Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuvittelee, että olemme niin "läheisiä" että voi

Vierailija
03.12.2015 |

halutessaan heittää esim. ulkonäöstäni mitä tahansa läppää ja sen ei muka pitäisi mitenkään vaikuttaa esim. seksihaluihini.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te naiset aina niitä miehiänne oikein löydättekin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ainakin tärkeämpää kuulla totuus kuin puutaheinää, eli siis imartelulässytystä!

Vierailija
24/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on väärinymmärrys. Miehet heittävät hyvien ystävien kesken läppää myös aroista aiheista ja heikkouksistaan. Mies ajattelee, että te olisitte yhtä läheisiä. Sinun kannattaa korjata tämä harhaluulo.

Vierailija
25/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päteekö sama toisinpäin? puhut vaikka totuuksia miehen jalkovälin varustuksesta...

Itsensä typistäminen miehen tasolle onkin hyvä parisuhteen salaisuus! Vertaa lapsen kasvatus, kun itsensä typsistää lapsen tasolla on hyvä kasvattaja!

Ai onko mies jotenkin alempi/kehittymättömämpi olento jota pitää ymmärtää?

Miehen käytöstä ei pidä hyväksyä, eikä ymmärtää vaan siitä pitää puhua! 

Miten ongelma ratkeaa sillä, että esim. heittoon leveästä perseestä vastataan pienellä kullilla? Mies loukkaantuu ja muuttaa käytöstään? Todennäköisesti loukkaa lisää riippuvilla rinnoilla, johon ap vastaa kaljavatsalla. Sitten onkin vuorossa lättäjalat. Hedelmätön juupaseipäs keskustelu, johtaa pysyvään muutokseen!

Ai miten mehevä! Näin jo sieluni silmin tv-sarjan pilottijakson näistä kahdesta rakastavaisesta...

Vierailija
26/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mies ei kohta vuoteen ole enää heittänyt sellaisia kommentteja mutta sitä kesti niin monta vuotta, etten taida päästä niistä yli. Vaikka viim. vuoden aikana on ennemminkin kehunut. Ap

Wau, mahtava paikka alkaa marttyyriksi! Nyt voit kostaa miehelle vuosien tyrannian: "Haista sä kuule paska, kun vittuilet vaan, kun olen ruma kuitenkin" Vähättele kaikki sen sanomiset ja väitä roskapuheeksi. Näin pääset taas niskan päälle ja lannistat ja alistat sen. Rakkaus on nuorallatanssia, sano ukko kun narulta putos.

Oikeesti se ei tietenkään tarkoita mitä sanoo, kunhan lässyttää, että saa.

Vierailija
27/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja päteekö sama toisinpäin? puhut vaikka totuuksia miehen jalkovälin varustuksesta...

Itsensä typistäminen miehen tasolle onkin hyvä parisuhteen salaisuus! Vertaa lapsen kasvatus, kun itsensä typsistää lapsen tasolla on hyvä kasvattaja!

Mieshän tuossa on todennut että läheisessä suhteessa voi sanoa mitä vaan eli nainenhan vain toimisi niin kuin miehen mielestä on sopivaa, sittenhän se selviäisi onko mies ihan tosissaan.

Eli aloittajan pitää typistää itsensä miehen lapselliselle tasolle, että selviää onko mies tosissaan?! :D

Lyötkö henkisesti jälkeenjäänyttä takaisin, kun hän lyö sinua ensin? Väitteletkö kolme-vuotiaan lapsen kanssa siitä, miksi hänen ei pitäisi syödä karkkia aamupalaksi?

Olet ymmärtänyt parisuhteen pahasti väärin. Parisuhde on tasavertainen suhde, ei niin että toinen kasvattaa ja toinen on kasvatettavana. Jos halutaan että suhteessa voi kommentoida toisen ulkonäköä miten vain, pitää se oikeus sitten olla molemmilla.

Olenko siis ymmärtänyt sen väärin, että tasavertaisen suhteen tärkein taito on taito keskutella? Jos toinen loukkaan minun niin pitääkö minun vastata siihen vastaavalla loukkauksella typistäen itsen loukkauksen tasolle sen sijaan, että sanoisin hänen käytöksenä loukaavaan minua?!

Vierailija
28/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on väärinymmärrys. Miehet heittävät hyvien ystävien kesken läppää myös aroista aiheista ja heikkouksistaan. Mies ajattelee, että te olisitte yhtä läheisiä. Sinun kannattaa korjata tämä harhaluulo.

Juuri tuolla perustelulla mies on yrittänyt käytöstään siis puheitaan oikeuttaa. Ap

Vierailija
29/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa mies ei kohta vuoteen ole enää heittänyt sellaisia kommentteja mutta sitä kesti niin monta vuotta, etten taida päästä niistä yli. Vaikka viim. vuoden aikana on ennemminkin kehunut. Ap

Wau, mahtava paikka alkaa marttyyriksi! Nyt voit kostaa miehelle vuosien tyrannian: "Haista sä kuule paska, kun vittuilet vaan, kun olen ruma kuitenkin" Vähättele kaikki sen sanomiset ja väitä roskapuheeksi. Näin pääset taas niskan päälle ja lannistat ja alistat sen. Rakkaus on nuorallatanssia, sano ukko kun narulta putos.

Oikeesti se ei tietenkään tarkoita mitä sanoo, kunhan lässyttää, että saa.

No olen jo hieman noin toiminutkin mutta ei se koskaan seksin takia ole kehunut, ei seksi kuulemma ole edes tärkeää sille. Ap

Vierailija
30/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuolla perustelulla mies on yrittänyt käytöstään siis puheitaan oikeuttaa. Ap

Kiusatut ovatkin liian tosikoita! He eivät osaa vastata huumorilla!

Vierailija
31/31 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitettavasti siedin samanlaista käytöstä monta vuotta. Sanoin usein, että vähättely ja ulkonäön arvostelu loukkaa minua. Mies sanoi, että vitsillähän minä. No ei enää naurattanut se vitsi.

Kovasti kehui aina muiden naisten piirteitä. Ja suunnilleen kuola valuen katseli muita naisia. Tästäkin sitten yritin keskustella, että kun minua aina vähättelet ja muita naisia katselet, niin minunko tähän asiaan pitää suhtautua vaan huumorilla? No mies oli sitä mieltä että tietysti, ihan vitsillähän hän tässä puhuu.

Asiasta keskustelu saattoi sitten kääntyä vaikka mykkäkouluksi miehen puolelta, kun minä olen niin tyhmä enkä ymmärrä, kun hän laskee leikkiä. Kysyin sitten, että miten hän suhtautuisi siihen, jos minä moittisin tai vähättelisin hänen ominaisuuksiaan. Ei sellaista saa kuulema tehdä, että sitten saisin lähteä. Jep jep.

Tämän ja muiden asioiden summana sitten ilmoitin, että tämä suhde on nyt tässä. Nyt olet vapaa etsimään sellaisen ihmisen joka kelpaa pyllyineen ja varpaineen. Mutta ei kuulema ole parempaa kuin minä. No, vähän oli liian myöhäinen herääminen.

Niin että alkuperäiselle sanoisin, että jos mies ei olisi valmis ottamaan sinulta vastaan samanlaista käytöstä eikä tästäkään vielä ymmärrä lopettaa tai muuttaa käytöstään (tai ilmeisesti on nyt ainakin parempaan päin menossa), niin itse kyllä miettisin suhteen päättymistä vakavasti.

Elämässä olen kolhuja (henkisiä) kokenut ja itsetunnon nostanut suosta pariin kertaan (kiitos miesten), niin enää en kyllä moiseen suostuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme