Pitsa kotiinkuljetuksella: ovelle vai pihalle?

Vierailija

Mitä mieltä? Esim. kerrostalossa. Minusta kuuluu ihan huoneiston ovelle tuoda kun on kotiinkuljetuksesta maksettu. Itse tilaan esim vain hyvin kipeänä. Mutta asia ilmeisesti jakaa mielipiteitä.

Kommentit (9)

Vierailija

Kerrostalossa ehdottomasti asunnon ovelle saakka. Joskus yhdestä pitseriasta ruvettiin joka kerta soittamaan ulkoa, että pitsa on täällä, tule hakemaan. Laitoin asiasta palautetta ja vastasivat siihen, että ehdittomasti pitäisi tuoda kotiovelle saakka. Ei se ole mikään kotiinkuljetus, jos pitsan joutuu jostakin itse hakemaan.

Vierailija

Meillä tuli omakotitalossa kerran pitsalähetti suoraan sisälle, kun ovi ei sattunut olemaan lukossa ja sai paskahavauksen kun koira ei ollu ihan samaa mieltä että voiko meille saapastella vieraat suoraa sisään. Paiskasi pitsan pöydälle ja pakeni paikalta, mutta palasi hetken päästä hakemaan rahaa.

Vierailija

Nykyään meillä on kerrostalon ulko-ovi kaiken aikaa lukossa, joten on pakko hakea alhaalta, mutta kun tilanne ei ollut tällainen, moni pitsakuski toi tilauksen suoraan kotiovelle. Ei asialla mielestäni mitään dramaattisen suurta merkitystä ole.

Vierailija

Siis ne jättää sen siihen pihalle? Täytyy itse sitten käydä vakoilemassa että joko se lätty on tullut? En ole tilannut pitsaa ikuisuuksiin.

Vierailija

Alaovet ovat usein lukossa, ei pääse sisälle, lisäksi on pysäköintiongelma, jos jättää auton oven eteen 20 sekunniksi, niin joku parkkipeten kätyri on käynyt laittamassa valvontamaksun pyyhkijän alle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat