Mitä mieltä olisit työkaverista, joka ei toivota hyvää viikonloppua?

Vierailija

Ei luulisi olevan iso vaiva edes olla toivottavinaan vaikkei edes tarkoittaisi sitä. Yhden työkaverin kanssa on ollut nyt muutenkin kaikenlaista tapetilla (syyttelee muita hankaliksi vaikka muilla ei ole keskenään ongelmia, ainoastaan tämän yhden kanssa).
En ole hänen kanssaan joka päivä tekemisissä, nyt ihan työasiaa mailasin perjantaina vähän ennen työajan loppua ja ajattelin että laitan nyt hyvät viikonloput viestini perään.
Sain vastaukseksi kuivaa asiaa, ei kiitosta asian hoitamisesta, ei viikonloppuja (vaikka itse siis toivotin), ei mitään.
Miten tulisit toimeen tällaisen työkaverin kanssa? Minä en vähästä suutu enkä viitsi nytkään mutta kyllä tiedän heti keneen syyttävä sormeni osuisi jos joku minun mielipidettäni työpaikan riitapukareista kysyisi...

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika hankala tyyppi
Sanoin jo että kenelläkään muulla ei ole ongelmia toisten työkavereiden kanssa, ei minullakaan. Kummasti lähes kaikilla on tämän yhden kanssa. En yhtään ihmettele miksi. Näiden keskustelujen myötä olen jotenkin herkistynyt huomaamaan hänen eroavaisuuksiaan muihin nähden ja tässä siis oli yksi. Minun käytöstäni ei ole kukaan työkaverini arvostellut vaan tulen juttuun kaikkien kanssa, tämänkin toistaiseksi. ap

Vierailija

Minulla on töissä niin kiire, että en turhia lätinöitä ehdi kirjoittelemaan. Pysyttelen pelkästään asiassa ja ilmaisen asiani mahdollisimman lyhyesti ja selkeästi. Itselleni tulee mieleen kaikenmaailman toivottelijoista sellaiset ihmiset joilla on turhaa luppoaikaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on töissä niin kiire, että en turhia lätinöitä ehdi kirjoittelemaan. Pysyttelen pelkästään asiassa ja ilmaisen asiani mahdollisimman lyhyesti ja selkeästi. Itselleni tulee mieleen kaikenmaailman toivottelijoista sellaiset ihmiset joilla on turhaa luppoaikaa.
Hän kuitenkin vastasi viestiini pitkästi vaikka se ei ollut tarpeen. ap

Vierailija

En ajaettelisi sen perusteella pahaa. En itsekään välitä toivotella asioita vain toivottamisen vuoksi. Kun lähden töistä vain lähden, en toivottele mitään. (Meillä kaikki tulevat ja lähtevät eri aikoihin, enkäa aina edes näe muita lähtiessäni.) Mutta vaikka näkisinkin, niin en silti toivottele. En jaksa juuri tuota kyttäystä sitten, että "viimeviikolla se sanoi, nyt ei, onkohan se vihainen"? Joo, en ole, ei vain aina muista tai keskity muihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
en kyllä ikinä sano, paitsi jos on joku tilanne kun lähden.
No en itsekään varta vasten, mutta nyt oli ikään kuin tilanne. Mut joo, kyllä miinukset meni perille ja pääsen yli tästä mielipahasta :D ap

Vierailija

Kuulostaa siltä että sä haluat nyt loukkaantua ja keksit syitä suuttua ko. henkilölle. Niin pikkujuttu, eikä mitään tarkoituksellista.

Sinuna mä nyt pysähtyisin hetkeksi pohtimaan että onko tämä henkilö nyt aidosti niin kamala vai onko muut saaneet aivopestyä sinutkin inhoamaan häntä.

Etsi uusi näkökulma häneen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitääkö naisten aina tehdä työasioista elämää suurempaa draamaa?
Hänen käytöksensä on nyt työpaikalla nostettu tapetille muutenkin. Asia ei edes minulle kuulu, mutta yhdessä palaverissa alkoi sättiä toista työkaveria, niin siitähän sitten vyyhti alkoi purkautua. Olen aikaisemmin suhtautunut häneen yhdentekevän neutraalisti = yhtä virallisesti kuin hän itse. ap

Vierailija

Hänellä ei varmaan vielä viikonloppu alkanut...

Ei hitto sentään. Oikeasti. Minä en kiireessä aina edes muista, mikä päivä on, kun en aina ehdi edes ihmisten aikoihin töistä lähteä. Muuta kuin asiaa viestivistä minullakin tulee mieleen, että ihmisellä on ihan liian vähän töitä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä että sä haluat nyt loukkaantua ja keksit syitä suuttua ko. henkilölle. Niin pikkujuttu, eikä mitään tarkoituksellista.

Sinuna mä nyt pysähtyisin hetkeksi pohtimaan että onko tämä henkilö nyt aidosti niin kamala vai onko muut saaneet aivopestyä sinutkin inhoamaan häntä.

Etsi uusi näkökulma häneen.

Ymmrrän syyn ja seurauksen yhteyden eli jos vastaavasti käyttäytyy aina ja jokaista työkaveriaan kohtaan, ei ole ihme että muut tulevat keskenään toimeen paremmin kuin hänen kanssaan. Olen tosiaan aina suhtautunut häneen ihan tavallisesti enkä nytkään aio ruveta inhoamaan, tuo tunnetila on liian voimakas tällaisen ihmisen vuoksi. ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat