Mitä mieltä mun kropasta?
Kommentit (45)
Perus suominainen tosiaan. Eli ällöttävä.
Tollaseksi kuvittelen perus av-mamin joka äänestää demareita/vihreitä, työskentelee jossain valtion virastossa ylikoulutettuna sihteerinä ja kannattaa varauksetonta maahanmuuttoa. Omaa myös kilpirauhasen vajaatoiminnann ja ei laihdu vaikka syö terveellisesti, pyöräilee 2x15km päivittäin työhön, lenkkeilee säännöliesti, jumppaa myös kotona. Minkäs sille voi jos on säästöliekillä.
Ihan hyvä. Kelpaat, jos kalja/siideri maistuu ja tykkäät muutenkin bilettää.
Henk. koht tykkään vähän hoikemmasta, mutta jos ajaa asiansa eli toimii niin mikäs siinä sitten.
Noin suuri ylipaino ei kaunista ketään mutta eipä tuo sinun/kuvan kroppa mua mitenkään häiritse mutta ei kyllä aiheuta ihailuakaan.
Miksi haet hyväksyntää tai kommentointia kropallesi netistä?
Vierailija kirjoitti:
Noin suuri ylipaino ei kaunista ketään mutta eipä tuo sinun/kuvan kroppa mua mitenkään häiritse mutta ei kyllä aiheuta ihailuakaan.
en hae hyväksyntää. Olen sujut rehevän kroppani kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tollaseksi kuvittelen perus av-mamin joka äänestää demareita/vihreitä, työskentelee jossain valtion virastossa ylikoulutettuna sihteerinä ja kannattaa varauksetonta maahanmuuttoa. Omaa myös kilpirauhasen vajaatoiminnann ja ei laihdu vaikka syö terveellisesti, pyöräilee 2x15km päivittäin työhön, lenkkeilee säännöliesti, jumppaa myös kotona. Minkäs sille voi jos on säästöliekillä.
Lienet sihteerin hommissa tilastokeskuksessa?!
Pikkasen on ylimääräistä mielestäni.
Siis olitko nyt helvetti tosissas?! Laitoin tuon "perus suominainen"- kommentin ihan pilallani kun luulin, että kuva vaan netistä napattu. Oikeasti olisin kommentoinut: "Voi hyvä luoja. Tee ihminen itsellesi jotain! Kuolet tuota vauhtia!".
Olet kyllä todella seksikäs, gasellimainen mutta naisellinen, miesten päiväuni ympäri maailmaa ja koko liikenteen pysäyttävä lumoava kurvikuningatar!! <3
Tämänhän sä halusit kuulla, vai?
Suoraan sanottuna hyi helvetti. Tyypillinen av-ämmä?
Et hae hyväksyntää. Muuten vaan tärskäytät muotos kaikkien silmille. Mitä sä sit haet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en hae hyväksyntää. Olen sujut rehevän kroppani kanssa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Siis olitko nyt helvetti tosissas?! Laitoin tuon "perus suominainen"- kommentin ihan pilallani kun luulin, että kuva vaan netistä napattu. Oikeasti olisin kommentoinut: "Voi hyvä luoja. Tee ihminen itsellesi jotain! Kuolet tuota vauhtia!".
Jos osoitteessa on ylilauta, niin eiköhän se anna tarpeeksi vinkkiä kuinka tosissaan ketju on tehty...
Ihan tavallinen perussuomalaisnainen!