Minttu antaa Kimille suukon, Minttu ja pikku-Robin lentävät, Minttu sitä, Minttu tätä...Argggghhh!!!!

Vierailija

Ärsyttää tällaiset julkisuudenkipeät henkilöt, joiden jokainen pikku liikahduskin pitää raportoida iltalehdille.

Toinen samanlainen on Susanna Tanni.

Arghh!!! Lopetan kohta Iltasanomien lukemisen kun joka päivä pompsahtaa jompikumpi silmille. >:-(((

Sivut

Kommentit (43)

ellinooraalexandrajurvanen

Samaa mieltä; miten ihanaa on Mintun elämä miljonääri miekkosensa kans( odota 25 vuotta ja kato sitte sitä hommaa ja julista sitten onko onnea kestänyt), tai joku töröhuuli opiskelee lääketiedettä, ups siis halusi tai siis meinaa ja nyt sitten tämä uutisoidaan. Tai Maisan ajatuksen juoksua. Tai mitä Jasmin syöttää papparaiselleen( näkkileipiä). Tai kuinka hulluna Eevi jumppaa( niin että rakkaansa kans pitää nukkua salin pihalla autossa välillä). Tai joku Kalinainen on lihonu ja aikoo laihtua.ihan kypsä että edes tiedän nämä nimet. Mikä on tämä maailma. Miten minun pikkutytöstä voi tässä ympäristössä kasvattaa itseän kunnioittavan nuoren naisen. Harmittaa että tämmöstäkö me haluttiin? Onneksi voi lukea Hesaria tai valittaa näköjään tänne vauva palstalle 😁

Kimalle
Seuraa 
Liittynyt2.12.2015

Minuu jotenkin huvittaa tää Mintun pyrkyryys. Miten Kimi pärjää sen puolen kanssa, kun itse on ennen ollut aika tylykin julkisuutta kohtaan? Nyt sen elämää paljastelee vaimoke pitkin poikin..

Se Tanni kanssa, aivan yhtä turhanaikainen tapaus. Nolona vielä jossain lehdessä sanoi, että teinipoikien kaverit ovat alkaneet viihtyä heillä. Oikeesti nyt nainen!? Myötähäpeä oli sillä hetkellä valtava. Varmaan tekee hyvää äiti-poika suhteelle sen kanssa, jonka kanssa on jo sukat ristissä.

Mua ei sinänsä ärsytä.. Kai noista myötähäpeästä saan jotain kiksejä, että olen "parempi" ihminen. Enkä mä lue juttuja, vaan otsikoiden perusteella pärjäilen.

Vierailija

Samaa mieltä. Minttu lätkäs kärpäsen tapettiin. Katso Robinin hauska reaktio. Jne jne jne... Eikö näiden ihmisten eämässä tapahdu enää mitään mielenkiintoisempaa? O_o

Vierailija

Miksi Minttu trollaa koko heidän yksityiselämänsä nettiin ja mediaan kera kuvien?? Vetää vielä yksityisyyttään aina varjelleen Kimin mukaan tuohon wannabemaiseen luksuslogotuote-sirkukseen. Surettaa Kimin puolesta kun aiemmin sai pitää haluaamaansa matalaa profiilia, kuten joskus kauan sitten jo haastattelussa kertoi.

Vierailija

Minttu esitteli samaa Hermes-luksuspeitettä omassa instagramissaan josta Linsay Lohan sai paljon kuraa niskaansa kun laittoi instagramiin kuvan sellaisesta ja käski faniensa ostaa tuommoisia parin tonnin peittoja kodittomille. Fanit hermostuivat että miksi ei vaan voisi ostaa enemmän merkittömiä huopia tuolla rahalla jotta voisi jakaa useammille, jopa parille sadalle kodittomalle! Että sillä rahalla saisi monta sataa  käyttökelpoista ja ettei kodittomat mitään Hermesin luksuspeittoja oransseissa hienoissa laatikoissa halua, vaan mieluummin katon pään päälle.

Eli Hermesin peiton hehkuttaminen ei välttämättä mikään fiksu veto mediassa tällä hetkellä.......

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/11/26/08/2ED2495000000578-0-image-a-...

Vierailija

Sieltä se jalustaltaan tämäkin mimmi alas kolisee. Valitettavaa lapsen kannalta, mutta onnekseen ainakaan ei joudu poikarukka köyhänä ihmisten sääliä kokemaan. Kantsis vaan pitää lentoemon hommat muistissa, voi olla että seuraava lento tulee aiemmin kuin luuleekaan.

Ai, niin, ja minäkin nyt liityin kateellisten kuoroon, jooh...ja onhan tässä näitä kirjoitus     virheitäkin taas jollekin paremmalle korjailtaviksi, olepppa hyvä!

Vierailija

Noh noh, kaikkihan sen tietää että instagram on vain showta. Totuus heidänkin suhteessa on ihan muuta, mitä Minttu antaa ymmärtää.
Mä olen aina ihaillut Kimin tyyliä pitää yksityiselämänsä piilossa, se ei oikeasti kenellekään kuulu. Nykyään saamme "välähdyksiä" Kimin arjesta mutta se kaikki on Mintun suunnittelemaa julkisuuskuvaa ja oman imagon pönkitystä.

Vierailija

Mintun merkkifriikkiys on jo naurettavaa. Joulu on tullut etukäteen Balmuir pakettien muodossa. Yleensä julkkikset pitävät lapset poissa julkisuudesta, ainakin liiallisesta. Häkkisen lapsista on kuvia, mutta muuten elävät privaatista. Tätä voisi Minttukin miettiä.

Vierailija

Siksikö minä jouduin maksamaan Balmuir-huivistani kokonaiset 249e koska nämä suomalaiset bloggaajat saavat niitä ilmaiseksi? Tulikohan maksettua monenkin bloggaajan ILMAIShuivit tuossa summassa??!

Tilaan jatkossa Mypashminalta reilun kaupan laatuhuivit alle satasella, enkä aio enää rahoittaa suomibloggajien sopulimassatuotteita!!

Vierailija

Minttu on Suomen Kate Middleton, ihailtu seurapiirikaunotar ja tyyli-ikoni, lifestyle-guru, seksisymboli sekä humanitääri samassa paketissa! Kateelliset mammat ne jaksaa kitistä.

Vierailija

Minttu tuo tekokuusen Räikkösen huvilalle. Minttu koristelee muovikuusen kokovalkoisin koristein. Minttu istuu nilkat ojennettuina nojatuolissa kasuaalisti joulurauhasta nauttien.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mintun merkkifriikkiys on jo naurettavaa. Joulu on tullut etukäteen Balmuir pakettien muodossa. Yleensä julkkikset pitävät lapset poissa julkisuudesta, ainakin liiallisesta. Häkkisen lapsista on kuvia, mutta muuten elävät privaatista. Tätä voisi Minttukin miettiä.

Lapsen syntymän jälkeenhän Minttu kirjoitti silloiseen blogiinsa pitkän vuodatuksen siitä, että ei aio laittaa lapsen kuvaa nettiin vaan lapsi saa itse päättää isompana. Kun on niin väärin sellainen lapsen julkinen esittely. Pari kuvaa jaksoikin sitten muokata niin ettei naama näkynyt. Mutta kauaa ei jaksanut, vaan viikko-pari ja lapsen naama tuli julkiseksi. Että se siitä lapsen ajattelemisesta. Vuodatuksen tarkoitus oli ilmeisesti vaan esittää parempaa kuin mitä onkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat