Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko käyttäneet mustapäille Nivea clear up strips -lappuja?

Vierailija
04.12.2015 |

Tehoaako ne? Kuinka pitkään ootte käyttäneet ? Muita hyviä konsteja joilla ootte saaneet mustapäät pois nenästä? Kotikonsteja? Ihotuotetteita?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkeita lappusia, en suosittele. Kaveri oli kokeillut jotakin vesi-suola-sitruunaseoksella pesua, en muista aivan tarkkaan, ja jopa minä ulkopuolisen silmin huomasin selkeän eron!

Vierailija
2/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätti naamaan reikiä, jotka täyttyivät uudestaan talilla. En ole päässyt vieläkään eroon mustapäistä. Pesut/hoidot eivät auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan huippuja, aion käyttää nyt ja tulevaisuudessa. 👍

Vierailija
4/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi Niveat on mulla toiminu ihan hyvin, mutta eihän ne mitään pysyvää ratkaisua tuo kun vaan vetävät sen tumman pinnan pois mustapäästä. Pore stripseiksi ovat ihan perushyviä kyllä.

Ite käytän joskus niitä ja toisinaan puristelen ja laitan kaikennäköisiä litkuja naamaan.

Widmerin Wicne -emulsiovoide oli ihan paras sekä finneihin ja mustapäihin, se vaan jotenkin sai ihon kuivumaan hetkeksi niin että kaikki epäpuhtaudet lähti tsadam, mutta sen valmistus on tosiaan lopetettu eikä sitä enää vissiinkään saa mistään (olen yrittänyt metsästää).

Viimeisin kokeilu on Widmerin Wicnelact (ajattelin, että saman merkin melkein samaan tarkoitukseen oleva toinen tuote voisi olla yhtä hyvä). Iho on kyllä sen jäljiltä vähän kuiva ja halkeilee, mutta mustapäille se ei näytä tehneen kyllä oikeen mitään. Se on vaan se pintakerros mikä kuivuu, mutta en tosiaan ole kokeillut kuin vasta pari päivää.

Vierailija
5/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mustapäät ovat vähänkään tiukemmassa, niin nuo laput ovat ihan turhia. En ole löytänyt mitään pysyvää konstia mustapäistä eroon pääsemiseen, mutta hetkellisen helpotuksen saan kosmetologin tekemästä Hjeronymos-hoidosta. Ainoa ihonpuhdistus, jonka jälkeen nenässä ei ole mustapäitä ja ihohuokoset ovat pinentyneet. Harmi, ettei vaikutus ole pysyvä.

Vierailija
6/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, pahentaa vaan mustapäitä.

Kannattaa jättää margariini ja eläinrasvat pois ruokavaloista, samoin kaikki light- tuotteet. tepsii todella nopeasti!

Vierailija
7/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla irtoa niillä mikää, mustapäät ovat nin tiukassa. Joskus teen itse ihan yhtä hyvän (tai huonon) irrotussysteemin liivatejauhosta ja  maidosta.

Vierailija
8/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin olin pettynyt lopputulokseen, näytti niitä muutama aina jäävän lappuihin, mutta enemmän jäi kyllä nenään. Tietäiskö joku tarkalleen mikä tuo sitruuna-suola-vesi -liuos olisi? 

Vierailija
10/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niihin vähän talia jää, mutta ei lähellekään jokaisesta mustapäästä joihin osuu eikä niistäkään mistä lähtee tule kaikki pois. En jaksanut nähdä vaivaa että käyttäisin paketin loppuun. Komedoraudalla tai kynsineen saa paremmin pois.

Vierailija
11/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän satunnaista ollut noiden teho, hauskaa (kierolla tavalla) viihdettä nuo laput lähinnä ovat. Minulla on eniten auttanut Flow Kosmetiikan vihreä savi, joka suorastaan imee talin nenästä. Sen huomaa siitä, kun kuivuneeseen saveen ilmestyy pieniä rasvaisia länttejä ihohuokosten kohdalle ja mustapäät ovat käsittelyn jälkeen vähemmän näkyviä. Kannattaa kokeilla!

Siihen, miten saisi mustapäät lopullisesti hävitettyä ja huokoset pienemmiksi ei minullakaan ole poppakonstia. Seuraan mielenkiinnolla muiden vastauksia.

Vierailija
12/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttaa jonkin verran Madara Peel happokuorinta, mutta ihan loppumaton taistelu tämä on. Ps. olen vegaani, enkä käytä light-tuotteita

Vierailija
13/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistusgeeli + sokerikuorinta pari kertaa viikossa.  That´s it !

Vierailija
14/25 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salisyylihappoa vähentämään ihon rasvoittumista. Hyarulonhappoa kuorimaan ja pienentämään huokosia. Voide joka kosteuttaa pintaihoa, ei saa sisältää alkoholia, mentholia eikä silikonia. Päälle voi sipaista arganöljyä tai hamppuöljyä.

Voin sanoa omasta kokemuksesta, toimii taatusti, eikä tarvitse enää puristella tai kiroilla isoja ihohuokosia.

Vierailija
15/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvonaamio mustapäille arkistot - http://shуtobuy.fi

Vierailija
16/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen allerginen lappujen liimalle ja vaikka lappu ei ehtinyt olla nenän päällä kuin hetken, niin se kohta tuli tulipunaiseksi moneksi tunniksi. Samaa liimaa käytetään myös mm. ehkäisylaastareissa (varmaan siis myös kipu- ja nikotiinilaastareissa?) ja vaikka aiheesta ei puhuta, niin se on hyvin yleistä. Yritin lappusia käyttää ja ehkä niihin aavistuksen verran jotain jäikin, mutta enää en osta.

Vierailija
17/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kohtuullisen hyvin nuo laput toimivat. Mustapäät tulevat kyllä aina takaisin, mutta niin ne tulevat muutenkin, poistatti niitä sitten kosmetologilla tai kotona. Itselläni on ollut lapsesta lähtien mustapäitä koko naamassa otsaa lukuun ottamatta, mutta useimmat ovat sen verran pieniä, etteivät ne kauheasti häiritse. Lähinnä puristelen isoimpia ja tummimpia välillä pois.

Vierailija
18/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne toimii hyvin, mutta eivät ole tuoneet pysyvää ratkaisua. Mustapäitä lähtee, mutta ne tulee takaisin. Seuraavalla kerralla on yhtä paljon mustapäitä. Kosmetologille en uskalla enää mennä. Joskus teininä (20 vuotta sitten) kävin ja se mustapäiden poistaminen teki niin kipeää, että vesi valui silmistä. Vähän jäi traumoja. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kertani kosmetologilla. 

Vierailija
19/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan niitä aina välillä. Ei ne kaikkea poista, mutta kyllä lappuunkin jää "töhnää". Ne ovat ihan mukava tapa toisinaan ihonpuhdistuksen osana. Auttavat siis vain hetkisesti, mutta jos on tulossa jokin tärkeä juhlä yms. ja iho täynnä mustapäitä, niin minulla toimii ns. hätäapuna :) Ja ei tuollaiset laput ihan sama mikä merkki, poista ongelmaa kokonaan. 

Vierailija
20/25 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustapääongelmahan on lähes elinikäinen. Lapuilla saa mustapäät vähäksi aikaa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi