Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ootteko käyttäneet mustapäille Nivea clear up strips -lappuja?

Vierailija

Tehoaako ne? Kuinka pitkään ootte käyttäneet ? Muita hyviä konsteja joilla ootte saaneet mustapäät pois nenästä? Kotikonsteja? Ihotuotetteita?

Kommentit (14)

Vierailija

Aivan surkeita lappusia, en suosittele. Kaveri oli kokeillut jotakin vesi-suola-sitruunaseoksella pesua, en muista aivan tarkkaan, ja jopa minä ulkopuolisen silmin huomasin selkeän eron!

Ok hetken

Jätti naamaan reikiä, jotka täyttyivät uudestaan talilla. En ole päässyt vieläkään eroon mustapäistä. Pesut/hoidot eivät auta.

Vierailija

Kyllä noi Niveat on mulla toiminu ihan hyvin, mutta eihän ne mitään pysyvää ratkaisua tuo kun vaan vetävät sen tumman pinnan pois mustapäästä. Pore stripseiksi ovat ihan perushyviä kyllä.
Ite käytän joskus niitä ja toisinaan puristelen ja laitan kaikennäköisiä litkuja naamaan.
Widmerin Wicne -emulsiovoide oli ihan paras sekä finneihin ja mustapäihin, se vaan jotenkin sai ihon kuivumaan hetkeksi niin että kaikki epäpuhtaudet lähti tsadam, mutta sen valmistus on tosiaan lopetettu eikä sitä enää vissiinkään saa mistään (olen yrittänyt metsästää).
Viimeisin kokeilu on Widmerin Wicnelact (ajattelin, että saman merkin melkein samaan tarkoitukseen oleva toinen tuote voisi olla yhtä hyvä). Iho on kyllä sen jäljiltä vähän kuiva ja halkeilee, mutta mustapäille se ei näytä tehneen kyllä oikeen mitään. Se on vaan se pintakerros mikä kuivuu, mutta en tosiaan ole kokeillut kuin vasta pari päivää.

Vierailija

Jos mustapäät ovat vähänkään tiukemmassa, niin nuo laput ovat ihan turhia. En ole löytänyt mitään pysyvää konstia mustapäistä eroon pääsemiseen, mutta hetkellisen helpotuksen saan kosmetologin tekemästä Hjeronymos-hoidosta. Ainoa ihonpuhdistus, jonka jälkeen nenässä ei ole mustapäitä ja ihohuokoset ovat pinentyneet. Harmi, ettei vaikutus ole pysyvä.

Vierailija

Ei toimi, pahentaa vaan mustapäitä.

Kannattaa jättää margariini ja eläinrasvat pois ruokavaloista, samoin kaikki light- tuotteet. tepsii todella nopeasti!

Vierailija

Ei minulla irtoa niillä mikää, mustapäät ovat nin tiukassa. Joskus teen itse ihan yhtä hyvän (tai huonon) irrotussysteemin liivatejauhosta ja  maidosta.

Vierailija

No mäkin olin pettynyt lopputulokseen, näytti niitä muutama aina jäävän lappuihin, mutta enemmän jäi kyllä nenään. Tietäiskö joku tarkalleen mikä tuo sitruuna-suola-vesi -liuos olisi? 

Vierailija

Kyllä niihin vähän talia jää, mutta ei lähellekään jokaisesta mustapäästä joihin osuu eikä niistäkään mistä lähtee tule kaikki pois. En jaksanut nähdä vaivaa että käyttäisin paketin loppuun. Komedoraudalla tai kynsineen saa paremmin pois.

Vierailija

Vähän satunnaista ollut noiden teho, hauskaa (kierolla tavalla) viihdettä nuo laput lähinnä ovat. Minulla on eniten auttanut Flow Kosmetiikan vihreä savi, joka suorastaan imee talin nenästä. Sen huomaa siitä, kun kuivuneeseen saveen ilmestyy pieniä rasvaisia länttejä ihohuokosten kohdalle ja mustapäät ovat käsittelyn jälkeen vähemmän näkyviä. Kannattaa kokeilla!

Siihen, miten saisi mustapäät lopullisesti hävitettyä ja huokoset pienemmiksi ei minullakaan ole poppakonstia. Seuraan mielenkiinnolla muiden vastauksia.

Vierailija

Minulla auttaa jonkin verran Madara Peel happokuorinta, mutta ihan loppumaton taistelu tämä on. Ps. olen vegaani, enkä käytä light-tuotteita

joopajoo1

Salisyylihappoa vähentämään ihon rasvoittumista. Hyarulonhappoa kuorimaan ja pienentämään huokosia. Voide joka kosteuttaa pintaihoa, ei saa sisältää alkoholia, mentholia eikä silikonia. Päälle voi sipaista arganöljyä tai hamppuöljyä.
Voin sanoa omasta kokemuksesta, toimii taatusti, eikä tarvitse enää puristella tai kiroilla isoja ihohuokosia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat