pystyisitkö olemaan vapaassa suhteessa?
Niin, kestäisitkö että miehelläsi olisi muita naisia jos mies haluaa vapaan suhteen ja muuhun ei suostu?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on parisuhde. Siinä ollaan rakastuneita ja rakastetaan. Jaetaan toisen kanssa elämä. Seksi taas on seksiä ja parisuhteessa päätettävä asia, saako sitä olla muidenkin kanssa. Se ei ole mikään fuck buddy. Itse myös koen, että jos jotain todella rakastaa niin haluaako sitä tuomita tai kahlita? Jos on
Hauskat bileet ja kiinnostava seksijuttu niin miksi jonkun tällaisen yhden jutun vuoksi pitäisi uhrata rakkaus? Eikö rakkaus ole sitä, että rakastaa toista kokonaan - sellaisena kuin toinen on myös seksuaalisuuteen liittyen? Meidän suhteessa ei tuomita siitä, että kumpikin elää omaa elämäänsä ja saa valita omat tekemisensä. Meidän suhde on niin tiivis ollut jo 12 vuotta ettei se se mihinkään yhdenillanjuttuihin kaadu.
Eihän siinä mitään, mutta missä takuu että se kolmas osapuoli on:
A) Terve fyysisesti
B) Terve päästään
Kun nussit jonkun kanssa tuot sen myös mukaan sun parisuhteeseen. Jos et muuten niin eritteiden muodossa. Ymmärtääkö kumppanisi myös sinun lahkeeseesi roikkumaan jäävän takertujan, joka samalla uhkaa tappaa hänet?
En nykyisen mieheni kanssa, koska meidän suhteeseemme se ei sopisi. Voisin kuitenkin kuvitella ko. järjestelyn itselleni ihan mahdolliseksi jossain toisessa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääkö kumppanisi myös sinun lahkeeseesi roikkumaan jäävän takertujan, joka samalla uhkaa tappaa hänet?
Tarkoittaako vapaan suhteen hyväksyminen sitä että ei itse ymmärrä pysytellä erossa roikkujista tai todella omistushaluisista tyypeistä. Olen kyllä käsittänyt vapaa suhteen joksikin muuksi(kin) kuin pakonomaiseksi panemiseksi kenenkä tahansa kanssa.
Yksipuolinen vapaa suhde? Miehellä saisi olla muita, mutta minuun hänellä olisi yksinoikeus?
En suostuisi. Se ei olisi reilua. Ja jos mies sanoisi että hänelle vapaat pa*ot ympäri kyliä mutta minulle ei, muuten ei olla yhdessä, niin todellakin sanoisin että uhkailuihin en suostu - menkööt semmoinen mies.
Jos molemmat haluaa ja pystyy siihen että on molemminpuolinen avoin suhde (ja aina kumi käytössä ettei vahingossakaan tule tauteja), niin sitten harkitsisin.
En helvetissä. Aika kusipää mies, jos uhkailee erolla jos ei pääse pettämään luvan kanssa.
Parisuhde on parisuhde. Siinä ollaan rakastuneita ja rakastetaan. Jaetaan toisen kanssa elämä. Seksi taas on seksiä ja parisuhteessa päätettävä asia, saako sitä olla muidenkin kanssa. Se ei ole mikään fuck buddy. Itse myös koen, että jos jotain todella rakastaa niin haluaako sitä tuomita tai kahlita? Jos on
Hauskat bileet ja kiinnostava seksijuttu niin miksi jonkun tällaisen yhden jutun vuoksi pitäisi uhrata rakkaus? Eikö rakkaus ole sitä, että rakastaa toista kokonaan - sellaisena kuin toinen on myös seksuaalisuuteen liittyen? Meidän suhteessa ei tuomita siitä, että kumpikin elää omaa elämäänsä ja saa valita omat tekemisensä. Meidän suhde on niin tiivis ollut jo 12 vuotta ettei se se mihinkään yhdenillanjuttuihin kaadu.