Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muilla sama ongelma silmänympärysvoiteen kanssa?

Vierailija

Käytänkö minä liian vähän silmänympärysvoidetta, kun 15 ml putkilo riittää n. puoleksitoista vuodeksi? Käytän voidetta aamuin illoin, joka päivä. Ihmettelen vain, että miksi voiteet on ylipäätään 15 ml koossa, sillä yleensä purkeissa lukee, että säilyvät avattuina vain 6 kk? Kuinka paljon sitä muka pitäisi laittaa, että saisi puolessa vuodessa voiteen loppumaan? Minulla on nyt käytössä luonnonkosmetiikkamerkin voide, ja se taitaa olla mennyt jo vanhaksi, haju on muuttunut tunkkaiseksi.

Kommentit (8)

Vierailija

Ihan sopivan määrän varmastikin käytät sy-voidetta, ne tuubit ovat superriittoisia :) Nyrkkisääntönä voi pitää nuppineulan pään kokoista määrää, mutta toki kuivat silmänympärykset vaativat hieman enemmän voidetta pysyäkseen kosteutettuina.

Luonnonkosmetiikalla on hieman synteettistä kosmetiikkaa huonompi säilyvyys käytetyistä säilöntäaineista johtuen. Jos haluat minimoida hävikin määrää, voit sivellä sy-voidetta hieman alemmas poskipäille ja leveämmin ohimoille asti sekä huulten ympärille :)

- kosmetiikkaneuvoja

Vierailija

Ei sellaisia myrkkyjä tarvi käyttää ollenkaan..laita kaapista rypsiöljyä tai seesamöjlyä niin ajaa saman asian..turhia syöpää aiheuttavia kemikaaleja.

..ja kuormittaa luontoa.

Vierailija

Itse en pysty edes käyttämään tai silmät on seuraavana aamuna turvonneet umpeen..laittaisitko vauvalle sitä..en laita ikinä omaan ihoon mitään mitä en söisi tai laittaisi lapsen iholle..tää tuli selväksi kun odotin ja imetin..

Olenkin ihan luonnonöljyjen ansiosta rypytön ja kaunis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käytänkö minä liian vähän silmänympärysvoidetta, kun 15 ml putkilo riittää n. puoleksitoista vuodeksi? Käytän voidetta aamuin illoin, joka päivä. Ihmettelen vain, että miksi voiteet on ylipäätään 15 ml koossa, sillä yleensä purkeissa lukee, että säilyvät avattuina vain 6 kk? Kuinka paljon sitä muka pitäisi laittaa, että saisi puolessa vuodessa voiteen loppumaan? Minulla on nyt käytössä luonnonkosmetiikkamerkin voide, ja se taitaa olla mennyt jo vanhaksi, haju on muuttunut tunkkaiseksi.

Heitä ajoissa pois, ja jos haisee tunkkaiselle, voi tehdä jo iholle pahaa joten roskiin ja äkkiä.

Noudattakaa niitä ohjeita. Ei sen putken tarvitse loppu olla. Aika suureksi tulee hinta, jos tulee vaikka silmätulehdus.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat