Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä mun kropasta?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Tollaseksi kuvittelen perus av-mamin joka äänestää demareita/vihreitä, työskentelee jossain valtion virastossa ylikoulutettuna sihteerinä ja kannattaa varauksetonta maahanmuuttoa. Omaa myös kilpirauhasen vajaatoiminnann ja ei laihdu vaikka syö terveellisesti, pyöräilee 2x15km päivittäin työhön, lenkkeilee säännöliesti, jumppaa myös kotona. Minkäs sille voi jos on säästöliekillä.

Vierailija

Noin suuri ylipaino ei kaunista ketään mutta eipä tuo sinun/kuvan kroppa mua mitenkään häiritse mutta ei kyllä aiheuta ihailuakaan.
Miksi haet hyväksyntää tai kommentointia kropallesi netistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noin suuri ylipaino ei kaunista ketään mutta eipä tuo sinun/kuvan kroppa mua mitenkään häiritse mutta ei kyllä aiheuta ihailuakaan.
Miksi haet hyväksyntää tai kommentointia kropallesi netistä?

en hae hyväksyntää. Olen sujut rehevän kroppani kanssa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tollaseksi kuvittelen perus av-mamin joka äänestää demareita/vihreitä, työskentelee jossain valtion virastossa ylikoulutettuna sihteerinä ja kannattaa varauksetonta maahanmuuttoa. Omaa myös kilpirauhasen vajaatoiminnann ja ei laihdu vaikka syö terveellisesti, pyöräilee 2x15km päivittäin työhön, lenkkeilee säännöliesti, jumppaa myös kotona. Minkäs sille voi jos on säästöliekillä.

Lienet sihteerin hommissa tilastokeskuksessa?!

Vierailija

Siis olitko nyt helvetti tosissas?! Laitoin tuon "perus suominainen"- kommentin ihan pilallani kun luulin, että kuva vaan netistä napattu. Oikeasti olisin kommentoinut: "Voi hyvä luoja. Tee ihminen itsellesi jotain! Kuolet tuota vauhtia!".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat