Miksi suomalainen nainen valitsee mieluummin väkivaltarikollisen kuin ujon/hiljaisen mukavan miehen?
Niin? Ei taida löytyä suomesta yhtäkään väkivaltarikoksesta tuomittua neitsytmiestä. Ainahan näillä linnakundeilla yms. häiriköillä on naisia vaikka joka sormelle. Mutta hiljaiset/ujot kultaisen sydämen omaavat miehet joutuvat elämään elämänsä yksin. Jotkut harvat toki kelpaavat sitten kolmekymppisenä sen douchebagin siittämän lapsen elättäjäksi seksittömään parisuhteeseen.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Ujot ovat epäilyttäviä.
Avoin, hymyilevä ja rohkea ihminen toki viehättää paljon enemmän. Heistä harvemmin kehkeytyy joitain stalkkaajia tai kouluampujia.
Aina nämä vastenmielisiä tekoja tehneet ovat juuri näitä "ujoja" eli täysin epäsosiaalisia yksilöitä (miehiä).
Kierrän nämä "ujot" kaukaa ja olen lapsianikin opastanut tähän. Siis, jos kyseessä on poika. Tyttöjen kohdalla ei kai liene riskejä?
Eihän tuollaisesta tekstistä voi päätellä kuin että sen on kirjoittanut mt-potilas. Sen verran harhaista on nyt kyllä.
Yliopistolta on lähdetty klo 15:30, haettu roiskeläppäpitsat ja kaljaa ja tultu himaan somettamaan taas kerran tästä samasta jankkajankka-aiheesta. Jos mies on oikeasti ujo ja hänellä on oikeasti kultainen sydän, hän ei takuulla jää yksin. Ap:n olisi terveellistä tajuta vihdoin, että omat kuvitelmat itsestä voivat olla kaaaaukana todellisuudesta.
Mutta eihän se käy, koska se ei käy. Jännämiehet, lompkkoloiset, töissä pitäis käydä ja inttiin mennä ja ääääö kun en tahdo!
Minun avomieheni oli ainakin ujohko ja kiltti kun tavattiin, ja minä myös. Nykyään hän ei ole niin ujo enää mutta aika introvertti kuitenkin. Sen sopivampi minulle :) Eikä ole väkivaltainen tai ryyppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kokee, että niiltä odotetaan vaan hymyilyä ja söpöyttä ja siksi ne tykkää jännästä niin paljon. Se antaa heille ikäänkuin tunteen odotuksista (todellisia tai ei) murtautumisesta. Mikä sen itsenäisempää ja kapinoivampaa kuin suhde hulttiomieheen.
Kerropa nyt ihan oikeasti, montako kunnollista, fiksua ja ammattikorkeakoulu-/yliopistotasoista naista tunnet, jotka ovat naimisissa jonkun linnakundin? Montako, ihan oikeasti? Mä en tunne yhtään.
ï
Onneks ei varmaan montaa oo. Eipähän niiden kanssa tarvitse kilpailla. Ei niitä uskollisia komeita ja fiksuja linnakundeja kaikille riitä. Sitä paitsi ongelma voi olla se että Renttu mies on todella mies Ja haluaa pitää huolta vaimostaan ja elättää
Perheensä. Enpä usko että moni Renttu nauttis olla vaimonsa elätettävänä ainakaan pitkiä aikoja. Ja muutenkin luulen et linnakundit ei ihan kiltin hissukan kanssa viihdy tai naisen joka noudattaa sääntöjä pikkutarkasti. Eli me hieman suuripiirteisemmät naiset ollaan enemmän niiden makuun ja miks opiskella vuos tolkulla ku rikoksia tehdessä ei koulutusta tarvii. Siis tulin siihen tulokseen että yliopiston käyneetkin naiset haluaa Rentun mut ei saa. Ja kun yliopisto mies ei kelpaa ne luo uraa 35vuotiaaks sinkkuna ja sit ne alkaa ihmetellä että kenen kanssa ne tekee lapsia. Paniikissa ottaa helpon kiltin miehen tekee lapsia jos vielä saa. Mies ei herätä suurempia tunteita ni voi sitten taas keskittyä uraan. Kertokaa jos oon ees vähän oikeassa? ?
Vierailija kirjoitti:
Siis tulin siihen tulokseen että yliopiston käyneetkin naiset haluaa Rentun mut ei saa. Ja kun yliopisto mies ei kelpaa ne luo uraa 35vuotiaaks sinkkuna ja sit ne alkaa ihmetellä että kenen kanssa ne tekee lapsia. Paniikissa ottaa helpon kiltin miehen tekee lapsia jos vielä saa. Mies ei herätä suurempia tunteita ni voi sitten taas keskittyä uraan. Kertokaa jos oon ees vähän oikeassa? ?
Et ole sitten hipunkaan vertaa oikeassa ainakaan minun suhteeni. Etkä yhdenkään yliopistokaverini suhteen. En koskisi renttuun pitkällä tikullakaan. Ihan löysin fiksun ja kunnollisen, koulutetun miehen niinkuin nuoret yleensä baarista parikymppisenä ja perustettiin perhe kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen saanut sen käsityksen, että monet sarjamurhaajat ovat usein hyvin karismaattisia. Ja karismahan tunnetusti vetää naisia puoleensa. Monet luulevat, että naisia vetää puoleensa raha tai maine, mutta näissäkin tapauksissa kyseessä on enemmänkin miehen karisma. Ruma, lihava ja vanhakin mies voi olla äärimmäisen vetovoimainen, jos hänellä on karismaa.
Ja kuten joku jo sanoi, ei ne väkivaltarikollisten kanssa hengaavat naiset ole niitä penaalin terävämpiä kyniä. Samanlaisia huumeidenkäyttäjiä ja huonon elämän kokeneita hekin ovat, kuten nämä "pahat miehensä". Ulkonäkö usein myös se pubiruusu, että jos sellaisten naisten menettämistä kadutte, niin se on sitten voi voi.
"Monet" ja "usein" ovat niin sopivan epämääräisiä ilmaisuja, että niitä voi heitellä miten sattuu.
"Monet" sarjamurhaajat ovat eläneet yksin talossaan raatojen kanssa. Näistä sitten kiinnostuvat naiset, jotka tuntevat vetoa samanlaiseen elämäntapaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen saanut sen käsityksen, että monet sarjamurhaajat ovat usein hyvin karismaattisia. Ja karismahan tunnetusti vetää naisia puoleensa. Monet luulevat, että naisia vetää puoleensa raha tai maine, mutta näissäkin tapauksissa kyseessä on enemmänkin miehen karisma. Ruma, lihava ja vanhakin mies voi olla äärimmäisen vetovoimainen, jos hänellä on karismaa.
Ja kuten joku jo sanoi, ei ne väkivaltarikollisten kanssa hengaavat naiset ole niitä penaalin terävämpiä kyniä. Samanlaisia huumeidenkäyttäjiä ja huonon elämän kokeneita hekin ovat, kuten nämä "pahat miehensä". Ulkonäkö usein myös se pubiruusu, että jos sellaisten naisten menettämistä kadutte, niin se on sitten voi voi.
Huh mitä yleistystä. Ei todellakaan kaikki Renttujen vaimot vedä kamaa tai kaljaa ja varsinkaan näytä siltä. Itse olen ihan perus kaunis ja aina siistit meikit ja tyylikkäät puhtaat vaatteet. Kuljen myös paljon urheilu vaatteissa. Koska harrastan paljon liikuntaa. Samoin paras ystäväni ei poistuisi kotoa nuhjuisissa tai vanhoissa vaatteissa. Toki on olemassa narkkari muijia sekä jätkiä ja ne epäsiistit narkki naiset joutuu olee rapanarkkari miesten kanssa. Mulle iso asia on se Rentun miehekkyys ja halu elättää vaimo ja perhe. Mulla on aika perinteiset arvot samoin mun miehellä. Mies ei ikinä suostuisi jakamaan ravintola laskua. Rentuille naiset siis nimenomaan vaimot ja tulevat vaimot on myös "edustus" vaimoja. Luotettavia fiksuja eikä puutu asioihin jotka ei naiselle kuulu. Olen myös kuullut miesten usein kilpailevan siitä kuinka hyvässä turvassa vaimo on.
Esim puhutaan aseista ja kuinka tällä tekee Tällästä tuhoa ja tuolla tollasta ja mitä tekisivät jos joku yrittää tulla perheen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kuullut miesten usein kilpailevan siitä kuinka hyvässä turvassa vaimo on.
Esim puhutaan aseista ja kuinka tällä tekee Tällästä tuhoa ja tuolla tollasta ja mitä tekisivät jos joku yrittää tulla perheen kotiin.
Enpä ole pitkään aikaan nauranut ääneen tämän palstan jutuille mutta nyt pääsi röhönauru :D. Ei oo totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kokee, että niiltä odotetaan vaan hymyilyä ja söpöyttä ja siksi ne tykkää jännästä niin paljon. Se antaa heille ikäänkuin tunteen odotuksista (todellisia tai ei) murtautumisesta. Mikä sen itsenäisempää ja kapinoivampaa kuin suhde hulttiomieheen.
Kerropa nyt ihan oikeasti, montako kunnollista, fiksua ja ammattikorkeakoulu-/yliopistotasoista naista tunnet, jotka ovat naimisissa jonkun linnakundin? Montako, ihan oikeasti? Mä en tunne yhtään.
ï
Onneks ei varmaan montaa oo. Eipähän niiden kanssa tarvitse kilpailla. Ei niitä uskollisia komeita ja fiksuja linnakundeja kaikille riitä. Sitä paitsi ongelma voi olla se että Renttu mies on todella mies Ja haluaa pitää huolta vaimostaan ja elättää
Perheensä. Enpä usko että moni Renttu nauttis olla vaimonsa elätettävänä ainakaan pitkiä aikoja. Ja muutenkin luulen et linnakundit ei ihan kiltin hissukan kanssa viihdy tai naisen joka noudattaa sääntöjä pikkutarkasti. Eli me hieman suuripiirteisemmät naiset ollaan enemmän niiden makuun ja miks opiskella vuos tolkulla ku rikoksia tehdessä ei koulutusta tarvii. Siis tulin siihen tulokseen että yliopiston käyneetkin naiset haluaa Rentun mut ei saa. Ja kun yliopisto mies ei kelpaa ne luo uraa 35vuotiaaks sinkkuna ja sit ne alkaa ihmetellä että kenen kanssa ne tekee lapsia. Paniikissa ottaa helpon kiltin miehen tekee lapsia jos vielä saa. Mies ei herätä suurempia tunteita ni voi sitten taas keskittyä uraan. Kertokaa jos oon ees vähän oikeassa? ?
En tiedä muista, mutta itse haksahdin nuorempana niihin renttuihin. Perheen halusin kuitenkin perustaa ujon hissukan kanssa. Tosin vuosien jälkeen kiltistä ujosta hissukasta tuli pelottava alkoholisti ja jätin hänet. Nyt olen ihastunut ujoon hissukkaan, joka ei juo ollenkaan. Että mitä tästä nyt sitten pitäisi päätellä. Haluanko minä siis oikeasti rentun vai kiltin miehen?
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolta on lähdetty klo 15:30, haettu roiskeläppäpitsat ja kaljaa ja tultu himaan somettamaan taas kerran tästä samasta jankkajankka-aiheesta. Jos mies on oikeasti ujo ja hänellä on oikeasti kultainen sydän, hän ei takuulla jää yksin. Ap:n olisi terveellistä tajuta vihdoin, että omat kuvitelmat itsestä voivat olla kaaaaukana todellisuudesta.
Mutta eihän se käy, koska se ei käy. Jännämiehet, lompkkoloiset, töissä pitäis käydä ja inttiin mennä ja ääääö kun en tahdo!
Auts.. Taisi osua arkaan paikkaan?
Pitäähän sitä vihaa johonkin kuvitteellisiin "lassukoihin" purkaa, kun on ihastunut väkivaltaiseen ja arvaamattomaan, pettävään jännämieheen, vaikka kaikki feministinen ideologia on sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisuuden henkilöistä tulee ensimmäisenä mieleen kansanedustaja Kike Elomaa, jonka aviomies on istunut vankilassa talousrikoksista. Nähtiinpä heidät yhdessä jopa presidentinlinnan itsenäisyysjuhlissa.
Matti Nykänenkin on ollut vankilassa ja naimisissa kai ihan normaalin naisen kanssa?
Kari Uotillakin lienee vaimo? (en tiedä)
Ammattikorkeakoulu/yliopistokouluksille viittaan kintaalla puhuttaessa naisen kunnollisuudesta. Ei miehiä kiinnosta naisissa koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös kuullut miesten usein kilpailevan siitä kuinka hyvässä turvassa vaimo on.
Esim puhutaan aseista ja kuinka tällä tekee Tällästä tuhoa ja tuolla tollasta ja mitä tekisivät jos joku yrittää tulla perheen kotiin.Enpä ole pitkään aikaan nauranut ääneen tämän palstan jutuille mutta nyt
pääsi röhönauru :D. Ei oo totta.
Hyvä että naurattaa. Oon onnellinen sun puolesta kun sun ei oo tarvinnut olla tällästen asioiden kanssa tekemisissä. Mua ei ihan hirveesti naurata siinä vaiheessa jos joku henkirikoksia tehny tyyppi tulee psykoosissa ovelle huutaa et mies on esim. Kusettanut tai velkaa tai jotain vastaavaa. Kun osa noista ammattirikollisista on jatkuvasti sekasin ei mun mies mutta tulee väärin käsityksiä. Perhe ja perheen koti pitäis jättää rauhaan. No aina löytyy joku idiootti joka ei ymmärrä mitä se tarkoittaa. Voin ihan rehellisesti myöntää et joskus on pelottanut oikeesti. Ku rikolliset on kuitenkin rikollisia. Mitäköhän arvostaisit miehessä jos ois joku riski että niit tappajia pyöris sunkin oven takana. Onneks ei pyöri. Menis kiltti insinööri sun selän taakse piiloon :) no vähän läppää ei näitä asioita voida ymmärtää puolin ja toisin. Elämme aivan erilaista elämää. Ja nauru pidentää ikää. Parempi näin huumorilla kun vihamielisesti niin ku useasti näillä palstoilla näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim puhutaan aseista ja kuinka tällä tekee Tällästä tuhoa ja tuolla tollasta ja mitä tekisivät jos joku yrittää tulla perheen kotiin.Enpä ole pitkään aikaan nauranut ääneen tämän palstan jutuille mutta nyt pääsi röhönauru :D. Ei oo totta.
* Tekee muutaman katan, joilla säikäyttää naapurin bodarin *
Vierailija kirjoitti:
Yearight.
Ainakin nuorena nuo rikollisten ja muiden äyhöttäjien seurassa liikkuvat tytöt ovat nimenomaan niitä seksikkäitä. Meikkaavat reilusti ja käyttävät paljastavia vaatteita.
Vanhoina ne voi toki olla pubiruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim puhutaan aseista ja kuinka tällä tekee Tällästä tuhoa ja tuolla tollasta ja mitä tekisivät jos joku yrittää tulla perheen kotiin.Enpä ole pitkään aikaan nauranut ääneen tämän palstan jutuille mutta nyt pääsi röhönauru :D. Ei oo totta.
* Tekee muutaman katan, joilla säikäyttää naapurin bodarin *
Mä voisin kokeilla mielen hallintaa. Voi vaan olla vähän hankala päästä samoille aaltopituuksille tyypin kaa joka on jossain piripsykoosissa.
Ja jos nyt hetken on tosissaan ni tälläset paska jutut pitäis olla ohi mein elämästä muutaman viikon päästä. Normaali elämä alkaa. Ja siitä oonkin viime vuodet haaveillut ihan tavallisesta arjesta. Monissa asioissa oon kateellinen teille jotka ootte niitten ihan tavallisten miesten kanssa. Elämä on varmasti sata kertaa helpompaa. Ja voi puhua vaikka arjen asioista työkavereiden kanssa. En oo ikinä voinu puhua edes arjesta töissä kaikki on niin epämäärästä et pelkää möläyttävänsä jotain ihan hullua tai paljastavansa liikaa. Se on ihan sairaan raskasta. Hyvä on valittaa ku ihan itse olen renttuni valinnut. Oma on vika. Sen voin sentään rehellisesti kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yearight.
Ainakin nuorena nuo rikollisten ja muiden äyhöttäjien seurassa liikkuvat tytöt ovat nimenomaan niitä seksikkäitä. Meikkaavat reilusti ja käyttävät paljastavia vaatteita.
Vanhoina ne voi toki olla pubiruusuja.
Just niin! Kikekin oli nuorena todellinen seksikissa. Hot hot hotter than hell
Jopas on yksioikoinen aloitus. Ja kukaan hiljainen tai ujo ei voi olla väkivaltainen?
Linnakundit on kyllä marginaaliporukka. Väkivaltaisissa perheissä elää useita satoja tuhansia lapsia meillä Suomessa. Heidän vanhempansa eivät ole linnakundeja kaikki. Ei vaan voi olla.
Mulle kelpaa tasapainoinen mies. Ihan sama onko ujo tai ei. Puhua pitää osata tai jotenkin ilmaista tunteensa tai ajatuksensa. Väkivaltainen henkilö ei kelpaa mun puoisokseni. Se vaan ei käy. Mä olen suomalainen nainen.
.
Korkeat testosteronitasot johtavat impulsiiviseen käytökseen - ja siis helpommin rikoksiin, erityisesti väkivaltarikoksiin. Matalatestoinen mies on rauhallisempi ja harkitsevampi, ts. miettii mitä siitä seuraa jos teen näin tai noin.
Ei liene yllättävää, että naisia kiinnostaa korkeatestoiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on yksioikoinen aloitus. Ja kukaan hiljainen tai ujo ei voi olla väkivaltainen?
Linnakundit on kyllä marginaaliporukka. Väkivaltaisissa perheissä elää useita satoja tuhansia lapsia meillä Suomessa. Heidän vanhempansa eivät ole linnakundeja kaikki. Ei vaan voi olla.Mulle kelpaa tasapainoinen mies. Ihan sama onko ujo tai ei. Puhua pitää osata tai jotenkin ilmaista tunteensa tai ajatuksensa. Väkivaltainen henkilö ei kelpaa mun puoisokseni. Se vaan ei käy. Mä olen suomalainen nainen.
.
Väkivaltaisissa perheissä lapsia pahoinpitelee useammin äiti kuin isä.
No tuohan on jo pelkkää trollailua.