Apua! Mitä tehdään, kun kivasti kirjoitellut mies treffipalstalla lähettää kuvansa ja onkin ruma?

Vierailija

Voi että harmittaa. En voi kuvitella tapaavani, vaikka ensin kiinnostuin kovasti. Hiivutanko hitaasti vai mitä olisi hyvä tehdä?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Mä kokeilisin kuitenkin tavata, jos ei ole tosielämässä niin pahan näköinen? 

Mutta jos tapaaminen ei ole vaihtoehto niin ehkä pari viestiä hiivuttaen ja sitten torjuntaan jotain liibalaabaa tyyliin "en näe että meistä kehittyy mitään syvempää, hyvää jatkoa", jos on tarpeen.

Vierailija

Jotkut eivät ole valokuvauksellisia, tai osaa ottaa itsestään hyvää kuvaa  - kannattaa siis käydä livenä tsekkaamassa ja sitten vasta hylätä, jos ei nappaa.

Vierailija

Kaikki ei näytä kuvissa hyvältä, joten älä tee johtopäätöksiä yhden kuvan perusteella. Mulle on käynyt niinkin, että mies on laittanut nettiin nuoruudenkuvansa ja valehdellut painonsa, luonnossa onkin tullut vastaan sitten ihan erinäköinen mies. Kannattaa tavata ensin ja sitten vasta miettiä jatkoa.

Vierailija

Mene treffeille. Olen usein miettinyt, miksi jotkut ihmiset epäonnistuvat aina valokuvissa, vaikka ovat luonnossa ihan ok-näköisiä, jopa kauniita/komeita. Kamera rakastaa jotenkin valikoivasti ;)

Sitten vasta treffien jälkeen tee päätöksesi.

N45+

Vierailija

Mulle kävi niin että kivasti kirjoitellut lähetti ikivanhan kuvan ja oli tavatessa ruma. Eikä osannut puhua kivasti, ihankuin joku muu olisi kirjoittanut.
Sensijaan yksi mölö kirjoittaja ja kuvassa oudon näköinen on nykyään mun aviomies. Huvikseni lähdin kahville :D
Että tapaa ja sitten reilusti sanoen jos ei tunnu siltä että tulee toisia treffejä.

Vierailija

Paha paha... Kuva pitäisi aina pyytää jo ihan parin viestin jälkeen tämän varalta. Useimmiten ovat rumia, ikävä kyllä. Hyvännäköiset toitottavat kuviaan jo kysymättä tai eivät ole edes deittisivuilla vaan baarissa/ulkona huomion keskipisteenä.

Minä yleensä vaan lopetan vastailun, jos ulkonäkö vie fiilikseni. 

Vierailija

Minusta kannattaisi kyllä tavata. Jos ei yhtään nappaa, niin siinä tapaamisen lopuksi sanot että tuntuu että olette liian erityylisiä ihmisiä tai että ehkä et sittenkään ole valmis vielä suhteeseen edellisen suhteen jäljiltä tms. Jotain vaan millä teet selväksi, että ei kannata jatkaa sinusta haaveilua, että tämä oli nyt tässä. Itse pyrin tekemään nämä aina toista loukkaamatta, varsinkin jos syy siihen ettei kiinnosta on sellainen jolle mies ei voi yhtään mitään. En esim. ikinä paukauttaisi kellekään että sorry, olet liian lyhyt tai ruma, vaan näissä tapauksissa vetoan aina siihen ettei  oikein ole sellaista kipinää tai että ehkä mua kuitenkin vielä jännittää liikaa alkaa mitään ihmissuhdetta, täytyy sittenkin vielä olla yksinn.

Vierailija

Vastaa miehelle rehellisesti, ettei ulkonäkö kelpaa. Olen itse ruma mies, joka nettideittailee, ja mikään ei tunnu niin pahalta kuin se, että nainen kuvien vaihtelun jälkeen yhä kiinnostunutta esittäen ottaa hiljalleen etäisyyttä kun ei kehtaa suoraan sanoa että ulkonäössä on vika. Voit toki vain lopettaa yhteydenpidon ja ignoroida/blokata miehen, jos se on helpompaa, mutta ei sekään mitenkään kivalta toisesta tunnu, joten suosittelen rehellisyyttä.

Vierailija

No jos siitä kuvasta näät että ei todella tuu mitään niin kivempi mun mielestä sanoa jo nyt kiitos ei!Treffien jälkeen miespaha ainakin tajuaa ettei sillä pärställä päässyt jatkoon ja ottais varmaan pakit hänellä kovemmalle.ja tiedä vaikka vielä tulisesti ihastuiskin suhun.

Vierailija

Kannattaa tavata hänet. Et voi tietää kuvan perusteella tykkäätkö vai et. Mieti myös sitä, onko enemmän kyse fyysisestä ulkonäöstä vai tyylistä. Moni sinkkumies Suomessa ei vain hallitse tyyliään, ja sen kuntoon laittamalla koko miehestä voi tulla aivan eri vaikutelma. Treffellä voit sanoa suoraan olevasi tyyliasioissa tarkka, ja ehdottaa joitakin muutoksia hienovaraisesti. Jos mies suhtautuu kielteisesti, niin siinä on jo vähän perusteitakin antaa rukkaset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paha paha... Kuva pitäisi aina pyytää jo ihan parin viestin jälkeen tämän varalta. Useimmiten ovat rumia, ikävä kyllä. Hyvännäköiset toitottavat kuviaan jo kysymättä tai eivät ole edes deittisivuilla vaan baarissa/ulkona huomion keskipisteenä.

Minä yleensä vaan lopetan vastailun, jos ulkonäkö vie fiilikseni. 

Yläpeukku kaikelle muulle paitsi tuolle viimeiselle lauseelle.

Törkeää tuollainen. Tuskin kukaan netin ulkopuolellakaan niin tekee, että ensin juttelee kivasti, mutta sitten ykskaks häipyykin sanomatta mitään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat