Hukkasin kiinnostavan Instatilin, kuka tunnistaa!
Instan feediin tuli julkaisu, jonka perusteella menin ko tiliin katsomaan sisältöä. Se oli loistava! Sit vahingossa tupeksin itseni takaisin omalle etusivulle, enkä enää löydä sitä. Haluan takaisin, auttakaa! Tuntomerkit:
- Käsitteli tiedettä vs. pseudotiedettä
- Profiilikuvana vihreä parsakaali, joka oli aivot
- Sivun ylläpitäjä(?) ollut jonkin Ylen ajankohtaisohjelman vieraana ilmeisesti toistuvasti
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olisi oma tilisi jota täällä mainostat
Oliski! 😅
Oneksi en ole insta en F.B. Ei ole mitään huolta. Kun en elä niiden kupassa.
Kuluttaako joku oikeasti aikaa jotain instatilejä katsomalla? Eihän niitä tilejäkään ole kuin jollain typeryksillä jotka eivät ymmärrä omaa parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuluttaako joku oikeasti aikaa jotain instatilejä katsomalla? Eihän niitä tilejäkään ole kuin jollain typeryksillä jotka eivät ymmärrä omaa parastaan.
Oletko itse haaskannut aikaasi seuraamalla instatilejä, vai puhutko asiasta, josta et tiedä mitään? Kumpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse haaskannut aikaasi seuraamalla instatilejä, vai puhutko asiasta, josta et tiedä mitään? Kumpi?
Olen haaskannut aikaani mutta en tee sitä enää koska en ole typerys ja opin virheistäni.
Hyvä että löytyi. En olisi tiennyt, sillä seuraan vain tissieläinten postauksia.
Ettei vaan olisi oma tilisi jota täällä mainostat