Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kiristää!

Vierailija
04.12.2015 |

Ero olisi edessä ja asumme vuokralla. Asunto on kuitenki vain minun nimissä eikä miehen nimeä lue missään paperissa. Miehen sukulainen on maksanut takuuvuokran jota minä olen pääsääntöisesti lyhentänyt kuukausittain. Nyt mies on sitä mieltä että minun pitää maksaa takuuvuokra hänelle tai muuten se laitetaan ulosottoon ja ennen sitä hän ei asunnosta poistu. Auttakaa nyt mitä tässä tilanteessa voi tehdä.. :/ ap

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksat sen takuuvuokran pois ja that's it. Miehesi ja sen sukulainen ovat aivan oikeassa.

Niin, ap:n täytyy maksaa jäljellä oleva takuuvuokravelka sukulaiselle pois. Miehelle ei tarvitse maksaa mitään.

Vierailija
22/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laskisin tiliotteista paljonko olen tarkalleen maksanut lainaa, ja maksaisin loput kerralla pois. Kertoisin miehen sukulaiselle millainen paskiainen tuleva ex on, ja heivaisin ukon pihalle. Todellisuudessahan sun ei tarvis edes loppuja takuusta maksaa, koska jos et ole mitään velkakirjaa allekirjoittanut, ja olet itse vienyt rahat pankkiin, velkojalla ei ole mitään todisteita alkuperäisestä lainan määrästä. Mutta periaatteesta maksaisin kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat velan lyhentämistä sukulaiselle samaan malliin. That's it.

Vierailija
24/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta tämä sukulainenkin vaatii multa koko summaa. Ap

Vierailija
25/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta tämä sukulainenkin vaatii multa koko summaa. Ap

Otat verkkopankista tiliotteet ja merkkaat kaikki maksamasi summat. Siinä on todiste lyhennetystä velasta. Ynnäät summan ja jos et pysty maksamaan loppua heti, niin kannattaa kysyä pankista käyttöluottoa. Pienin vaiva on jos saat maksun kuitattua, niin ei tarvitse enää koskaan asioida tuon porukan kanssa.

Vierailija
26/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämän sukulaisen mielestä mä oon ihan kusipää ja haluaa nyt koko summan joko sinne ulosottoon tai että maksan miehen tilille. Mies puhunut kaikkea paskaa musta ja tämä sukulainen vihainen mulle niin en nyt tiedä miten se erissä maksaminen onnistuu. Tottakai maksaisin koko loppusumman mitä jäljellä on mutta en tiedä saanko siihen mahdollisuutta. Ap

Vierailija
27/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämän sukulaisen mielestä mä oon ihan kusipää ja haluaa nyt koko summan joko sinne ulosottoon tai että maksan miehen tilille. Mies puhunut kaikkea paskaa musta ja tämä sukulainen vihainen mulle niin en nyt tiedä miten se erissä maksaminen onnistuu. Tottakai maksaisin koko loppusumman mitä jäljellä on mutta en tiedä saanko siihen mahdollisuutta. Ap

Eihän se nyt voi estää jos laitat tilille sen loppusumman. Kirjoitat viesti-kenttään tiedoksi aiemmat lyhennykset ja tiedon siitä, että takuuvuokralaina on nyt maksettu. Älä noiden pillin mukaan pompi, ei se sitä pysty ulosottoon edes laittamaan ja jos tuolla tavalla aukoo päätään, niin joku mörököllimpi olisi jättänyt koko maksamisen kesken.

Vierailija
28/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin varmasti heti jos pystyisin mutta ei ole varaa nyt.. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän