Voisitko seurustella 27-29-vuotiaan miehen kanssa jolla lapsi?
Jos tyyppi olisi muuten täydellinen häiritsisikö? Rupesin miettimään tätä. Olen nyt 25 ja häiritsisi kyllä jostain syystä paljon kun on myös paljon tuon ikäisiä miehiä ilman niitä lapsiakin. Asia olisi eri jos olisi vaikka n. 50 niin sen kumppanin lapset ovat jo isoja ja todennäköisesti asustaa omillaan jne.
Ei siis ole tätä tilannetta kunhan tuli mieleen. Mitä mieltä te olette?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi. En kaipaa kenenkään eksiä ja lapsia parisuhteeseeni.
N26
Olen täsmälleen samaa mieltä mutta muutaman vuoden vanhempi. Tämä on asia josta tinkiminen olisi täysin mahdotonta, edes treffeille en lähtisi.
Nämä ehdottoman kielteiset vastaukset eivät sinänsä yllätä, jos ei ole kokemusta lapsista. Veikkaan, että kanta olisi toinen, jos tietäisi mitä on olla lapsen kanssa, mutta useinhan sen tietää vasta kun on omia lapsia. Ajatusmaailma ja ymmärtämys asioista muuttuu aika paljonkin lapsien myötä ja lapsettomien kanssa ei ajatukset ole enää oikeen samalla levelillä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi olisi muuten täydellinen häiritsisikö? Rupesin miettimään tätä. Olen nyt 25 ja häiritsisi kyllä jostain syystä paljon kun on myös paljon tuon ikäisiä miehiä ilman niitä lapsiakin. Asia olisi eri jos olisi vaikka n. 50 niin sen kumppanin lapset ovat jo isoja ja todennäköisesti asustaa omillaan jne.
Ei siis ole tätä tilannetta kunhan tuli mieleen. Mitä mieltä te olette?
En huolisi meistä jolla on lapsia jos ne ei olisi aikuisia. Hoitakoon ensin jälkeläisensä aikuisiksi sitten voisi harkita. Velvollisuudet ensin. En minä rupeisi siihen helvettiin että olisi sinun ja meidän. Ei hitsi. Tai elättämään toisen lapsia. Niinhän siinä kävisi jos asuisi yhdessä. Puhumattakaan että pitäs vielä hoitaa niitä ja sit niiden äiti huutas ja mesuais. Tekis mun elämästä helvettiä.
En ole, sori :( t. viestin 2 kirjoittaja