Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan nuoren miehen baarista?

Vierailija

Millaiseen paikkaan kannattaa mennä ja miten pitäisi pukeutua? Miten isketään 20-v mies? Itse olen kolmissakymmenissä.

Kommentit (12)

Vierailija

Kutsut sen vaan jatkoille luoksesi ilman mitään sen kummempia sepityksiä. Kerrot vaan, että kaipaat jotain seuraa ja että sinä tarjoat viinat, niin varmasti lähtee mukaan.

Vierailija

Ei tarvitse pukeutua mitenkään erityisen tyrkysti. Varminta on että teet itse aloitteen. Hymyilet viekoittelevasti ja pyydät luoksesi lasilliselle niin pojalla on jo kalu pystyssä.

Vierailija

Ai vaihdoit nyt sukupuolta :D

Usko jo, se käsitemppu on ihan hyvä. Sitä voi tehostaa käymällä kuumassa kylvyssä ennen tatin hakkaamista - tuo heti 20 vuotta lisää ikää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millaiseen paikkaan kannattaa mennä ja miten pitäisi pukeutua? Miten isketään 20-v mies? Itse olen kolmissakymmenissä.

Tarjoat pillua. 

Vierailija

Annat ymmärtää ja ymmärrät antaa. Kaikki juottolat käy, jos ei ole muita kriteereitä., niin helppo nakki. Sulla on rima aikas alhaalla.

Vaikka toisaalta, eihän se järvi soutaen kulu. Siitä vaan!

Vierailija

Vilauta vähän tissivakoa (mikäli semmone löytyy). Laita seksikkäät vaatteet ja sit naamaan kunnon huorameikit. Tulisin ja panisin sinua tuhannen ruisleivän voimin. m25

Vierailija

Mulla ei tarvi mennä edes baariin kun facebookissa sain ehdotuksen nuorelta mieheltä... Toisaalta mulla ei oo baarissakaan tarvinnut kuin kävellä baaritiskille kun nuoret miehet on ehdotelleet ihan suoraan seksiä! En tiedä miksi vedän puoleeni yli 15 vuotta itseäni nuorempia miehiä vaikken ole mikään kaunotar enkä tyrkky.

Vierailija

Baarissa nuoren jepen luo ja sanot "tämä nainen tarvitsee tänään miehistä kosketusta ilman vaatteita. Ajattelin että se koskettelija voisit olla sinä. Toisin sanoen, panettaa..."

Suora ehdotus jossa vain vähän ns ronskimpaa epänaisellista kielenkäyttöä. Aika kumma jos jolppi 30 min pidempään aikoo jahkailla.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat