Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turn off, jos mies lukee kaunokirjallisuutta?

Vierailija
04.12.2015 |

Olenko vähemmän miehekäs, koska luen tuommoista kirjallisuutta? Luen esim Bronten sisaruksia, vanhoja venäläisiä, ranskalaisia ja saksalaisia klassikoita - kaikkea syvällistä. Kyllähän noista kirjoista oppii yhtä sun toista, mutta minusta tuntuu, että muutun naismaisemmaksi, mitä enemmän luen. Pitäsikö lukea jotin miehekkäämpää säilyttääkseni tasapainon? Tuntuu, että kohta kelpaan vain joillekin sukupuolineutraaleille hipeille.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nussisin sen kirjapinon päällä niin että miehen pakaroissa olisi seuraavana päivänä painauma jossa lukee Karamazovin veljekset.

Vierailija
22/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun minunkin mies lukisi kirjoja! Ei saa edes autolehtiään luettua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen 'turn-off' ovat palstat ,jolla tätä kysymystä edes pohditaan...

Terv. nimim. 'Eräs kaunokirjallisuutta lukeva mies'

Vierailija
24/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän hirvittävän älykästä keskustelua noista oikeasti löytäisitte? =keskustella, olen wt enkä ole lukenut siwan tarjouslehteäkään loppuun asti / =uuh, olen nero, kuvittelen keskustelevani klassikkokirjailijoiden tuotoksista.

Vierailija
25/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko oikeasti saavasi täältä todenmukaisia vastauksia? Mene yökerhoon katsomaan minkälaisten miesten ilta tulee jälleen kerran päättymään pimpille.

Vierailija
26/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lukee paljon. Fantasiaa, sotilaiden yms erikoisjoukkojen elämäkertoja, kirjoja murhaajista (faktapohjaisia) jne. En mitenkään pidä asiaa huonona, luen itse noin kirjan viikossa.

Vierailija
27/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se olla. Exä aina valitti, kun luen kirjaa ja kyseli miksen voi tehdä normaaleja miesten juttuja

Onkohan meillä sama ex.

Vierailija
28/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan lukuharrastusta en pidä syvällisenä enkä edes kiinnostavana. Mikset tutustu myös nykykirjallisuuteen? Kauhean kapeasta genrestä luet kirjoja.

Itse luen +100 kirjaa vuodessa ja minun mielestäni lukeva fiksu mies on hyvä juttu. Mutta ei kannata kuvitella olevansa syvällinen vain jos kahlaa pelkkää massaklassikkotuotantoa.

Vierailija
29/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko oikeasti saavasi täältä todenmukaisia vastauksia? Mene yökerhoon katsomaan minkälaisten miesten ilta tulee jälleen kerran päättymään pimpille.

Katkera! :D Kai ymmärrät, että supliikit ja komeat miehet on usein koulutettuja ja älykkäitä.

Vierailija
30/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh 28, miksi sun kirjamaku olis parempi kuin jonkun muun.

Vierailija
31/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh 28, miksi sun kirjamaku olis parempi kuin jonkun muun.

Kai tajuat, että puhuin mielipiteestäni. Kyse ei ole mistään objektiivisesta totuudesta, johon joku elämää elämätön heti takertuu aggressiivisesti kuten sinä juuri teit ;)

Vierailija
32/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan lukuharrastusta en pidä syvällisenä enkä edes kiinnostavana. Mikset tutustu myös nykykirjallisuuteen? Kauhean kapeasta genrestä luet kirjoja.

Itse luen +100 kirjaa vuodessa ja minun mielestäni lukeva fiksu mies on hyvä juttu. Mutta ei kannata kuvitella olevansa syvällinen vain jos kahlaa pelkkää massaklassikkotuotantoa.

Klassikot ovat ainakin kestäneet ajan. Sen suhteen ei voi nykykirjallisuudesta sanoa mitään. Samoja teemoja niissä vanhoissakin kirjoissa on. Voihan sitä kuvitella mielessään että nuori Werther kirjoittaa kirjeitä tietokoneella.

Vierailija
33/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 jatkaa..

Eikä klassikot muodostu yhdestä genrestä.

Vierailija
34/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin silikonitissibimbolle tai wt-ämmälle korkeintaan. Kyllä tavallinen perusnainen hyväksyy kirjallisuussivistyksen.

Vierailija
35/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkera! :D Kai ymmärrät, että supliikit ja komeat miehet on usein koulutettuja ja älykkäitä.

Tässä puhuttiin kirjallisuudesta. Vieläpä kaunokirjallisuudesta.

Vierailija
36/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa se olla. Exä aina valitti, kun luen kirjaa ja kyseli miksen voi tehdä normaaleja miesten juttuja

No sun exä on ollut joku horo selkeesti.

Horon määritelmä sen kuin laajenee. Ei ihme, että naisia haukutaan horoiksi, kun lähes jokainen ominaisuus tekee naisesta horon.

Huumori ei siis välittynyt viestistäni, pahoittelut tästä :)

Taidan olla horo kun ei vitsi auennut.

Sinähän sen sanoit.

T. tuo edellinen, nainen, kirjallisuuden ja älykkäiden miesten arvostaja.

Vierailija
37/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turn off. Minä luen paljon ja myös mieheni lukee (olemme molemmat 26). Ja monet tuntemani miehet lukevat kirjoja. Isäni lukee myös kaunokirjallisuutta. Isoisälläni on myös monta hyllyä kirjoja.

Vierailija
38/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nussisin sen kirjapinon päällä niin että miehen pakaroissa olisi seuraavana päivänä painauma jossa lukee Karamazovin veljekset.

Kyllä! Se on yks mun miehen lempikirjoista, mies aikanaan tutustutti mut venäläisiin klassikoihin ja luki niitä mulle ääneen. Ei oo seksikkäämpää kuin lukeva mies

Vierailija
39/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti naismaisten homojen piireissä olisi sulle paljonkin vientiä.

Vierailija
40/41 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Se, ettet kysymättä tiedä vastausta on turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä