mies kiristää!

Vierailija

Ero olisi edessä ja asumme vuokralla. Asunto on kuitenki vain minun nimissä eikä miehen nimeä lue missään paperissa. Miehen sukulainen on maksanut takuuvuokran jota minä olen pääsääntöisesti lyhentänyt kuukausittain. Nyt mies on sitä mieltä että minun pitää maksaa takuuvuokra hänelle tai muuten se laitetaan ulosottoon ja ennen sitä hän ei asunnosta poistu. Auttakaa nyt mitä tässä tilanteessa voi tehdä.. :/ ap

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Olette siis lainanneet rahaa miehen sukulaiselta takuuvuokraan, ja sinä olet maksanut lainaa tälle sukulaiselle takaisin joka kk? Eihän sinun laina kolmannelle osapuolelle liity tähän mitenkään.

Ja mies ulos välittömästi, jos edes hän ei ole vuokralaisena.

Vierailija

No ei mulla ole sellaisia rahoja ja mä olen hänen sukulaiselleen sitä lyhentänyt niin en mä tälle tulevalle exälle koko summaa ainakaan maksa. Voiko sellasta vaatia kun sopimus ollut että mies maksaa vuokran ja mä mun tuloista sitten ruuat ja sen takuuvuokralyhennyksen. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olette siis lainanneet rahaa miehen sukulaiselta takuuvuokraan, ja sinä olet maksanut lainaa tälle sukulaiselle takaisin joka kk? Eihän sinun laina kolmannelle osapuolelle liity tähän mitenkään.

Joo minä olen maksanut. En nyt ihan kaikkia mutta suurimman osan kuitenki. Tämä sukulainen sanoi että hän ottaa ulosottoon yhteyttä ja sinne laittaa koko summan mun nimiin. Ap

Vierailija

Sun nimiin sen lainan voi laittaa vain, jos hänellä on joku lainasopimus summasta ja siinä vain sinun nimesi. En kyllä ymmärrä miksi olisit sellaisen allekirjoittanut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo minä olen maksanut. En nyt ihan kaikkia mutta suurimman osan kuitenki. Tämä sukulainen sanoi että hän ottaa ulosottoon yhteyttä ja sinne laittaa koko summan mun nimiin. Ap

Riittää, että lyhennät lainaa sovitusti. Eli ilmeisesti tietyn summan kerran kuussa. Teillä selvästikin on paperi lainasta olemassa, senhän lainanantaja tarvitsee ulosoton kanssa asioidessa. Eli olet ihan turvassa, kunhan noudatat sovittua. Älä anna pelotella itseäsi.

Vierailija

Ei kai mies sitä voi laittaa virallisesti perittäväksi. En tiedä sitten onnistuisiko jos hänellä on mustaa valkoisella että hän on sen maksanut, esim. raha on maksettu hänen tililtään vuokranantajalle.

Oli miten oli, älä maksa miehelle penniäkään. Takuuvuokra palautuu sinulle, ja sinä maksat vielä maksamatta olevan osan velasta suoraan sukulaiselle.

Vierailija

En ole mitään allekirjoittanut mutta tämä sukulainen sanoo että hänellä "mustaa valkoisella" ja että mun on turha kenenkään silmille hyppiä. En ole kyllä hyppinytkään. Erota haluan koska mies pettää ja käyttää päihteitä. Sukulainen ei näistä tiedä vaan puolustaa miestä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei hänellä ole oikeutta vaatia koko summaa, koska oot osan jo maksanut. Toivottavasti oot ymmärtänyt maksaa tilin kautta, ja laittamalla maksun viestiosaan maininnan "velanmaksu siitäjasiitä". Mä laitan aina "kaverivelkoja" maksaessa jotain tuollaista.

Vierailija

Sua on nyt jymäytetty urakalla. Tää on suunniteltu juttu kun ei näy missään tilillä. Oletko antanut lyhennykset käteen vai tilille? Jos tilille mitä laitoit merkiksi? Jos esim . Lainan lyhennys kaiva tiliotteet esiin ja todista sillä maksusi

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat