Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan ollut salaa ihastunut johonkin

Vierailija
04.12.2015 |

vuosia? Minä olen :(

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajuu miks 55-vuotias mies on ihastuttanut mut itteensä!

22/53 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Moniin, moniin eri naisiin. Varmaan melkein jokainen mies on, mutta onko se naisilla jotenkin harvinaista?

Harva meistä on vuosikausia salaa ihastunut johonkin ihmiseen.

Niin tosiaan, kun naiset yleensä saavat ihastuksensa kohteen itselleen, ainakin vähäksi aikaa, jos vain viitsivät tehdä aloitteen. Miehillä menee vähän toisin... vaihtoehtoina vähättelevästä ei kiitos - naureskelusta ahdistelijan maineeseen ja jopa kilpakosijalta saatuun selkäsaunaan.

En ole tuo jolle vastasit,mutta harva ihminen ylipäätään haaskaa vuosia elämästään haikailemalla saavuttamattoman kohteen perään.Yleensä tilalle tulee joku muu,realistisempi ihastus.Ja ei,naiset eivät automaattisesti "saa ihastuksen kohdetta itselleen",jos tunne ei ole molemmin puolinen,se ei ole.Vai oikeastiko luulet,että jokainen mies kelpuuttaa kenet tahansa naisen joka vain "viitsii tehdä aloitteen"? Ja jos kyse on ihastuksesta,se toinen halutaan suhteeseen,ei vain sänkyyn.Ei pariutunminen valittavasti mene todellisuudessa samalla tavalla kuin katkerien miesten harhamaailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/53 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko kirjoitti:

Voiko muka muutenkin olla ihastunut kuin salaisesti? En tiedä olenko ollut ihastunut vuosia, mutta edelleen huomaan ajattelevani silloin tällöin vuosien takaisia ihastuksiani, joten en varmaan ihan täysin ole päässyt niistä ihastumisista eroonkaan. Nyt menee varmaan taas sellainen vuosi, että pääsen edes jollain tasolla eroon tämän hetkisestä ihastuksesta. Jos se vuosi nyt edes riittää kun kuitenkin sen verran usein nähdään. Ihastuminen on ihan pyllystä, karvaisesta ja pyyhkimättömästä pyllystä.

Terveisin Naispelko22

Tietenkin voi,on aina mahdollista olla julkisesti ihastunut,jos on valmis ottamaan riskin että nolaa itsensä.Esimerkiksi kaheli naapurini on jo vuosia yrittänyt iskeä minua ja käyttäytyy seurassani kuin huomionkipeä koiranpentu.Olen tosin antanut pakit ja hän tietää että olen kihloissa mutta jatkaa piirittämistä,on siis ihastunut.Itse olen myös sellainen ihminen,joka ei osaa kätkeä tunteitaan,yhtäkin komeaa puolituttua kuolasin täysin avoimesti,ei varmaan jäänyt keltään huomaamatta että olen ihastunut.Kännissä tunnustin palavat tunteeni,eivät olleet molemmin puolisia,joten päätimme pysyä kavereina.Ei ihastuminen ole pyllystä,sehän on parhaillaan ihana tunne,vaikka tietäisi että se ei johda mihinkään voi kuitenkin nauttia itse tunteesta ja haaveilla.Hyvällä tuurilla sitten joskus ihastus on molemmin puolista ja johtaa johonkin.

24/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
25/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajuu miks 55-vuotias mies on ihastuttanut mut itteensä!

Miten se teki sen?

Vierailija
26/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun nainen ja mies ovat salaa ihastuneita toisiinsa mutta molemmat ovat varattuja..se vasta pyllystä on kun molemmat tuntee että kipinää ja kiinnostusta on molemmin puolin mutta molempien moraali toki niin korkea ettei pidemmälle voi mitenkään mennä..

Vierailija
27/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä kun nainen ja mies ovat salaa ihastuneita toisiinsa mutta molemmat ovat varattuja..se vasta pyllystä on kun molemmat tuntee että kipinää ja kiinnostusta on molemmin puolin mutta molempien moraali toki niin korkea ettei pidemmälle voi mitenkään mennä..

Tämmöinen tilanne on juuri meneillään. Tai ainakin kuvittelen että miehenkin puolelta olisi mukana "jotain" :)

Vierailija
28/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen tilanne on juuri meneillään. Tai ainakin kuvittelen että miehenkin puolelta olisi mukana "jotain" :)

Et ehkä kuvittele vaan miehellä korkea moraali ja omatunto joten hän ei voi edetä vaikka haluja siihen olisikin

Vierailija
29/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, epätoivoisesti salaa ihastunut oon. Toistaiseksi kohde ei saa kuulla multa asiasta. Sikälikin huono tilanne, kun olen yh. Siitä taas ei ole varmuutta, mitä kohteeni on, joten yritän nauttia tunteesta ja olla ihastumatta yhtään enempää. Tähän en ollut varautunut.

Vierailija
30/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin uskaltaisiko laittaa viestiä yhdelle naiselle?

Sillä on mies ja mulla perhe,akalla ei niin ole väliä,mutta lapset sehän tässä niin perseestä onkin.

t.m

Vierailija
31/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellainen tilanne on kyllä pyllystä,sen tiedän kokemuksesta.Haaveilen karkaavani ihastukseni kanssa ulkomaille jossa voisimme aloittaa uuden elämän puhtaalta pöydältä,mutta se ei ole kovin todennäköinen skenaario.Vaihdamme kuulumisia jos törmäämme jossain sattumalta,siihen se on tähän asti jäänyt.Rakastan miesystävääni enkä ikinä loukkaisi häntä,mutta pitkässä suhteessa alkuhuuma vain pakostakin on hiipunut ja suhde on arkipäiväistynyt.Kaipaan alkuhuumaa ja hullua intohimoa!

Vierailija
32/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai. Moniin, moniin eri naisiin. Varmaan melkein jokainen mies on, mutta onko se naisilla jotenkin harvinaista?

Niin tosiaan, kun naiset yleensä saavat ihastuksensa kohteen itselleen, ainakin vähäksi aikaa, jos vain viitsivät tehdä aloitteen. Miehillä menee vähän toisin... vaihtoehtoina vähättelevästä ei kiitos - naureskelusta ahdistelijan maineeseen ja jopa kilpakosijalta saatuun selkäsaunaan.

En ole tuo jolle vastasit,mutta harva ihminen ylipäätään haaskaa vuosia elämästään haikailemalla saavuttamattoman kohteen perään.Yleensä tilalle tulee joku muu,realistisempi ihastus.Ja ei,naiset eivät automaattisesti "saa ihastuksen kohdetta itselleen",jos tunne ei ole molemmin puolinen,se ei ole.Vai oikeastiko luulet,että jokainen mies kelpuuttaa kenet tahansa naisen joka vain "viitsii tehdä aloitteen"? Ja jos kyse on ihastuksesta,se toinen halutaan suhteeseen,ei vain sänkyyn.Ei pariutunminen valittavasti mene todellisuudessa samalla tavalla kuin katkerien miesten harhamaailmassa.

Yllä hyvä esimerkki naisten asenteesta hyvin romanttista miestä kohtaan, joka on ollut ilmeisesti vuosia salaa ihastunut unelmiensa naiseen.

Vierailija
33/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ehkä kuvittele vaan miehellä korkea moraali ja omatunto joten hän ei voi edetä vaikka haluja siihen olisikin

Tämä juuri tekee asiat monimutkaisiksi,en siis ole tuo jota lainaat,mutta tiedän että ihastukseni(jolla myös on kiinnostusta minun suuntaani) ei voisi hylätä nykyistä perhettään,vaikka ovat kai vaimon kanssa virallisesti eronneet,heillä on teini-ikäinen tytär,jonka takia mies on yhä kuvioissa,hyvä isä.Eli todennäköisesti tämä "ihastussuhde" jää ihan fantasioinnin tasolle.

Vierailija
34/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä hyvä esimerkki naisten asenteesta hyvin romanttista miestä kohtaan, joka on ollut ilmeisesti vuosia salaa ihastunut unelmiensa naiseen.

Mikä ihmeen asenne? Jos olen naisena ihastunut johonkuhun,ja hän taas ei tunne samoin minua kohtaan,tietenkin petyn,mutta ihastuksia tulee aina uusia.Miksi ihmeessä kaipailla vuosikausia salaa jotain unelmiensa naista?Joko tekee aloitteen,joilloin aletaan tapailu tai saadaan pakit.TAI etsitään uusi unelmien nainen.En ole tarkoituksella töykeä,vilpittömästi ihmettelen tuollaista salaa rakastamista.Ei se ole romanttista,vaan turhauttavaa.

Vierailija
35/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää seurustelemasta jonkun kanssa ja olemasta samalla aikaa salaa ihastunut johonkin saavuttamattomaan ihmiseen...

Vierailija
36/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sentään vuosia, ehkä muutaman kuukauden aina kerrallaan, sitten kohde hiipuu ja vaihtuu jos vaihtuakseen.

Vierailija
37/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä265 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää seurustelemasta jonkun kanssa ja olemasta samalla aikaa salaa ihastunut johonkin saavuttamattomaan ihmiseen...

Ei mikään,mulla tää on toiminut hienosti jo neljä vuotta.Tarkoitin lähinnä,että aika urpo saa olla elää koko ikänsä haikaillen saavuttamattoman perään sen sijaan että hankkiutuisi seurustelusuhteeseen jonkun muun kanssa.

Vierailija
38/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kertonut ihastuksilleni tunteistani. Tälläkin hetkellä olen salaa ihastunut. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen, joten ihan turha kertoa.

N21

Vierailija
39/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä kertonut ihastuksilleni tunteistani. Tälläkin hetkellä olen salaa ihastunut. Ei minulla ole mitään mahdollisuuksia häneen, joten ihan turha kertoa.

N21

Missä päin suomea.

Vierailija
40/53 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kaksi vuotta aivan käsittämättömän ihastunut työkaveriini. Siis polvet pettää ja päässä humisee -tyylisesti. Mutta peitän sen aika hyvin. Hänellä vaan on jo joku... Ja kovasti ihmettelee miksi en löydä poikaystävää - yrittää jopa auttaa tässä asiassa. Istun siinä vieressä kahvikuppi kädessä enkä voi kertoa että hän on syypää sinkkuuteeni. Mutta elämä ei ole elokuvaa, eikä meidän välillemme tule koskaan mitään. Siispä odotan sitä päivää kun jompi kumpi vaihtaa työpaikkaa, ja lakkaamme pitämästä yhteyttä... Ehkä silloin, ehkä, joku muu voisi olla minulle se oikea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi