pystyisitkö olemaan vapaassa suhteessa?

Vierailija

Niin, kestäisitkö että miehelläsi olisi muita naisia jos mies haluaa vapaan suhteen ja muuhun ei suostu?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Minä pystyin ja minusta se oli mukavaa, mutta mies ei pystynyt. Kun ihmettelin että mitenkäs noin nyt meni niin miehen mielestä vapaa ja avoin suhde olisi tarkoittanut lähinnä vapaata ja avointa suhdetta miehelle, ei minulle. Minä olin kuulemma ymmärtänyt väärin. Optimistiseti arvioiden ehkä 0,01 prosenttia miehistä kestää sen, että vapaa suhde koskee myös vaimoa.

Vierailija

Ei musta vapaan suhteen määritelmä ole se, että toinen osapuoli suhteessa saa panna ihan vapaasti. Aika omituinen tuo vapaan suhteen määritelmäsi.

Vierailija

En, jos mies ei todella suostuisi muuhun - sellaisessa tilanteessa ne muutolisivat välttämättömiä ja minä vain lisä. Sen sijaan voisin elää avoimessa suhteessa tyytyväisenäkin, jos avoimuus ei olisi miehelle välttämätön vaatimus, vaan enemmänkin lisäbonus. Toisin sanoen, kunhan MINÄ olen se välttämätön, se, jonka mies todella oikeasti haluaa.

Ja tietysti, minulla itselläni olisi sitten ehkä myös muita miehiä ja naisia. Olen tosin aika hidas syttymään, mutta kyllä haluttavai kumppaneita varmaan löytäisi kun alkaisi katsella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei musta vapaan suhteen määritelmä ole se, että toinen osapuoli suhteessa saa panna ihan vapaasti. Aika omituinen tuo vapaan suhteen määritelmäsi.
Miesten mielestä juuri tämä on vapaan suhteen idea. Tokikaan se ei koske naista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pystyisin, jos niistä muista ei minun seurassani puhuttaisi.

Samoin. Juuri luin Renne K:n ja muijansa lehtijutun ja kun sanoivat, että pitää etukäteen kertoa, jos meinaa jonkun muun kanssa olla, niin mulla taas päinvastoin. En haluaisi tietää, en ainakaan etukäteen. Jälkikäteen vois olla ok, jos mies jotenkin sivulauseessa toisi sen ilmi, mutta en mä haluaisi niistä puhua enkä mitenkään sopia.

Vapaasuhde kävisi mulle oikein hyvin ja haluaisinkin sellaisen, mutta miehelle ei käy.

Vierailija

Eh heh, mä en pyytänyt olla, mutta olen. Luulin tulevani mustasukkaiseksi.. En tullut. Eli palaa arkeen, rakkaussuhteeseen, kunhan löydän sen oikean!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten mielestä juuri tämä on vapaan suhteen idea. Tokikaan se ei koske naista.

Aivan.

Vapaa suhde=mies saa mennä ja tulla vapaasti

Kolmen kimppa=mies ja hänen valitsemaansa kaksi naista

Parinvaihto=ihanaa, mies saa vierasta naista, naisesta viis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin, kestäisitkö että miehelläsi olisi muita naisia jos mies haluaa vapaan suhteen ja muuhun ei suostu?

Miehesi on jättämässä sua ja sä yrität epätoivoisesti roikkua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aivan.

Vapaa suhde=mies saa mennä ja tulla vapaasti

Kolmen kimppa=mies ja hänen valitsemaansa kaksi naista

Parinvaihto=ihanaa, mies saa vierasta naista, naisesta viis

Näinhän se menee.

Vierailija

Avomiehen kanssa ollaan todella läheisiä ja vähän riippuvaisia valitettavasti toisistamme, emme ikimaailmassa lähtisi avoimeen suhteeseen keskenään. Meillä on tärkeää se sitoutuminen ja uskollisuus, jonka lisäksi olemme melko mustasukkaisia.

Mutta tosiaan jos vaikka ennen kuin miehen tapasin ehkä jonkun kasuaalimman suhteen yhteydessä olisin voinut suostua. Mutta toisaalta en ikinä ole saanut mitään irti randomien paneskelusta, kahden parisuhteeni välissä olin sinkku 18 kk ja kerran menin kotiin miehen kanssa vaikka ehdotuksia oli paljon. Sekin oli kyllä huonointa seksiä ikinä, mutta tulipahan koettua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat