Ex-rakkaan vaimo tulossa "hakkaamaan mut siniseksi"

Vierailija

Seurustelin n. 4kk miehen kanssa joka kyllä ihan itse sanoi olevansa sinkku. Ehdin ihastua ja hiukan syvempiäkin tunteita tuli kunnes kuulin muuta kautta, että mies on aviossa.

Laitoin samantien välit poikki tähän mieheen ja KÄRSIN sydänsuruni yksin.

Nyt 3kk tapahtuneen jälkeen tämän miehen vaimo soittaa ja uhkailee minua?! Sanoin hänelle että mulle kyllä kertoi olevansa sinkku. Hirveät hourittelut ja tuo väkivallalla uhkailu. Löin luurin korvaansa. Puheluja tullut kolmen päivän aikana kymmeniä. Otanko jo poliisiin yhteyttä?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seurustelin n. 4kk miehen kanssa joka kyllä ihan itse sanoi olevansa sinkku. Ehdin ihastua ja hiukan syvempiäkin tunteita tuli kunnes kuulin muuta kautta, että mies on aviossa.

Laitoin samantien välit poikki tähän mieheen ja KÄRSIN sydänsuruni yksin.

Nyt 3kk tapahtuneen jälkeen tämän miehen vaimo soittaa ja uhkailee minua?! Sanoin hänelle että mulle kyllä kertoi olevansa sinkku. Hirveät hourittelut ja tuo väkivallalla uhkailu. Löin luurin korvaansa. Puheluja tullut kolmen päivän aikana kymmeniä. Otanko jo poliisiin yhteyttä?

Laita viesti miehelle ja ilmoita siinä että ellei häirintä lopu teet ilmoituksen. Ja tee

myös.

tai

Toinen vaihtoehto on että vaihdat puhelinnumeroa.

tao

Laita kyseiseen numeroon josta soitetaan merkintä älä vastaa. Näin näät koska hän soittaa ja et vain silloin vastaa hälle.

tai

Voit myös kokeilla että et vastaa pariin päivään ja sitten pyydät jotain toista ihmistä vastaamaan, joka sanoo ettei kyseisessä numerossa ole sen nimistä ihmistä ja että numero on hälle uusi.  Etkä vastaa sen jälkeen hänen soittoonsa.

Vierailija

Niin siis en ole vastannut niihin puheluihin sen ekan uhkailupuhelun jälkeen. Just laskin niin 23 vastaamatonta puhelua kolmen päivän aikana tän naisen numerosta.

Ap

Vierailija

Monesti näissä auttaa kun poliisi menee vähän juttelemaan, joten älä epäröi soittaa. Ex tyttöystävän häiriköinti loppui kuin seinään ja tajusi lopettaa.

Vierailija

Yhteys poliisiin! Voit myös ilmoittaa tälle naiselle, että jollei uhkailu lopu, niin otat yhteyden poliisiin ja kerro vielä uudestaan, että hänen rakas miehensä valehteli olevansa sinkku, joten hän se pettäjä oli ja saavat keskenään tapella asiasta. Mulle on käynyt samoin, mutta kyse oli yhden illan jutusta. Mies vakuutti olevansa sinkku ja käyttäytyi ihan sen mukaan, kun lähti viereeni yöksi. Seuraavana päivänä sain ihan törkeitä yhteydenottoja miehen tyttöystävältä ja uhkailuja. Ihmettelin miten hän edes tiesi kuka olin, vaikka lopulta selvisi, että miehen kaveri oli kertonut. Nainen onneksi rauhoittui, kun puhuttiin asiasta ja mies sai oikeutetusti kenkää!

Vierailija

Ymmärrän vaimon vihan, mutta siinä vaiheessa, kun rehellisesti selittää, ettet ollut yhtään tietoinen vaimosta, niin järkevän naisen pitäisi lopettaa ja purkaa kaikki vihansa siihen pettävään mieheen eikä tuntemattomaan naiseen!

Vierailija

Jos olet vastannut vain kerran, niin voithan vastata toisenkin kerran ja jos uhkauksia satelee edelleen niin kyllä maininta tuosta laittomasta uhkauksen rikosilmoituksesta voi kummasti rauhoittaa.

Älypuhelimiin saa myös ohjelmia joilla tietystä numerosta tulleet puhelut saa automaattisesti hylättyä, ettei tarvitse itse olla luuria lyömässä korvaan jatkuvasti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo, kaikki muu meni paitti tuo uhkailu. Ja kun tietää osoitteen. Eikä kuuntele puhetta. Kaikki on mun vikaa.

Ap

Vaimo on siis erittäin hullu! Ei taida nähdä siinä manipuloivassa paskassa pettäjäsiassa mitään pahaa! Olisin varuillani ja ottaisin yhteyden poliisiin. Hän on sairas eikä kykene järkevään ajatteluun. Tietenkin pettäminen loukkaa syvästi, mutta purkaisi kaiken siihen ainoaan oikeaan syylliseen eli mieheensä!

Vierailija

Vastasin ja sanoin että haen ainakin kotirauhan häirinnästä oikeutta. Murtu itkemään ja löi luurin korvaan. Oiskohan tää tässä 😊

Ap

Mökin akka

Vaimo ei todennäköisesti ole hullu vaan sekaisin petetyksitulemisen tuskasta ja kykenemätön ajattelemaan vähänkään järkevästi. Enemmän kuin mitään muuta hänellä on hätä ja siksi hän yrittää löytää syyllisen sinusta. On vaikea ajatella oman miehen olleen niin törkeä ja on helpompi ajatella "jonkun hirveän akan" tulleen ja viekotelleen miehen. Ja mies näköjään kykenee kertomaan satuja ja emme tiedä, mitä satuja hän sinusta kertoo vaimolleen... Ota rauhallisesti. Sinun vastaamattomuus provosoi häntä. On hänelle hirveää, että häntä on satutettu ja sitten pidetään pimennossa. Laita tekstiviesti, missä vielä kerran kertaat, miten asiat ovat. Voit myös sanoa, että olet halukas kertomaan oman kantasi asiaan, jos keskustelu onnnistuu asiallisesti. Onnea matkaan ja mieti hetki, miltä hänestä tällä hetkellä tuntuu.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat