Onko kukaan ollut salaa ihastunut johonkin

Vierailija

vuosia? Minä olen :(

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Erääseen nuoreeen naiseen mikä on ihan perkeleen hyvän näköinen, varsinkin alasti.
Mutta olen perheellinen vanhempi mies.

Et edes ole nähnyt alasti... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erääseen nuoreeen naiseen mikä on ihan perkeleen hyvän näköinen, varsinkin alasti.

Haluaisit ehkä? ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä,olen ollut aika tarkkaan neljä vuotta salaa ihastunut.Mukava tunne,kun todellisuus ei pilaa fantasioita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä,olen ollut aika tarkkaan neljä vuotta salaa ihastunut.Mukava tunne,kun todellisuus ei pilaa fantasioita.

Mieheen vai naiseen? Eikö koskaan tule tunne, että haluaisit vähän enemmän, edes pienen kosketuksen tai hetken, jolloin vain katsoisitte toisianne?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mutta sehän on parempi niin,minun ihastukseni on kertonut että ei ole kaunis näky alasti,entinen heroinisti,kroppa täynnä neulan jättämiä arpia.Minun päiväunissani taas hän näyttää oikein hyvältä ilman vaatteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mieheen vai naiseen? Eikö koskaan tule tunne, että haluaisit vähän enemmän, edes pienen kosketuksen tai hetken, jolloin vain katsoisitte toisianne?

Mieheen.Todellakin haluaisin,mutta elämäntilanteemme ovat niin erilaiset,että vaikka olisimme vapaita,tuskin siitä tulisi mitään.Parempi jatkaa unelmointilinjalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Moniin, moniin eri naisiin. Varmaan melkein jokainen mies on, mutta onko se naisilla jotenkin harvinaista?

Harva meistä on vuosikausia salaa ihastunut johonkin ihmiseen.

Vierailija

Minä olen nainen ja olin ihastunut parhaaseen ystävääni, siis naiseen, parikymmentä vuotta. Nykyinen ihastukseni on nuorempi mies, työkaveri. Häneen olen ollut ihastunut vasta kesästä asti. Tässä välillä oli kausi jolloin ihastuin vain fiktiivisiin henkilöihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen ja olin ihastunut parhaaseen ystävääni, siis naiseen, parikymmentä vuotta. Nykyinen ihastukseni on nuorempi mies, työkaveri. Häneen olen ollut ihastunut vasta kesästä asti. Tässä välillä oli kausi jolloin ihastuin vain fiktiivisiin henkilöihin.

Ne onkin parhaita kohteita,ei pettymyksiä,ei sydänsuruja.Olen viime aikoina käynyt kuumana Once Upon Time-sarjan Tittelintuureen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat