Miksi minua luullaan lesboksi?

Vierailija

Meikkaan, minulla on puolipitkät hiukset ja käytän "normaaleja" naisten vaatteita, ihan h&m rättejä ja sen sellaisia. Ääneni ei ole matala. Olen 176 cm pitkä ja hoikka. Olen miettinyt, että voisiko lesbona pitäminen johtua siitä, että minulla on miesmäinen ja isohko kuutionaama? Oikeastaan en ole monella miehelläkään niin leveää leukaa nähnyt kuin itselläni on.

Kommentit (4)

Vierailija

Multakin on kysytty olenko lesbo, mutta syytä ei kerrottu. Mietin usein että luullaankohan mua lesboksi. Tuntuu oudolta puhua vaikka miehistä, kun ajattelen että jos mussa on joku muiden mielestä "selvä lesbon merkki", niin vaikuttaako niiden silmissä suunnilleen samalta kuin jos selvä rekkalesbotyyppinen lesbo esittäisi heteroa. Tai jos stereotyyppisen homon näköinen mies kertoisi ihannenaisestaan. Kaikki miettis sillee "siis eiks toi ookaan homo/lesbo, vai onko tolla pahimman luokan itselleen valehteleminen käynnissä?"

Mulla on myös iso jykevä leuka.

Prinsessa Victoria on erittäin naisellisen näköinen, pehmeät kasvonpiirteet. Hänen leukansa ei ole miehinen, se on vain hieman iso (välillä ei kyllä näytä yhtään isolta), mutta se on tuollainen kapealla tavalla iso eikä leveällä tavalla, niin kuin miehillä usein. Ja Victorian leuan pää on terävä, enemmän V:n muotoinen (= naisellista), kun taas miehillä leuanpää on enemmän muotoa \__/, kuten mullakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat