Onko turn off, jos mies lukee kaunokirjallisuutta?
Olenko vähemmän miehekäs, koska luen tuommoista kirjallisuutta? Luen esim Bronten sisaruksia, vanhoja venäläisiä, ranskalaisia ja saksalaisia klassikoita - kaikkea syvällistä. Kyllähän noista kirjoista oppii yhtä sun toista, mutta minusta tuntuu, että muutun naismaisemmaksi, mitä enemmän luen. Pitäsikö lukea jotin miehekkäämpää säilyttääkseni tasapainon? Tuntuu, että kohta kelpaan vain joillekin sukupuolineutraaleille hipeille.
Kommentit (41)
Voi kun minunkin mies lukisi kirjoja! Ei saa edes autolehtiään luettua.
Varsinainen 'turn-off' ovat palstat ,jolla tätä kysymystä edes pohditaan...
Terv. nimim. 'Eräs kaunokirjallisuutta lukeva mies'
Mitähän hirvittävän älykästä keskustelua noista oikeasti löytäisitte? =keskustella, olen wt enkä ole lukenut siwan tarjouslehteäkään loppuun asti / =uuh, olen nero, kuvittelen keskustelevani klassikkokirjailijoiden tuotoksista.
Luuletko oikeasti saavasi täältä todenmukaisia vastauksia? Mene yökerhoon katsomaan minkälaisten miesten ilta tulee jälleen kerran päättymään pimpille.
Mun mies lukee paljon. Fantasiaa, sotilaiden yms erikoisjoukkojen elämäkertoja, kirjoja murhaajista (faktapohjaisia) jne. En mitenkään pidä asiaa huonona, luen itse noin kirjan viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se olla. Exä aina valitti, kun luen kirjaa ja kyseli miksen voi tehdä normaaleja miesten juttuja
Onkohan meillä sama ex.
Aloittajan lukuharrastusta en pidä syvällisenä enkä edes kiinnostavana. Mikset tutustu myös nykykirjallisuuteen? Kauhean kapeasta genrestä luet kirjoja.
Itse luen +100 kirjaa vuodessa ja minun mielestäni lukeva fiksu mies on hyvä juttu. Mutta ei kannata kuvitella olevansa syvällinen vain jos kahlaa pelkkää massaklassikkotuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko oikeasti saavasi täältä todenmukaisia vastauksia? Mene yökerhoon katsomaan minkälaisten miesten ilta tulee jälleen kerran päättymään pimpille.
Katkera! :D Kai ymmärrät, että supliikit ja komeat miehet on usein koulutettuja ja älykkäitä.
Pöh 28, miksi sun kirjamaku olis parempi kuin jonkun muun.
Vierailija kirjoitti:
Pöh 28, miksi sun kirjamaku olis parempi kuin jonkun muun.
Kai tajuat, että puhuin mielipiteestäni. Kyse ei ole mistään objektiivisesta totuudesta, johon joku elämää elämätön heti takertuu aggressiivisesti kuten sinä juuri teit ;)
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan lukuharrastusta en pidä syvällisenä enkä edes kiinnostavana. Mikset tutustu myös nykykirjallisuuteen? Kauhean kapeasta genrestä luet kirjoja.
Itse luen +100 kirjaa vuodessa ja minun mielestäni lukeva fiksu mies on hyvä juttu. Mutta ei kannata kuvitella olevansa syvällinen vain jos kahlaa pelkkää massaklassikkotuotantoa.
Klassikot ovat ainakin kestäneet ajan. Sen suhteen ei voi nykykirjallisuudesta sanoa mitään. Samoja teemoja niissä vanhoissakin kirjoissa on. Voihan sitä kuvitella mielessään että nuori Werther kirjoittaa kirjeitä tietokoneella.
32 jatkaa..
Eikä klassikot muodostu yhdestä genrestä.
Jollekin silikonitissibimbolle tai wt-ämmälle korkeintaan. Kyllä tavallinen perusnainen hyväksyy kirjallisuussivistyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkera! :D Kai ymmärrät, että supliikit ja komeat miehet on usein koulutettuja ja älykkäitä.
Tässä puhuttiin kirjallisuudesta. Vieläpä kaunokirjallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se olla. Exä aina valitti, kun luen kirjaa ja kyseli miksen voi tehdä normaaleja miesten juttuja
No sun exä on ollut joku horo selkeesti.
Horon määritelmä sen kuin laajenee. Ei ihme, että naisia haukutaan horoiksi, kun lähes jokainen ominaisuus tekee naisesta horon.
Huumori ei siis välittynyt viestistäni, pahoittelut tästä :)
Taidan olla horo kun ei vitsi auennut.
Sinähän sen sanoit.
T. tuo edellinen, nainen, kirjallisuuden ja älykkäiden miesten arvostaja.
Ei ole turn off. Minä luen paljon ja myös mieheni lukee (olemme molemmat 26). Ja monet tuntemani miehet lukevat kirjoja. Isäni lukee myös kaunokirjallisuutta. Isoisälläni on myös monta hyllyä kirjoja.
Vierailija kirjoitti:
Minä nussisin sen kirjapinon päällä niin että miehen pakaroissa olisi seuraavana päivänä painauma jossa lukee Karamazovin veljekset.
Kyllä! Se on yks mun miehen lempikirjoista, mies aikanaan tutustutti mut venäläisiin klassikoihin ja luki niitä mulle ääneen. Ei oo seksikkäämpää kuin lukeva mies
Varmasti naismaisten homojen piireissä olisi sulle paljonkin vientiä.
Ei ole.
Se, ettet kysymättä tiedä vastausta on turn off.
Minä nussisin sen kirjapinon päällä niin että miehen pakaroissa olisi seuraavana päivänä painauma jossa lukee Karamazovin veljekset.