Roope Salminen, Aku Hirviniemi, Elias Kaskinen..seksikkäitä?!
Tulee kylmiä väreitä kaikista noista nimistä. Listaa voisi toki jatkaa vielä.. Pitääkö joku oikeasti noista kolmesta yhtäkään komeana, seksikkäänä, vetovoimaisena MIEHENÄ?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei kai kukaan aikuinen nainen pidä Eliasta seksikkäänä?! Tuntisin itseni lähinnä pedofiiliksi jos pitäisin. Minulle oli yllätys että se on tosiaan täysi-ikäinen.
KÄsittäisin että Jenni ainakin pitää Ellua seksikkäänä jos hänen kanssaan seurustelee? Ja laskisin Jennin melko aikuiseksi 32v...
Eipä seurustele enää. Jenni on päästänyt sänkyynsä vielä Eliastakin nuoremman pojan ja Ellu lensi pihalle.
Jaa, tämä olikin Jenni-ketju, loppujen lopuksi. :(
Jos viitsisit katsoa tässä olevaa ekaa viestiä, tajuaisit että tällä kertaa Jennin mainitseminen on relevanttia. Joku väitti ettei kai kukaan aikuinen nainen voi pitää Eliasta seksikkäänä, ja toinen vastasi siihen, että kyllä ainakin Jenni pitää. Asiallinen vastaus se oli.
Ellu on sexy, vähän kuin nallekarhu tai hylkeenpoikanen. Hirviniemi ja Roope on aika kamalia.
Kyllä mäkin enemmän kallistuisin suuntaan Antti Reini, Antti Holma, Ville Tiihonen etc. jos seksikkäistä suomalaismiehistä puhutaan. En tykkää taikinanaamoista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin enemmän kallistuisin suuntaan Antti Reini, Antti Holma, Ville Tiihonen etc. jos seksikkäistä suomalaismiehistä puhutaan. En tykkää taikinanaamoista.
Siis mitä?!? Nuoko hyvännäkösiä?? Ei tod!
Onneksi suomella on edes Sebastian Rejman. Tosin Kuustonen perkele senkin varannu.
Olen 25-vuotias eli Roopen ja Eliaksen ikäluokkaa. Roope on oikeinkin kivannäköinen. Muistan kuolanneeni häntä jo silloin, kun näytteli Kotikadussa Narskua. Elias on aika babyface, mutta ihan ok näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ellu on sexy, vähän kuin nallekarhu tai hylkeenpoikanen. Hirviniemi ja Roope on aika kamalia.
En kyllä äkkiseltään koe hylkeenpoikasia "seksikkäiksi". Suloisiksi ja söpöiksi kyllä mutta...Ehkä tuon pullean vauvan näköisistä poitsuista kiihottuvat naiset kokee niitä kohtaan jotain äidillisiä oidipus-tunteita.
Seksiä yhtä paljon ku voipaketissa.
Vierailija kirjoitti:
Ellu? Kenestä Elinasta puhutte?
Turha esittää tyhmää. Laulaja Elias Kaskisen Instagramin lempinimi on "Ellu Koo". Ja kyllä, hän ON seksikäs sellaisella herttaisella tavalla.
Nääh, maantienharmaita tapetteja, 13tusinassa, ädinpikkuputtepossuja.. Varmaan kovasti pyrkivät massamuodin mukana joiksikin ananastukkajonneiksi, bohochic trendipellehipstereiksi, mutta eivät miellytä silmää eivätkä säväytä yhtään millään lailla. Ei jatkoon, paitsi ehkä variksenpelättimiksi tai seksilakon mannekiineiksi?
N30+
Vierailija kirjoitti:
Nääh, maantienharmaita tapetteja, 13tusinassa, ädinpikkuputtepossuja.. Varmaan kovasti pyrkivät massamuodin mukana joiksikin ananastukkajonneiksi, bohochic trendipellehipstereiksi, mutta eivät miellytä silmää eivätkä säväytä yhtään millään lailla. Ei jatkoon, paitsi ehkä variksenpelättimiksi tai seksilakon mannekiineiksi?
N30+
Hihi magee lukea sellaisen ämmän katkeraa tilitystä joka on vielä pahemmassa seksinpuutteessa kuin minä! :)
Vierailija kirjoitti:
Nääh, maantienharmaita tapetteja, 13tusinassa, ädinpikkuputtepossuja.
Kyllä on juu vaikea näiden ulkoista vetovoimaa käsittää, niin on juurikin pullapoikia. Toisaalta valittiinhan maatienharmaa Waltteri Torikkain suomen seksikkäimmäksi mieheksi, mummojen äänillä Eeva-lehdessä toki. Roope kuitenkin vaikuttaa hyvältä ihmiseltä ja pätevältä bilemieheltä, Eliaksella todellakin on popmelodiat hallussa, hieno melodiataju ja Aku on välillä hauskakin - yliarvostettu niin näyttelijänä kuin sketsipetterinä silti mielestäni.
Elias on seksin jumala! Olen kateellinen Jennille että yleensä on saanut koskea tuon miehen kaikkein pyhimpään...
Elias on seksin Jumala! Olen kateellinen Jennille että on saanut koskea tuon miehen kaikkein pyhimpään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30+
Hihi magee lukea sellaisen ämmän katkeraa tilitystä joka on vielä pahemmassa seksinpuutteessa kuin minä! :)
Kun ei puute tai katkeruus vaivaa, on vapaampi muodostamaan mielipiteitä, vaikka ne muille koville ottaisivatkin.
Ei ihme, että puutteessa olet, luulotautinen "tiedänmuidenasiatparemminkuinheitsehihihii" tekomageilija! :)
Vierailija kirjoitti:
Elias on seksin jumala! Olen kateellinen Jennille että yleensä on saanut koskea tuon miehen kaikkein pyhimpään...
Siis tämä vauveli-Ellu muka seksikäs??
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jenni-Vartiainen-drinkilla-Elias-rak…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämä vauveli-Ellu muka seksikäs??
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Jenni-Vartiainen-drinkilla-Elias-rak…
Elias on lähinnä söpö, muttei millään tasolla seksikäs. Vähän outoa että Jenni on noin nuoren ja lapsen näköisen pojan kanssa.
Jaa, tämä olikin Jenni-ketju, loppujen lopuksi. :(