Asia, johon olet haksahtanut ja joka on osoittautunut rahanhukaksi?
Itselläni viimeisin oli joku pitkän kaavan mukaan tehty kasvohoito, jolla olisi pitänyt olla ties mitä mullistavia vaikutuksia ulkonäköön. Oli tietysti kallis ja seuraavalla viikolla iho oli samanlainen kuin ennenkin.
Kommentit (903)
Jotkut muka-ihmeitätekevät verkostomarkkinointituotteet. Ihan täyttä huijausta ja jestas sitä hintaa.
Naistensyöpävakuutus, hulavanne, hiusvita kapseli joiden syömistä en ole edes aloittanut
Vierailija kirjoitti:
Jotkut muka-ihmeitätekevät verkostomarkkinointituotteet. Ihan täyttä huijausta ja jestas sitä hintaa.
Mäkin haksahdin "mehukapseleihin", kun kaveri niitä hehkutti ja kaupitteli. Noissa joutuu usein vielä sitoutumaan kestotilaukseen, onneksi nykyään myös varjopuolia on alettu tuoda esille.
Nuorempana ostettiin lomamatka kohteeseen, josta ei oltu hankittu riittävästi ennakkotietoa (kulttuuri, väentiheys jne.). Ei viihdytty lainkaan ja rahat menivät siten hukkaan.
Palju. Omasta mielestäni vaikea pitää puhtaana/epähygieeninen eikä tule käytettyä.
Hohde hyaluronihapposeerumi. Kuivattaa vain kasvojen ihoa. Haksahdin, kun oli saanut hyviä arvosteluja. Omassa naamassani en huomannut mitään positiivista muutosta.
No kallis on suhteellinen käsite, mutta kuukuppi oli viimeisin täysin turha hankinta. Ei sopinut mulle ollenkaan anatomisten muotojeni puolesta vaikka leikkasin antennin kokonaan pois.
Eikä vissiin jälleenmyyntiarvoa ole. 🤣
Yleensä jotkut erikoiset elintarvikkeet / superfoodit on tullut ostettua hetken mielijohteesta, mutta niiden käyttö on jäänyt max muutamaan kertaan. Ei enää goji-marjoja (syön mielummin mustikoita) tai kollageenijauhetta (luin jälkikäteen tuotteen todellisen tutkimusnäytön). Mutta virheistä oppii ja minulle on kirkastunut, että oma hyvinvointi ja terveellinen ruokavalio ei tarvitse mitään erikoisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kavitaatiohoito (siis eräänlainen laihdutushoito).
Myyntihemmot huomaavat jonkun termin ja ottavat ne humpuukituotteiden mainoslauseiksi tietämättä mitä ne tarkoittavat.
Kavitoiminen (nesteen kiehuminen alhaisessa lämpötilassa alipaineen johdosta) on erittäin haitallinen ilmiö esimerkiksi veneen potkurissa tai voimalaitoksen turbiinissa ja veren kavitoiminen olisi hengenvaarallinen tila.
Minäkään en nykyään enää syö goji-marjoja, en osta mitään kotimyyntituotetta tms. Mutta ei ne mitään syntejä ole. Tulipa kokeiltua.
Olin myös vuosia seerumivastainen, kun niistä ei tullut tuloksia, mutta nyt viisikymppisenä olen aloittanut uudelleen. Pakko kokeilla, toimi tai ei....
Kosmetiikkahan se on noin yleisesti ottaen turha rahanreikä. Tyhjillä lupauksilla myydään ylihintaisia tuotteita joita sitten eltaantuneina saa heitellä roskiin kun ei tullutkaan käytettyä.
Ja jos jotain erehtyy ostamaan kaupustelijalta, myyntiesittelyn perusteella, on varmasti ylihintaista.
Olen käyttänyt paljon rahaa lisäravinteisiin, joiden toimivuus edelleen mysteeri. Tosin jatkan käyttöä, kun ei ole vertailukohtaa.
Pahin oli vene. Innostus kun loppui niin jäi vain rahanreikä. Ei sillä, että kerran pari kesässä on mukava käydä ajelulla.
Sanontahan meni näin. Toiseksi iloisin päivä on, kun hankkii veneen. Ja iloisin, kun saa sen myytyä.
Joku ehtikin jo mainita hulavanteen.
Ostin, pyöritin kaksi iltaa ja annoin eteenpäin. :D Maksoi muistaakseni 40 e postituksineen.
Uusi auto. Sen arvo putoaa kuin lehmänhäntä. Kerran ostettiin uuden auton kanssa myös huoltosopimus kun edellistä rakkinetta oli saatu korjailla tämän tästä. No, tällä kertaa se uusi auto oli Toyota, joka kesti 10 vuotta ilman yhtäkään vikaa.
Jotain meikkituotteita, joita ei ole tullut käytettyä. Ei onneksi hirveän montaa, aika pian sen oppi että olen laiska meikkaaja joka ei viihtyy luonnollisessa lookissa. Jätän väri-ilottelut ja highlighterit yms niille jotka niitä jaksavat käyttää.
Hulavanne. Kokeilin kerran, sain niistä nystyröistä mustelmia ja totesin että menköön eteenpäin. Myin sen pois 20€ hintaan.
Aikaa myöten kaikki sillä hetkellä suositut villitykset kuten piikkimatto, selätin ja hulavanne, jäävät usein pölyttymään kaapin perälle.
Rahaa olen minäkin lisäksi pistänyt erilaisiin ihoseerumeihin yms., joiden tehosta ei ole takuita. Lisäksi jotkut (kalliitkin) vaatteet ovat paljastuneet turhiksi heräteostoksiksi, kun ei ole tullut käytettyä.
Asunto itäsuomalaisessa pikkukaupungissa. Muutamaa vuotta myöhemmin piti muuttaa työn perässä, eikä sitä ole kaupaksi saanut vaikka pyytäisi hintaa puolet siitä mitä itse joutui maksamaan. Silloin oli lähellä paperitehdas alueen arvoa nostamassa, nyt se on suljettu ja kysyntä tippunut. Ja vielä on lainaa jäljellä monta vuotta.