Mitä mieltä kun vastaan työn koordinoinnista meidän työpaikalla...

Vierailija

...ja ihmiset ilmoittaa minulle esim sairaslomistaan, vaikka minulla olisi vapaapäivä/iltaisin/jopa yöllä. Sitten minun pitää järjestää sijaiset ja niin pois päin. En kuitenkaan ole esimies, eikä minulle mitään lisää siitä makseta, muuta kuin noin 100e suuruinen henk koht lisä. Toisinsanoen saan 100e parempaa palkkaa kun työkaverini, kellä ei ole tällaista vastuuta, eikä heidän tarvi työpuhelinta vapaa-aikana katsella. Eikö esimiehelle tulisi ilmoittaa saikuista?

Kommentit (12)

Vierailija

Olethan esimies. Näin se menee esim. kaupassakin, jossa esimieheni sai osastovastaavan lisää 5 %. Hän oli aloittanut myöhemmin kuin minä joten sain ikälisilläni korkeampaa palkkaa kuin hän. Koomista :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olethan esimies. Näin se menee esim. kaupassakin, jossa esimieheni sai osastovastaavan lisää 5 %. Hän oli aloittanut myöhemmin kuin minä joten sain ikälisilläni korkeampaa palkkaa kuin hän. Koomista :)

Eihän hän ole esimies, kun kerran itse niin kertoo. Työvuorojen suunnittelun voi varmasti antaa myös muulle kuin esimiehelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eihän hän ole esimies, kun kerran itse niin kertoo. Työvuorojen suunnittelun voi varmasti antaa myös muulle kuin esimiehelle.

No hän saa tuosta koordinoinnista sen palkanlisänkin, joten ihan asiallinen tilanne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No hän saa tuosta koordinoinnista sen palkanlisänkin, joten ihan asiallinen tilanne.

Täytyy selvittää, mistä palkanlisä tarkalleen ottaen maksetaan. Tämä on mielestäni sellainen asia, jota täytyy voida selvittää siellä työpaikalla. Liittoon voi ottaa yhteyttä sitten, jos tulee jotain hankaluuksia. Ihan hyvin voi olla, että työntekijöitä ei ole informoitu tarpeeksi siitä, kenelle tulee ilmoittaa poissaoloista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun en ole! En saa tehdä mitään päätöksiä missään asioissa. Esimieheksi on nimetty toinen henkilö. Tämä lisä on nimenomaan henkilökohtainen lisä, joka oli jo minulla ennen tuota työnkuvaa, ei siis työkohtainen. Muillakin on näitä henk koht lisiä on, eivätkä joudu tekemään läheskään niin vastuullista työtä kuin mitä itse. 

T. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vastaako osastovastaava puhelimeen aina vapaa-ajallaankin? Miksi et itse tee osastovastaavan hommaa, jos kerta olet pidempään ollut töissä ja kokemustakin varmasti enemmän on?

Vierailija

Miksi ihmeessä ette töissä sovi, kuka tekee mitä ja kenelle ilmoitetaan mitäkin? Ei se ole liiton asia miettiä vaan työyhteisössä päätettävissä ja esimies saa määrätä, kenelle työt kuuluvat.

Vierailija

Ap, keskustelet työnkuvasi auki oman esimiehesi kanssa, so simple. Kysyt että tarkoittaako työn koordinointi sitä että otat vastaan ilmoituksia työaikasi ulkopuolella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, keskustelet työnkuvasi auki oman esimiehesi kanssa, so simple. Kysyt että tarkoittaako työn koordinointi sitä että otat vastaan ilmoituksia työaikasi ulkopuolella.

Kyllä hän tietää sen että otan niitä vastaan, ja on ilmeisesti kovin tyytyväinen että asia on näin, koska silloin häntä itseään ei häiritä. Mutta minulla on sellainen olo,että teen esimiehen tehtäviä, mutta palkkani ei todellakaan ole sen mukainen. Ja että minulle on delegoitu vaan ne ikävät esimiehen tehtävät. Mihinkään esimiesten palavereihin tai päätöksentekoon en saa osallistua, tai päättää muutenkaan työskentelytavoista tai muuta. Käytännössä kuitenkin "päivystän" aina. Viikonloppuisin hoidan työasioita, ja arki-iltaisin virallisen työaikani jälkeen. T.ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat