Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei tiedä että olin

Vierailija

Nuoruudessa todella köyhä ja myin itseäni jotta pystyin käymään koulut ilman opintolainaa. Nyt ollaan menossa naimisiin ja yhdessä oltu jo vuosia. Tämä asia tulee usein mieleen ja jotenkin koen valehtelevani. Äh! Tyhmä minä.

Sivut

Kommentit (101)

Vierailija

Tuskin sitä enää kannattaa sanoa? Tai ehkä sitten kuolinvuoteella. Tai sitten, kun se tulee toista kautta ilmi.

Vierailija

Tuo on se miehen pahin pelko, joka siitä omasta tyttöystävästä voi paljastua. EI kukaan mies ansaitse huoraa tietämättään. Hyi, vanhojen miesten likaiset kikkelit käyneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo on se miehen pahin pelko, joka siitä omasta tyttöystävästä voi paljastua. EI kukaan mies ansaitse huoraa tietämättään. Hyi, vanhojen miesten likaiset kikkelit käyneet.

Sama
M27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tsihh, ajatelkaa kun tämä pari kävelee rakastuneena käsi-kädessä ja sitten vastaan tulee vanhana asiakkaana ollut vatsakas vanha ukko ilkikurisesti virnuillen, että "minä olenkin pannut tota sun vaimoasi, kun oli nuori tyttö"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin sitä enää kannattaa sanoa? Tai ehkä sitten kuolinvuoteella. Tai sitten, kun se tulee toista kautta ilmi.

Jättäisin heti vaimoni, jos saisin tietää tuollaista toista kautta, mitä hänen kertomana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen takia kannattaa naida vain neitsyt: verenvuoto ekassa yhdynnässä sen todistaa sitten!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sen takia kannattaa naida vain neitsyt: verenvuoto ekassa yhdynnässä sen todistaa sitten!

Niin... Tai todistaa ainakin sen, että naisella on menkat.. Mikään ei ole niin varmaa, kuin epävarma.

Vierailija

Voi ei! Tää ei yhtään naurata :( olin oikeasti tosi veloissani ja ainoa keino oli "tienata" tuolla lailla. Kävin lisäksi töissä osa aikaisena. Kuinka pystyn unohtamaan menneet? Asiakkaita tuskin tulee vastaan sillä olen muuttanut jo kauan aikaa sitten pois siitä kaupungista jossa tein tuota

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Tää ei yhtään naurata :( olin oikeasti tosi veloissani ja ainoa keino oli "tienata" tuolla lailla. Kävin lisäksi töissä osa aikaisena. Kuinka pystyn unohtamaan menneet? Asiakkaita tuskin tulee vastaan sillä olen muuttanut jo kauan aikaa sitten pois siitä kaupungista jossa tein tuota
Ei siitä kuulu päästä eroon. Siihen alimmaiseen tekoon sorruttuaan sitä huoran leimaa ja häpeää pitää kantaa koko loppuelämä

Vierailija

Jokaisella on menneisyys. Menneisyyden märehtiminen on turhaa ja tyhmää.
Älä kerro miehellesi. Paitsi jos hän saa sen itse jotenkin tietoonsa niin sitten voit kyllä tunnustaa. Mutta jos miehesi on kypsä ja oikeasti rakastaa sinua, niin ei hän jätä sinua tuon takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jättäisin heti vaimoni, jos saisin tietää tuollaista toista kautta, mitä hänen kertomana.

Harjoittelepa vielä vähän kirjoittamista. Mitä oikein yrität sanoa? Että jättäisit vaimosi, jos hän ei itse kertoisi menneisyydestään ja kuulisit siitä joltakulta toiselta, vai että jättäisit hänet silloinkin, jos hän siitä itse avautuisi? "Toista kautta, mitä hänen kertomana" ei vain ole hyvää ja ymmärrettävää suomea.

Artemis
Seuraa 
Liittynyt3.12.2015

En tule koskaan ymmärtämään, miksi parisuhteessa ollessa ei kerrota näin isoja asioita. Ymmärrän kyllä että vaikea aihe, mutta kyllä jotkut miehet tuon hyväksyisivät, eikä omastasikaan tiedä kun et ole kertonut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat