Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut salaa ihastunut johonkin

Vierailija
04.12.2015 |

vuosia? Minä olen :(

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kertonut ihastuksilleni tunteistani. Tälläkin hetkellä olen salaa ihastunut. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen, joten ihan turha kertoa.

N21

Missä päin suomea.

En taida kertoa.

Vierailija
42/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut reilu vuoden verran ihastunut naapuriini. Tajuttoman hyvän näköinen ja kiva mies. Viime kesänä meinasin kerran pyörtyä kun se tuli vastaan lyhyissä farkkushortseissa ja kauluspaita auki. Meillä on on molemmilla koira, ja ollaan ulkona sattumalta lenkillä aika usein samaan aikaan. Juttua ja yhteisiä kiinnostuksen kohteita riittää. mutta joo, olen tasaisen mukavasti naimisissa ja niin on hänkin. ihan mukava tosiaan ettei fantasioita tarvitse pilata millään tositoimilla, joihin en ikinä alkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
44/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo reilut kaksi vuotta olen ollut salaa ihastunut!

Meidän välillä oli joskus jotain ja edelleen kemiaa, kun harvakseltaan nähdään yhteisten ystävien kautta. Tiedän hänen myös kertoneen ystävälleni, että hän on kiinnostunut minusta, ei vaan taida uskaltaa muuttaa asioita niin paljon. Se mies on parisuhteessa, asuvatkin yhdessä. Minä edelleen sinkku ja en vaan saa häntä mielestäni. Monta miestä olen tainnut torjuakin, kun haaveilen saavuttamattomasta. Olen kyllä yrittänyt pitää silmäni auki muidenkin miesten kohdalla, ei vaan ole tullut toista yhtä kiinnostavaa vastaan. Ehkä ihastus menee ohi, kun joskus viimein ihastuu kunnolla johonkin toiseen.

Vierailija
45/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kertonut ihastuksilleni tunteistani. Tälläkin hetkellä olen salaa ihastunut. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen, joten ihan turha kertoa.

N21

Missä päin suomea.

Kukas siellä kyselee?

Vierailija
46/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hassua kun edes tällaisissa anonyymeissä ketjuissa ei voida kertoa esim ulkonäköseikkoja tms. Itse olen ollut varmaan sata kertaa ihastunut.

Useimmiten mies on ollut pituudeltaan n. 170-180 cm. Hiustenväri kiinnostukseni kohteella on yleensä ollut joko harmaanvaalea tai ruskea.

En uskalla tehdä aloitteita ja jos teen niin pelkään kokoavan joutuvani naurunalaiseksi.

Haluaisin löytää kumppaniksi sellaisen tavallisen suomalaisen miehen. Mutta kun hekin ovat yleensä ujoja.

Olen 26 vuotias joten palstan mukaan olen jo parhaat päiväni nähnytkin :)

Vierailija
47/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmää olla ihastunut, haluta olla ihastunut, mutta ei haluta mitään. Ette ole oikeasti ihastuneita, tai sitten en ole koskaan ollut ihastunut, vaan aina rakastunut. Jos ihastun johonkuhun se on niin, että ihan oikeasti haluan sen toisen tai asioita hänen kanssaan TAI lopettaa ihastumisen tunteet.

Olen ollut kyllä salaa ihastunut aina niin kauan kunnes tunteisiini ei ole vastattu.

Vierailija
48/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Moniin, moniin eri naisiin. Varmaan melkein jokainen mies on, mutta onko se naisilla jotenkin harvinaista?

Harva meistä on vuosikausia salaa ihastunut johonkin ihmiseen.

Niin tosiaan, kun naiset yleensä saavat ihastuksensa kohteen itselleen, ainakin vähäksi aikaa, jos vain viitsivät tehdä aloitteen. Miehillä menee vähän toisin... vaihtoehtoina vähättelevästä ei kiitos - naureskelusta ahdistelijan maineeseen ja jopa kilpakosijalta saatuun selkäsaunaan.

Kyllä minä olen ollut, montakin kertaa. En tiedä, mihin tuo toinen "tieto" perustui.

Sitäpaitsi, ei kyse ole aina siitä, saako toisen sänkyyn vai ei. Kyse voi olla myös siitä, että ei voi tehdä aloitetta koska jompikumpi tai molemmat ovat varattuja tms.

t.Ihan normaali nainen

Vierailija
49/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhua, että joku amerikkalainen heppu oli joskus 24 vuotta ihastunut naiseen nimeltä Alice.

Vierailija
50/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Missä päin suomea.

Kukas siellä kyselee?

M imatra-lpr

Vierailija
51/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Missä päin suomea.

Kukas siellä kyselee?

M imatra-lpr

Höh. :/

En tiedä sinua.

Vierailija
52/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian monta vuotta, hävettää.

53/53 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahteen mieheen. Toinen tuttu ja toinen julkisuuden henkilö. Näitä nyt tulee ja menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi