Miten saada voimaa siivoukseen?

Vierailija

Kaikki tavarat missä sattuu, ja ei millään jaksaisi!! Kolme alle 5v pyörii jaloissa, joten tuntuu että saa koko ajan keskeyttää jonkin homman. Hommaa ei helpota yhtään se, että mies on laiska siivoamaan, ja osaa myös sotkea..

Miten te muut energiset jaksatte ja saatte pidettyä kodin kunnossa? Etenkin te joilla on pieniä lapsia. Onko teillä jotain viikko-ohjelmaa minkä mukaan teette hommat?

Kommentit (14)

Vierailija

Ei sitä nyt väkisin voi saada. Sitä voimaa joko on tai sitten ei ole. Ihmisellä voi olla vaikka umpierityshäiriö, jolloin voimaa ei ole. Tätä eivät mitkään tarmonpesät ja tahdonvoimatyypit voi käsittää.

Vierailija

Jaa-a. Välillä tuntuu että parasta olisi kun joku siivousfriikki asemies tunkeutuisi kotiin ja pakottaisi aseella uhaten minut saattaamaan loppuun erinäiset siivousasiat, jotka ovat vähän jääneet... (Tämä oli sitten huumoria.) Kovin paljon vähempi ei tunnu tepsivän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siioninlaulut täysille...niin itse jaksan parhaiten.
Ne antavat voimaa, iloa ja rauhaa!!

Uh, no ei toimisi mulla. Olisin ovesta ulkona ennen kuin huomaisinkaan, joten taas jäisi siivoukset. Eli toimisi kuin klassisen musiikin pakkosoitto teinien karkoittamiseksi ostareiden nurkilla. Ne ei notku siinä jos vaan on tarpeeksi kamalaa (heidän mielestään) taustamusiikkia. 3

Vierailija

Miten olisi vierailulle tunkeva, siivousfriikki äiti tai anoppi, joka heti sisään astuttuaan siivoaisi koko kämpn lattiasta kattoon ?

Vierailija

Itsellä toimii motivaationa se, että siivouksen jälkeen "palkitsen" itseni asialla minkä luultavasti ostaisin kuitenkin joka tapauksessa :D voin paljon paremmalla omalla tunnolla käydä siivouksen jälkeen ostamassa itselleni vaikka uunituoreen pullan tai uuden huulipunan kun olen tehnyt töitä sen eteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten olisi vierailulle tunkeva, siivousfriikki äiti tai anoppi, joka heti sisään astuttuaan siivoaisi koko kämpn lattiasta kattoon ?

Se voisi toisaalta olla aika ihanaa, en ole enää niin ärhäkän reviiritietoinen kuin mitä nuorempana olin. Ennen sitä pitäisi kyllä piilottaa muutama esine... Mutta kun olen oikeastaan tällainen orpo vainen, niin ainakaan mama ei tule tänne enää siivoamaan.

Vierailija

Siivoamiseen auttaa vieraiden tulo, musiikin kuuntelu tai siivousohjelman leikkiminen. ;) mutta rehellisesti sanoen mun kodin siisteys perustuu siihen että joka kuukausi pms:n aikaan sotkuisuus ällöttää niin paljon että siivoan maanisesti. Ja silloin kun on aikaa ja mahdollisuus olla yksin kotona, on ihanaakin rauhassa järjestää kotia. Se voi olla jopa rentouttavaa. Saisiko miestä ja lapsiakin mukaan siivoamiseen tekemällä jääkaapin oveen listan tehtävistä, osa pienille sopivia ja osa aikuisten töitä, ja niiden perään saisi laittaa tarran tms kun homma on tehty? Mies ei nyt ehkä tarroista innostuisi mutta useimmilla ihmisillä on halu toimia reilusti: jos itse olet hoitanut listasta monta kohtaa, josko mies hoitaisi myös osan. Tsemppiä joka tapauksessa, ja muista että sotku on vain sotkua. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siioninlaulut täysille...niin itse jaksan parhaiten.
Ne antavat voimaa, iloa ja rauhaa!!

Sinkkareiden voimalla siivoat! :D Herra mun vereni! Kiitos tästä huumorinkukasta, nyt minäkin jaksan aloittaa siivoamisen... kunnon jytää sen pitää olla että energiat liikkuu. No kukin tyylillään. Sori, mutta tuo oli oikeasti hauska kommentti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat