Kauhistuttaa, poika lähdössä viikonloppuna työpaikan pikkujouluristeilylle

Vierailija

On siis 18-vuotias ja kaupassa töissä. Hänen työpaikkansa järjestää pikkujouluristeilyn ja alunperin oli heille varattuna ruokailut laivalle. Kuitenkin ilmeisesti muiden työntekijöiden mielipiteiden takia ruokailut peruttiin ja tilalle varattiin iso määrä drinkkikuponkeja.

Oma poikani ei ole tottunut alkoholiin ja on vieläpä hyvin laiha. Jos ei saa syötyä laivalla niin varmasti voi huonosti. Se ruokailu olisi ollut pojalle tosi tärkeä. Mietin, että saisinko minä jotenkin sen risteilyn peruttua?

Kommentit (10)

Vierailija

Pistä sille reppun Piltti-Purkkeja ja Vaasan Ruispaloja.

Aika väsyny trolli, olisit edes yrittänyt. Kokeile tuota pikkujouluteemaa kuitenkin vielä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, viisikymppinen kassarouva Mirkku ottaa pojan hellään huomaansa. Ja katso: pikkujouluristeilyltä palaa takaisin Mies.

Totisesti näin tapahtuva. Kokenut Mirkku kyllä innostuu kun kuulee pojan olevan kokematon vielä siinä asiassa. Oisinpa kärpäsenä katossa kun Mirkku opettaa oikein kädestä pitäen miten lihaa pistetään kissalta piiloon.

Vierailija

Käy ennen risteilyä viemässä pojalle tuhti ateria ja katso että hän syö sen. Laita mukaan myös helppoja ja nopeasti syötäviä eväitä, esim. ruishampurilainen ja trip-tuoremehu. Katsokaa yhdessä videoita laivalla olemisen vaaroista. Kiellä menemästä kannelle. Mene itse mukaan ja vahdi kannelle vieviä oviaukkoja. Kannet on petollisia, moni on joutunut hukkaan sieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käy ennen risteilyä viemässä pojalle tuhti ateria ja katso että hän syö sen. Laita mukaan myös helppoja ja nopeasti syötäviä eväitä, esim. ruishampurilainen ja trip-tuoremehu. Katsokaa yhdessä videoita laivalla olemisen vaaroista. Kiellä menemästä kannelle. Mene itse mukaan ja vahdi kannelle vieviä oviaukkoja. Kannet on petollisia, moni on joutunut hukkaan sieltä.

Äitihän voisi mennä salaa samalle risteilylle ja naamioituna vahtia poikaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat