Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies kiristää!

Vierailija
04.12.2015 |

Ero olisi edessä ja asumme vuokralla. Asunto on kuitenki vain minun nimissä eikä miehen nimeä lue missään paperissa. Miehen sukulainen on maksanut takuuvuokran jota minä olen pääsääntöisesti lyhentänyt kuukausittain. Nyt mies on sitä mieltä että minun pitää maksaa takuuvuokra hänelle tai muuten se laitetaan ulosottoon ja ennen sitä hän ei asunnosta poistu. Auttakaa nyt mitä tässä tilanteessa voi tehdä.. :/ ap

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis emme ole naimisissa. Ap

Vierailija
2/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa se takuuvuokra, sillähän siitä pääset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette siis lainanneet rahaa miehen sukulaiselta takuuvuokraan, ja sinä olet maksanut lainaa tälle sukulaiselle takaisin joka kk? Eihän sinun laina kolmannelle osapuolelle liity tähän mitenkään.

Ja mies ulos välittömästi, jos edes hän ei ole vuokralaisena.

Vierailija
4/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole sellaisia rahoja ja mä olen hänen sukulaiselleen sitä lyhentänyt niin en mä tälle tulevalle exälle koko summaa ainakaan maksa. Voiko sellasta vaatia kun sopimus ollut että mies maksaa vuokran ja mä mun tuloista sitten ruuat ja sen takuuvuokralyhennyksen. Ap

Vierailija
5/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette siis lainanneet rahaa miehen sukulaiselta takuuvuokraan, ja sinä olet maksanut lainaa tälle sukulaiselle takaisin joka kk? Eihän sinun laina kolmannelle osapuolelle liity tähän mitenkään.

Joo minä olen maksanut. En nyt ihan kaikkia mutta suurimman osan kuitenki. Tämä sukulainen sanoi että hän ottaa ulosottoon yhteyttä ja sinne laittaa koko summan mun nimiin. Ap

Vierailija
6/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennykseksi siis vielä että koko takuuvuokralainaa ei ole maksettu vielä tälle sukulaiselle. Ap

Vierailija
7/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun nimiin sen lainan voi laittaa vain, jos hänellä on joku lainasopimus summasta ja siinä vain sinun nimesi. En kyllä ymmärrä miksi olisit sellaisen allekirjoittanut?

Vierailija
8/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minä olen maksanut. En nyt ihan kaikkia mutta suurimman osan kuitenki. Tämä sukulainen sanoi että hän ottaa ulosottoon yhteyttä ja sinne laittaa koko summan mun nimiin. Ap

Riittää, että lyhennät lainaa sovitusti. Eli ilmeisesti tietyn summan kerran kuussa. Teillä selvästikin on paperi lainasta olemassa, senhän lainanantaja tarvitsee ulosoton kanssa asioidessa. Eli olet ihan turvassa, kunhan noudatat sovittua. Älä anna pelotella itseäsi.

Vierailija
9/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mies sitä voi laittaa virallisesti perittäväksi. En tiedä sitten onnistuisiko jos hänellä on mustaa valkoisella että hän on sen maksanut, esim. raha on maksettu hänen tililtään vuokranantajalle.

Oli miten oli, älä maksa miehelle penniäkään. Takuuvuokra palautuu sinulle, ja sinä maksat vielä maksamatta olevan osan velasta suoraan sukulaiselle.

Vierailija
10/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään allekirjoittanut mutta tämä sukulainen sanoo että hänellä "mustaa valkoisella" ja että mun on turha kenenkään silmille hyppiä. En ole kyllä hyppinytkään. Erota haluan koska mies pettää ja käyttää päihteitä. Sukulainen ei näistä tiedä vaan puolustaa miestä. Ap

Vierailija
11/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on annettu käteisellä jonka mä itse vein pankkiin ja maksoin takuuvuokran. Ap

Vierailija
12/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole oikeutta vaatia koko summaa, koska oot osan jo maksanut. Toivottavasti oot ymmärtänyt maksaa tilin kautta, ja laittamalla maksun viestiosaan maininnan "velanmaksu siitäjasiitä". Mä laitan aina "kaverivelkoja" maksaessa jotain tuollaista.

Vierailija
13/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa nyt loppuvelka kerralla sukulaiselle pois, huokaa helpotuksesta ja jssap? Olet varmaan nuo tilille maksanut, että voit todistaa maksut?

Vierailija
14/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipummit, älkää muuttako yhteen

Vierailija
15/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua on nyt jymäytetty urakalla. Tää on suunniteltu juttu kun ei näy missään tilillä. Oletko antanut lyhennykset käteen vai tilille? Jos tilille mitä laitoit merkiksi? Jos esim . Lainan lyhennys kaiva tiliotteet esiin ja todista sillä maksusi

Vierailija
16/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään allekirjoittanut mutta tämä sukulainen sanoo että hänellä "mustaa valkoisella" ja että mun on turha kenenkään silmille hyppiä. En ole kyllä hyppinytkään. Erota haluan koska mies pettää ja käyttää päihteitä. Sukulainen ei näistä tiedä vaan puolustaa miestä. Ap

Eli sukulaisen uhkailut on ihan tyhjän kanssa. Hänellä ei ole mitään keinoa edes todistaa, että olet hänelle velkaa. 

Ongelmaksi jää vain, miten saada mies ulos. Se onnistuu helposti, kun hän ei ole vuokralla ko. asunnossa. Tilaa lukkojen vaihto miehen poissaolon ajaksi ja kiikuta hänen tavaransa ulos. Tietenkin annat ensin määräajan, johon mennessä hänen on poistuttava. Jos aiheuttaa ongelmia, soitto poliisille.

next!

Vierailija
17/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiselle maksanut omalta tililtä ja olisko ollu "laina" viestinä. Ap

Vierailija
18/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksat sen takuuvuokran pois ja that's it. Miehesi ja sen sukulainen ovat aivan oikeassa.

Vierailija
19/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksat sen takuuvuokran pois ja that's it. Miehesi ja sen sukulainen ovat aivan oikeassa.

Eivät ole ja tiedät sen. Älä kiusaa muutenkin pihalla olevaa ap:tä.  Aiemmin jo annettu hyviä neuvoja.

Vierailija
20/28 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TARTTE MAKSAA, SINUN NIMISSÄ KUN ON MOLEMMAT.

MIEHELLÄ ON VARMAAN ESITTÄÄ VELKAKIRJA?

OLETKO MAKSANUT TILILTÄSI TAKAISIN, NÄKYY SUN TILIOTTEISSA?

ÄLÄ MAKSA MIEHELLE MITÄÄN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi