Tuli kauhea hellyydenpuuska kun katselin söpöä miestä

Vierailija

Niin ihanan söpö! Teki mieli mennä ottamaan poskista kiinni ja halia sitä suloista mussukkaa!!! Mutta samalla teki myös mieli tunkea käsi sen housuihin. Tuleeko teille ikinä tavallaan äidillisiä tunteita kun katsotte jotain miestä? Kerran meinasin alkaa itkeä, kun yksi mies hymyili niin suloisesti, näin sen tavallaan ihan pikkupoikana.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Hellyydentunteita kyllä, niitähän voin kokea myös vaikka toista naista, lasta tai eläintä kohtaan. Äidillisyydestä en osaa sanoa, äiti kun en ole. Mutta kyllä mies voi olla yhtä aikaa ihanan suloinen ja halittava ja silti myös järjettömän seksikäs!

Vierailija

Olen huomannut että saan naisilta tietynlaisia katseita kun kuljen oman pienen pojan kanssa.
ikävä kyllä ovat aina jotain vanhoja kurppia tai naisia ison lapsilauman kanssa.
t.M

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Käsi housuihin...äidillisiä tunteita. Jaaha.

Tuota Sonera-kynnyskysymysmainoksen tyttöä voisin sylissä pitää.

Ja tässä joulun alla on ollut kaksi erilaisten kurssien päätöstilaisuutta, jolloin on tullut yllättäen hyvä vaikutelma kahdestakin naisesta, joiden en tiennyt osaavan olla sellaisia.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin ihanan söpö! Teki mieli mennä ottamaan poskista kiinni ja halia sitä suloista mussukkaa!!! Mutta samalla teki myös mieli tunkea käsi sen housuihin. Tuleeko teille ikinä tavallaan äidillisiä tunteita kun katsotte jotain miestä? Kerran meinasin alkaa itkeä, kun yksi mies hymyili niin suloisesti, näin sen tavallaan ihan pikkupoikana.

"Äidilliset tunteet "..." kättä pöksyihin"????

"Pikkupoikaa katselin, itku tuli.." MITÄ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

"Äidilliset tunteet "..." kättä pöksyihin"????

"Pikkupoikaa katselin, itku tuli.." MITÄ?

Mikä on ongelma? Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta en ookaan vielä aikoihin mikään puuma... N22

Olen 24... ap

Kuka olis uskonut, kuulostat ihan täti-ihmiseltä joka kuolaa nuoria jätkiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen 24... ap

Vai niin! Onko mulla siis puuman mieli nuoressa kehossa? Aika vaarallinen yhdistelmä! ap

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen 24... ap

Vai niin! Onko mulla siis puuman mieli nuoressa kehossa? Aika vaarallinen yhdistelmä! ap

Varhaisiän dementia?

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Setämiehetkin haluaisivat isällisesti imutella nännejäsi ja sormettaa pillunreikääsi, ehkä anustakin. Oikein suurena rakkauden osoituksena haluaisivat työntää kovan kullinsa tiukkaan reikääsi ja laskea lastinsa sinne. <<33

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Setämiehetkin haluaisivat isällisesti imutella nännejäsi ja sormettaa pillunreikääsi, ehkä anustakin. Oikein suurena rakkauden osoituksena haluaisivat työntää kovan kullinsa tiukkaan reikääsi ja laskea lastinsa sinne. <<33

Itseäsi taitaa vähän panettaa! 😉 ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat