Muita naisia, jotka alkavat aina halveksua tapailemiaan miehiä?

Vierailija

En siis tiedä, onko vika minussa vai tapailemissani miehissä. Mutta alan aina jossakin vaiheessa jotenkin inhota heitä, heidän olemustaan, virheitään, maneereitaan, typeryyttään. Kunnioitus jotenkin siis vain aina karisee ajan myötä. Ja nämä negatiiviset tunteet liittyvät nimenomaan näiden miesten "miehisiin" ominaisuuksiin, tunneälyn puutteeseen jne. Varmaan parempi pysyä sinkkuna tai hankkia tyttöystävä.

Kommentit (10)

Vierailija

Voi olla kiintymyssuhdehäriö tms. liittyä siihen ettet pysty psykkisesti päästämään heitä niin lähelle.

Ellei sitten ne naiset oikeesti oo se mikä kiinnostaa.

Vierailija

Oletko ap pohtinut asiaa siltä kannalta, mitä omia ominaisuuksiasi et ole hyväksynyt? Usein vihaamme muissa ihmisissä sitä, mitä oikeasti vihaamme itsessämme. Onko sinulla esim. hyvin kehittynyt tunneäly vai tunnetko itsesi riittämättömäksi siltä osin?

Vierailija

Työkaverini vaihtaa miestä aika usein ja syynä juuri se, että miehistä löytyy aina jotain vikaa.

Itseäni saattaa alkaa ärsyttää esim. kynsien pureskelu, rivojen puhuminen liiallisesti, moukkamaisuus, vaikka alussa olisikin ollut kiinnostava tyyppi

Ehkä kuulun sinkkukaartiin minäkin.

.

Vierailija

En tiedä onko yleistä.

Äitini alkaa halveksumaan kaikkia ihmisiä jotka hän oppii tuntemaan. Arvostaa ja kunnioittaa vain vieraita. Mitä vieraampi ihminen hänelle on, sitä helpommin hän uskoo tämän esittämät argumentit.

Minusta tämä on outoa.

Lapsena luulin, että kaikki sukulaiseni ja muutkin läheiset ihmiset ovat jotenkin viallisia ja huonompia kuin muut. Onneksi olen itse kuitenkin huomannut että tällainen ajattelutapa ei ole avian terve.

En osaa neuvoa ap:ta. Alkoi vaan ahdistamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ap pohtinut asiaa siltä kannalta, mitä omia ominaisuuksiasi et ole hyväksynyt? Usein vihaamme muissa ihmisissä sitä, mitä oikeasti vihaamme itsessämme. Onko sinulla esim. hyvin kehittynyt tunneäly vai tunnetko itsesi riittämättömäksi siltä osin?

Olen joskus yrittänytkin pohtia että "projisoinko" jotakin. Vaikea sanoa...

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko yleistä.

Äitini alkaa halveksumaan kaikkia ihmisiä jotka hän oppii tuntemaan. Arvostaa ja kunnioittaa vain vieraita. Mitä vieraampi ihminen hänelle on, sitä helpommin hän uskoo tämän esittämät argumentit.

Minusta tämä on outoa.

Lapsena luulin, että kaikki sukulaiseni ja muutkin läheiset ihmiset ovat jotenkin viallisia ja huonompia kuin muut. Onneksi olen itse kuitenkin huomannut että tällainen ajattelutapa ei ole avian terve.

En osaa neuvoa ap:ta. Alkoi vaan ahdistamaan.

Sorry ahdistamisesta!

ap

Vierailija

Mulla on ollut tuota joidenkin kanssa, ja olen ajatellut että se johtuu siitä että mies ei vaan ole ollut oikea. Se tunne on ollut alitajuisella tasolla, niin että en ole oikein osannut sanoa että mikä tarkkaan ottaen se on miksi ei ole oikea, mutta on vaan ärsyttänyt enenevässä määrin, ilman järjellistä syytä. Kai se alitajunta on yrittänyt jotain kertoa. 

Lopulta kun oikea löytyi, niin hänen kanssaan ei ole tullut tuota ilmiötä ollenkaan, päinvastoin, olen oppinut ajan myötä rakastamaan niitäkin hänen piirteitään jotka alkuun ärsytti kuten hitautta ja rauhallisuutta. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat