kaikki kuulostaa :(

Eli huorauksesi olikin jotenkin miehen syytä. Ellei sinua ole väkisin paritettu ihmiskaupassa, niin syy on ihan sinun itsesi, niin kuin tuossa kerroitkin, niin itse ehdotit sitä keski-ikäisille miehille

Vierailija
25/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on menneisyys. Menneisyyden märehtiminen on turhaa ja tyhmää.
Älä kerro miehellesi. Paitsi jos hän saa sen itse jotenkin tietoonsa niin sitten voit kyllä tunnustaa. Mutta jos miehesi on kypsä ja oikeasti rakastaa sinua, niin ei hän jätä sinua tuon takia.

Ladies and gentlemen, suomalaisen naisen rehellisyys, moraalikäsitys ja arvomaailma on tässä pähkinänkuoressa.

Vierailija
26/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun ymmärtäminen, olen muuttanut jo kauan aikaa sitten pois ko. kaupungista jossa tein tuota. Asun nykyään pienessä kunnassa ja mieheni on alunperin tämän kunnan asukkaita. Joten tuskinpa tietää.

Mies tietää etten voi saada lapsia mutta tahtoo naimisiin. Jos kerron tästä niin en tiedä miten reagoi. Mutta tuntuu että tämän asian kanssa eläminen on todella hankalaa :(

Olin tuolloin juuri täyttänyt 18 vuotta, vanhempani eivät tukeneet minua sen jälkeen kun täytin 14. Muutin kotoa heti kun ylä-aste oli ohi.

Vierailija
27/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

23 vastaus: en voi saada lapsia, ehkä karma kosto jo? :/ korkeintaan ero tulisi tuskin mieheni minua tappaisi

Mä tappaisin, jos olisin huoran huijaamana joutunut suhteeseen, hermo menis ja ampuisin sut. Varsinkin, jos tulis "asiakas tuli vastaan kaupungilla"-tilanne ja siinä saisin tietää... tai sitten muut tietäisi esim somessa?

Jutut kiertää, kuten alastonkuvatkin...

No huh huh, ihanko tosiaan 2000-luvulla Suomen kaltaisessa länsimaassa miehen kunnia on naispuolisen sukulaisen "siveydestä kiinni" siinä määrin, että henkirikos olisi miehelle ainoa ulospääsy tilanteesta??? Mietipä vähän miltä tuo kuulostaa! Lopeta se aivoton uhoaminen, pistä pullo pois ja mene takaisin sinne äitisi peräkammariin nukkumaan :(

Vierailija
28/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet valintasi tehnyt. Nyt sinun pitää vain kantaa vastuu ja kestää valintasi seuraukset, ellet halua elää valheessa.

Vierailija
29/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän viesteistä jotka ovat olleet asiallisia ja suht ymmärtäväisiä vaikkei tätä asiaa oikeastaan voi puolustaa millään. Yritän kerätä rohkeutta ja kertoa miehelleni asiasta. Olin nuori, typerä ja veloissani :(

Vierailija
30/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoivat miehet (tai ainakin sellaisia väittävät olevansa), että tappaisivat vaimonsa, jos saisivat tietää tämän myyneen seksiä joskus menneisyydessään. Kuka sitä seksiä on ap:ltä ostanut? Miehet. Onko tässä jonkun muunkin mielestä räikeä ristiriita ja melkoista kaksinaismoralismia havaittavissa?

Vierailija
31/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tunnuksen ja tulen jatkamaan, tarvitsen kovin tsemppiä :(

Vierailija
32/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kommentoivat miehet (tai ainakin sellaisia väittävät olevansa), että tappaisivat vaimonsa, jos saisivat tietää tämän myyneen seksiä joskus menneisyydessään. Kuka sitä seksiä on ap:ltä ostanut? Miehet. Onko tässä jonkun muunkin mielestä räikeä ristiriita ja melkoista kaksinaismoralismia havaittavissa?

Niin. Kyllähän täälläkin naiset kommentoivat ikävään sävyyn uutisissa viimeaikoina olleta lapsimurhia, joissa äiti tappanut lapsensa, vaikka ovatkin naisia ja lapsimurhien tekijät olivat naisia. Seksin ostajamiehet ovat yleensä vanhoja limaisia likasia paskamahoja, joten en nuorena miehenä haluaisi, että sellainen olisi tuntikaupalla nussinut omaa tyttöystävääni.

Vierailija
33/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä ota niin vakavasti. Useampi kun uskotkaan tekee tuota taloudellisessa ahdingossa. Ja miten se muuten edes eroaa näistä yhden yön panoista joita lähes kaikki on harrastaneet. Ei minusta mitenkään. Yhtä huoraamista kaikki.

Vierailija
34/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, onko sillä paljon väliä ottaako maksun vai iskeekö joka viikonloppu eri miehen ja antaa ilmaiseksi? Turhaa moralisointia. Jos minä pystyisin irtosuhteisiin, voisin yhtä hyvin rahastaakin sillä.

Vierailija
35/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnus tehty. Kohta aion kertoa miehelle asiasta, koitan löytää sopivia sanoja :/ kamalan hankalaa kertoa rakkaalleen tällaisesta asiasta, vaikka siitä on jo vuosia. En tiedä kuinka aloitan :( Äh! Voi kun olisin yhtään ajatellut asiaa silloin :( mieluummin olisin luottotiedoton tällä hetkellä

Vierailija
36/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittele asia itsesi kanssa ensin. Joudut ensin itse pääsemään menneisyyden kanssa sopuun. Miehesi ei välttämättä anna sinulle sitä vapautusta, jota tarvitset. Jos itse häpeät asiaa ja annat sen määrittää minuuttasi liiaksi, niin itseluottamuksesi on aina kiinni siitä miten muut suhtautuvat asiaan. Kannattaa käsitellä asia syvällisesti itsensä kanssa vaikka terapeutin avulla, hyväksyä osaksi mennyttä ja sitä kautta pystyt ehkä myös jakamaan asian miehesi kanssa. Ihmiset tekevät joskus epätoivoisia asioita. Tsemppiä! t.21

Vierailija
37/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen luonne kävi ilmi tässä ketjussa. :(

Vierailija
38/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä kerro ainakaan heti. Keskustele asian kanssa vaikka ammattihenkilön kanssa, jos se sinua vaivaa. Sitten kun olet sinut asian kanssa ja vakaassa mielentilassa, voit päättää, haluatko kertoa vai et. Kiihdyksissä ei kannata ainakaan kertoa.

39/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, olen niin ristiriidassa asian kanssa. Olen salannut asian melkein 10 vuoden ajan, usein asia on käynyt mielessä mutta olen pitänyt suuni kiinni. En halua salata tätä asiaa mieheltäni, mutta en ole asiaa käsitellyt. Ulkopuoliselle ihmiselle kertominen tuntuu todella vaikealta. En tiedä kykenkö kertomaan tästä kenellekkään

Vierailija
40/101 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaikilla jotain salaisuuksia komeroissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi