Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Mitä tehdään, kun kivasti kirjoitellut mies treffipalstalla lähettää kuvansa ja onkin ruma?

Vierailija
03.12.2015 |

Voi että harmittaa. En voi kuvitella tapaavani, vaikka ensin kiinnostuin kovasti. Hiivutanko hitaasti vai mitä olisi hyvä tehdä?

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilisin kuitenkin tavata, jos ei ole tosielämässä niin pahan näköinen? 

Mutta jos tapaaminen ei ole vaihtoehto niin ehkä pari viestiä hiivuttaen ja sitten torjuntaan jotain liibalaabaa tyyliin "en näe että meistä kehittyy mitään syvempää, hyvää jatkoa", jos on tarpeen.

Vierailija
2/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan lopetin yhteydenpidon. Tökerö olin, joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät ole valokuvauksellisia, tai osaa ottaa itsestään hyvää kuvaa  - kannattaa siis käydä livenä tsekkaamassa ja sitten vasta hylätä, jos ei nappaa.

Vierailija
4/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei näytä kuvissa hyvältä, joten älä tee johtopäätöksiä yhden kuvan perusteella. Mulle on käynyt niinkin, että mies on laittanut nettiin nuoruudenkuvansa ja valehdellut painonsa, luonnossa onkin tullut vastaan sitten ihan erinäköinen mies. Kannattaa tavata ensin ja sitten vasta miettiä jatkoa.

Vierailija
5/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kauhein tunne on se, kun toinen häipyy ilman sanomista. Kerro hänelle.

Vierailija
6/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene treffeille. Olen usein miettinyt, miksi jotkut ihmiset epäonnistuvat aina valokuvissa, vaikka ovat luonnossa ihan ok-näköisiä, jopa kauniita/komeita. Kamera rakastaa jotenkin valikoivasti ;)

Sitten vasta treffien jälkeen tee päätöksesi.

N45+

Vierailija
7/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että kivasti kirjoitellut lähetti ikivanhan kuvan ja oli tavatessa ruma. Eikä osannut puhua kivasti, ihankuin joku muu olisi kirjoittanut.

Sensijaan yksi mölö kirjoittaja ja kuvassa oudon näköinen on nykyään mun aviomies. Huvikseni lähdin kahville :D

Että tapaa ja sitten reilusti sanoen jos ei tunnu siltä että tulee toisia treffejä.

Vierailija
8/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha paha... Kuva pitäisi aina pyytää jo ihan parin viestin jälkeen tämän varalta. Useimmiten ovat rumia, ikävä kyllä. Hyvännäköiset toitottavat kuviaan jo kysymättä tai eivät ole edes deittisivuilla vaan baarissa/ulkona huomion keskipisteenä.

Minä yleensä vaan lopetan vastailun, jos ulkonäkö vie fiilikseni. 

Vierailija
9/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laittaisin, että "et ehkä oikein ole mun tyyppiä" tms.

Ps.mene Tinderiin, ei ole noita ongelmia.

Vierailija
10/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetetään oma kuva hänelle, jotta hänkin yllättyy ja järkyttyy, kuinka ruma nettikaveri hänellä on ollut.

Vierailija
11/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kannattaisi kyllä tavata. Jos ei yhtään nappaa, niin siinä tapaamisen lopuksi sanot että tuntuu että olette liian erityylisiä ihmisiä tai että ehkä et sittenkään ole valmis vielä suhteeseen edellisen suhteen jäljiltä tms. Jotain vaan millä teet selväksi, että ei kannata jatkaa sinusta haaveilua, että tämä oli nyt tässä. Itse pyrin tekemään nämä aina toista loukkaamatta, varsinkin jos syy siihen ettei kiinnosta on sellainen jolle mies ei voi yhtään mitään. En esim. ikinä paukauttaisi kellekään että sorry, olet liian lyhyt tai ruma, vaan näissä tapauksissa vetoan aina siihen ettei  oikein ole sellaista kipinää tai että ehkä mua kuitenkin vielä jännittää liikaa alkaa mitään ihmissuhdetta, täytyy sittenkin vielä olla yksinn.

Vierailija
12/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa miehelle rehellisesti, ettei ulkonäkö kelpaa. Olen itse ruma mies, joka nettideittailee, ja mikään ei tunnu niin pahalta kuin se, että nainen kuvien vaihtelun jälkeen yhä kiinnostunutta esittäen ottaa hiljalleen etäisyyttä kun ei kehtaa suoraan sanoa että ulkonäössä on vika. Voit toki vain lopettaa yhteydenpidon ja ignoroida/blokata miehen, jos se on helpompaa, mutta ei sekään mitenkään kivalta toisesta tunnu, joten suosittelen rehellisyyttä.

Vierailija
13/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos siitä kuvasta näät että ei todella tuu mitään niin kivempi mun mielestä sanoa jo nyt kiitos ei!Treffien jälkeen miespaha ainakin tajuaa ettei sillä pärställä päässyt jatkoon ja ottais varmaan pakit hänellä kovemmalle.ja tiedä vaikka vielä tulisesti ihastuiskin suhun.

Vierailija
14/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tavata hänet. Et voi tietää kuvan perusteella tykkäätkö vai et. Mieti myös sitä, onko enemmän kyse fyysisestä ulkonäöstä vai tyylistä. Moni sinkkumies Suomessa ei vain hallitse tyyliään, ja sen kuntoon laittamalla koko miehestä voi tulla aivan eri vaikutelma. Treffellä voit sanoa suoraan olevasi tyyliasioissa tarkka, ja ehdottaa joitakin muutoksia hienovaraisesti. Jos mies suhtautuu kielteisesti, niin siinä on jo vähän perusteitakin antaa rukkaset.

Vierailija
15/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha paha... Kuva pitäisi aina pyytää jo ihan parin viestin jälkeen tämän varalta. Useimmiten ovat rumia, ikävä kyllä. Hyvännäköiset toitottavat kuviaan jo kysymättä tai eivät ole edes deittisivuilla vaan baarissa/ulkona huomion keskipisteenä.

Minä yleensä vaan lopetan vastailun, jos ulkonäkö vie fiilikseni. 

Yläpeukku kaikelle muulle paitsi tuolle viimeiselle lauseelle.

Törkeää tuollainen. Tuskin kukaan netin ulkopuolellakaan niin tekee, että ensin juttelee kivasti, mutta sitten ykskaks häipyykin sanomatta mitään.

Vierailija
16/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kannattaisi kyllä tavata. Jos ei yhtään nappaa, niin siinä tapaamisen lopuksi sanot että tuntuu että olette liian erityylisiä ihmisiä tai että ehkä et sittenkään ole valmis vielä suhteeseen edellisen suhteen jäljiltä tms. Jotain vaan millä teet selväksi, että ei kannata jatkaa sinusta haaveilua, että tämä oli nyt tässä. Itse pyrin tekemään nämä aina toista loukkaamatta, varsinkin jos syy siihen ettei kiinnosta on sellainen jolle mies ei voi yhtään mitään. En esim. ikinä paukauttaisi kellekään että sorry, olet liian lyhyt tai ruma, vaan näissä tapauksissa vetoan aina siihen ettei  oikein ole sellaista kipinää tai että ehkä mua kuitenkin vielä jännittää liikaa alkaa mitään ihmissuhdetta, täytyy sittenkin vielä olla yksinn.

En tajua näitä vastauksia!

Mitä hiton järkeä lähteä tapaamaan jotain, josta tietää 100% varmuudella, että ulkonäkö ei nappaa? Kyllä sen yhdestä kuvasta näkee aivan hyvin. Ymmärrän, jos kuvassa on joku normaalin näköinen, josta ei ole aivan varma, niin sitten ehkä voi käydä livenä katsastamassa.

Vierailija
17/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihan ensimmäinen poikaystävä oli aika ruman näköinen ensivilkaisulta. Olin kirjoitellut hänen kanssaan vain sähköposteja enkä tiennyt miltä hän näyttää, kun menin häntä tapaamaan. Juna-asemalla kun hän oli vastassa, sain melkein sätkyn kun näin hänet. Ja hän itsekin kommentoi jotain, että "et sentään suoralta kädeltä juossut karkuun". No en kuitenkaan lähtenyt karkuun ja vietin hänen kanssaan koko päivän. Jotainhan hänessä oli, mihin olin tykästynyt ja se ulkonäkö alkoi jäädä enempi sivuseikaksi. Hänellä oli todella hyvä huumorintaju ja hän oli älykäs. Minuun vetoaa tuollaiset paljon enemmän kuin joku ulkokuori ja iltaan mennessä olin jo ihan sulaa vahaa, tuli siinä pusuteltuakin ihan kiitettävästi.

Noin muutenkin, ulkonäkö ei ole mikään staattinen asia. Ihmiset ovat yhdessä vuosikymmeniä ja kyllä siinä rupsahdetaan puolin ja toisin. 

Mene hyvä ihminen treffeille katsomaan, miten käy!

Vierailija
18/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kuva itse otettu vai toisen ottama? Siis poseeraako mies vai onko jonkun esim sivusta niin ottama että kohde ei tajua sitä tai jännitä? Mun oma mies on hyvännäköinen ja komea, mut ottaa ihan maailman karmeimpia kuvia itse itsestään, ei osaa ollenkaan poseerata selfiessä ja muutenkin poseeratessa jännittää niin että näyttää aina aivan eri persoonaltakin :D hääkuvassa oli ottamista... :D Suosittelen ensin tapaamaan, jos siis ei sellainen häiritse että ihminen voi olla potentiaalinen valokuvissajännittäjä. Ulkonäkö, olemus ja miten itsensä kantaa on muutenkin kokonaisuus, ei selviä yhden staattisen kuvan perusteella.

Vierailija
19/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa miehelle rehellisesti, ettei ulkonäkö kelpaa. Olen itse ruma mies, joka nettideittailee, ja mikään ei tunnu niin pahalta kuin se, että nainen kuvien vaihtelun jälkeen yhä kiinnostunutta esittäen ottaa hiljalleen etäisyyttä kun ei kehtaa suoraan sanoa että ulkonäössä on vika. Voit toki vain lopettaa yhteydenpidon ja ignoroida/blokata miehen, jos se on helpompaa, mutta ei sekään mitenkään kivalta toisesta tunnu, joten suosittelen rehellisyyttä.

Miten sä suhtaudut/suhtautuisit siihen jos sulle sanottais ettei ulkonäkö kelpaa? Ottaisitko henk. Koht. Vai ajattelisitko, et ehkä joku muu tykkää? Itse luulen, että romahtaisin täysin, vaikka todellisuudessa kyllä jollekin kelpaisin. Ihmiset on niin erilaisia että kannattaa olla hienovarainen

Vierailija
20/89 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa ihmiset pinnallisia nykyään. Olen pahoillani, että sulle on käynyt noin. Jos joku etsii kumppania esim. pelkän pituuden tai hiusten värin perusteella, niin saattaa jäädä joku kultakimpale tapaamatta.