Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on välinpitämätön

Vierailija

Tiedän jo valmiiksi, että tämä nyt ei muille ehkä ole iso syy tulla valittamaan, mutta olen niin turhautunut mieheeni.

Seurustelemme siis kaukosuhteessa kohta jo neljättä vuotta. ( töiden ja opiskelujen takia)

Mies ei ikinä ota vapaaehtoisesti yhteyttä, kun joudun aina siitä hänelle sanomaan, ja sen jälkeen tulee fiilis, että olen hirveä valittaja.

Aina kun minä soitan joskus miehelle iltaisin, niin aina on huono hetki puhua, kuten eilen.
Todella harvoin soitan, koska tiedän valmiiksi, että se ei voi jutella.

Mies soitti myöhemmin aikaisemmasta puhelusta neljä tuntia myöhemmin, ja puhelu kesti minuutin!

Miten voin olla suhteessa jos mies ei voi kunnioittaa tarpeitani? Olen niin monta kertaa sanonut siitä, ja mies aina lupaa, että parantaa soittelua.

Tuntuu, että olen niin yksinäinen tässä suhteessa.

Onko muilla vastaavaa kokemusta?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Minun mies kyllä puhuisi puhelimessa vaikka kuinka paljon.
Minuutti päivässä on kyllä aika huolestuttavaa. Laittaako mies viestejä?

Vierailija

Miksi mies ei ikinä voi puhua, kuin soitat? Toi on todella epäoikeudenmukaista, jos olet miehelle asiasta sanonut, että haluat enemmän yhteydenpitoa. Mitä mies on sanonut, kun kerroit mielipiteesi yhteydenpidosta?

Vierailija

No ei todellakaan ole vastaavaa kokemusta, koska en katsoisi tollaista meininkiä.
Yhden mahdollisuuden antaisin parantaa, jos ei käytös muutu, mies vaihtoon.
Ap, mies ei kunnioita toiveitasi. Törkeää kyllä.

Vierailija

Sinuna lähtisin...tunnethan jo itsesi yksinäiseksi suhteessa, eikä mieheltä näytä heruvan yhteydenottoja, niin ei tuo mikään suhde ole, sama kuin olisit jo yksin, vaikka karulta se kuulostaakin. Lähde, ja löydä joku itsellesi arvoinen, joka kunnioittaa parisuhdetta samoin pelisäännöin kuin sinä, ja joka haluaa sitä suhdetta yhtälailla kuin sinäkin

Vierailija

Siis kannatko sinä nyt koko suhdetta omilla olkapäilläsi? Jos et ottaisi yhteyttä mieheen niin suhteenne käytännössä loppuisi siihen, kun mies ei ikinä ottaisi itse yhteyttä? Jos näin on, niin ei teillä kyllä mitään oikeaa parisuhdetta ole tai tule olemaankaan, miehelle tuo on korkeintaan jotain kevyttä tapailua (vaikka sitä on kestänytkin neljä vuotta). Sinuna pitäisin pientä paussia ja miettisin, että tätäkö nyt oikeasti suhteelta ja tulevaisuudelta haluan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minun mies kyllä puhuisi puhelimessa vaikka kuinka paljon.
Minuutti päivässä on kyllä aika huolestuttavaa. Laittaako mies viestejä?
Tunnenkohan sun miehen...
Tosiaan tykkäsi puhella puhelimessa. :)

Vierailija

Minä en todellakaan olisi ollut neljää vuotta tuollaisessa suhteessa. Olisin vaan lopettanut itse yhteydenpidon, ja jos suhde olisi sitten kuivunut kasaan, niin olisin antanut mennä. Siksi, että se on osoitus että miestä ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija

Eilen ei voinut puhua, kun oli autossa.

Aina kun yritän keskustella rakentavasti mitä minä toivoisin yhteydenpidolta, niin vastaus on aina " Ymmärrän, ja parannan soittelua".

Se yksi päivä on normaalia yhteydenottoa, ja sitten taas muuttuu ettei kuulu mitään. Ja mun pitäisi pystyä olemaan omillaan eikä odottaa aina puhelua? En ymmärrä, koska niinhän olen ollut jo neljä vuotta.
Ap

Vierailija

On omituinen mies. Soittaminen päivittäin ja viestittely, ei luulisi olevan suuri ongelma jos välittää toisesta?

Vierailija

Ollaan myös kaukosuhteessa. ei soitella juuri koskaan, mutta chättäillään päivät läpeensä. Vastaillaan, koska ehditään. Työpäivien aikana voi olla tuntien taukoja ja iltaisin pienempiä. Paineita ei ole, mutta on kiva, että ollaan yhteydessä. Iltaisin sanotaan hyvät yötä. Mielestäni tuo ei ole suhde :( vaikuttaa, että miehellä on ihan muut jutut mielessä - todennäköisimmin myös muut naiset. olet onnellisempi ilman.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat