Kertoakko exän uudelle vai ei?

Vierailija

Tilanne on se, että exän kanssa on ollut seksisuhde pitempään. Nyt sain tietää että exä on seurustellut useamman kuukauden uuden kanssa ja kaksinaamaisesti esittänyt muuta. Sopimus on ollut että puolin ja toisin kerrotaan jos/kun toinen löytää uuden jolloin peli loppuu. Hän ei ole kertonut asiasta eikä laittanut peliä poikki minun kanssa. Exä on siis tämän uuden suhteen koko ajan pettänyt tätä naista. Pidänkö omana tietona? Vai kerronko tälle uudelle millaisen miehen kanssa suhdetta yrittää perustaa?

Kommentit (13)

Vierailija

Eiköhän järkevintä olisi keskustella asiasta miehen kanssa ja viheltää itse peli poikki. Loppu on sitten exmiehen ja uuden naisystävän välinen juttu eli hoidelkoot tai ovat hoitelematta, pidä vain oma tonttisi siistinä

Vierailija

Itse tuntisin itsenikin petetyksi, sillä en missään tapauksessa haluaisi olla mukana missään pettämiseen liittyvässä. Olisi varmasti oksennuksen paikka, kun kuulisi asiasta. Ja totta helvetissä kertoisin, ei kukaan kumppani ansaitse tuollaista selän takan vehtaamista. Onhan se jo muutenkin läpimätä, kun rakkaimmilleen tuollaista tekee.

M27

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse tuntisin itsenikin petetyksi, sillä en missään tapauksessa haluaisi olla mukana missään pettämiseen liittyvässä. Olisi varmasti oksennuksen paikka, kun kuulisi asiasta. Ja totta helvetissä kertoisin, ei kukaan kumppani ansaitse tuollaista selän takan vehtaamista. Onhan se jo muutenkin läpimätä, kun rakkaimmilleen tuollaista tekee.

M27

Ei tuollaiset ihmiset muuten koskaa opi, jos ei saa kunnolla näpeilleen.

M27

Vierailija

Totta, petetty olo itselläkin. Mies on oikeasti sika! Tämä ei itseasiassa ole eka kerta kun tekee noin, toinen kerta vaan ei ollut varsinaisesti suhde. Mua vituttaa sen naisen puolesta kun on rakastavinaan miestä ja suunnittelee varmasti tulevaisuutta. Rakastaisiko jos tietäisi millainen mies todella on. Erittäin taitava elämään kaksoiselämää.

Vierailija

Ota yhteyttä ja kerro, että teillä on miehen kanssa avoin suhde ja haluat tutustua miehen uuteen ihan kaveripohjalta. Sano, että sinulle suhde on OK. Katso, miten nainen reagoi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta, petetty olo itselläkin. Mies on oikeasti sika! Tämä ei itseasiassa ole eka kerta kun tekee noin, toinen kerta vaan ei ollut varsinaisesti suhde. Mua vituttaa sen naisen puolesta kun on rakastavinaan miestä ja suunnittelee varmasti tulevaisuutta. Rakastaisiko jos tietäisi millainen mies todella on. Erittäin taitava elämään kaksoiselämää.

No omasta puolestasi olet pahoillasi ja pettynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No omasta puolestasi olet pahoillasi ja pettynyt.

Siinä mielessä kyllä että en olisi exään koskenut jos olisin tiennyt hänen olevan suhteessa. Ja todellakin olen ottanut etäisyyttä kun sain tietää tästä.

Vierailija

Tämän tilanne on nyt se että keskustelin asiasta exän kanssa. Hän toivoi ja anoi etten kertoisi hänen uudelle. Mietin nyt mitä teen. Toisaalta miksi minun pitäisi olla yksin se joka kärsii ja antaa heidän elää onnellista elämää? Exä on tehnyt minuakin kohtaan väärin ja käyttänyt tavallaan hyväkseen. Tämä exän uusi on ollu varattu nainen ja exä vieraillut minun luona sen vuoksi kun tämä uus on tahollaan ollut silloisen miehensä kanssa. Nyt tämä exän uus on eronnut ja aloittamassa suhdetta exän kanssa. En minä mitään sillä voita vaikka kerron, mutta olisiko se heidänkin etu että voivat aloittaa suhteen rehelliseltä pohjalta? Exältä tivasin useaan kertaan että onko hänellä joku ja ei myöntänyt, ei myöskään tehnyt loppua meidän jutusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat