Mun lapsuudenkoti oli huoneen ja keittiön kokoinen mökki
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mistä ajasta puhutaan? Missäpäin?
1970 ja 1980- luvusta. Etelä Suomessa.
Joo joo. Tämänkin olet sata kertaa kertonut. Alat ilmeisesti alusta ja kerrot täsmälleen samat jutut kuin 15 vuotta sitten. Joko kohta päästään Aruba-osioon?
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot tämän meille koska?
Jos löytyisi joku köyhä kohtalotoveri.
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Tämänkin olet sata kertaa kertonut. Alat ilmeisesti alusta ja kerrot täsmälleen samat jutut kuin 15 vuotta sitten. Joko kohta päästään Aruba-osioon?
Ai että🤣🤣🤣🤣🤣
Meillä oli samaan aikaan 5 hengellä 2 huonetta ja pikkukeittiö. Ei suihkua tai ammetta. Pihasauna.
Vanhemmat säästivät ja tekivät töitä ja lopulta ostivat vanhan, remontoitavan omakotitalon. Sitten oli jo suihku ja lapsilla omat huoneet.
Ja nytkin joudut asumaan mörskässä.
Onks sentään parempi, kuin lapsuudenkoti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrot tämän meille koska?
Jos löytyisi joku köyhä kohtalotoveri.
Niin, minkäänlaisia iloisia aiheitahan sinulla ei koskaan ole jaettavaksi. Olet varmasti Suomen negatiivisin ihminen.
Saman kokoinen entinen omakotitalon piha-sauna oli kotina 1975 saakka kunnes siskon syntymä mahdollisti kaupungin asunnon saannin.
Sitten et varmaan halua asua pienessä mökissä? Minimökit on nyt muotia.
Mun lapsuudenkodissa on 5-6 huonetta, kaukosäädettävä autotallin ovi ja kaapeli-tv sekä kaukolämpö. Neliöitä yli 200, oma keskustatontti 2000 neliötä. Kaikki rempattu.
Omistan siitä nyt 50%
Sinkkumutsi
#köyhätkyykkyyn
#perintöveromaksettu
Vierailija kirjoitti:
Ja hammasremonttiin
#kierrätystrolli
#aruba
#eiajokorttia
#maallemuutto
#hampaat
Vierailija kirjoitti:
Ja nytkin joudut asumaan mörskässä.
Onks sentään parempi, kuin lapsuudenkoti?
Ei paljoa parempi mutta mun kerrostalo-osake oli ihana.
Niin? Mitä haluat kertoa siitä tai tunnet. Vai ihan sama. Ihmiset eivät tee sillä tiedolla mitään yksistään.
Minun lapsuudenkotini 1960-luvulla oli keittiö ja 1 huone. Meitä asui 7 henkeä noissa tiloissa. Sähkö oli ainoa mukavuus, ei vesijohtoa eikä tietenkään sisävessaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun lapsuudenkotini 1960-luvulla oli keittiö ja 1 huone. Meitä asui 7 henkeä noissa tiloissa. Sähkö oli ainoa mukavuus, ei vesijohtoa eikä tietenkään sisävessaa.
Olet varmaan menestynyt hyvin elämässä. Olet oppinut ottamaan muut huomioon, olemaan kärsivällinen jne. Pienessä tilassa asuminen on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
#kierrätystrolli
#aruba
#eiajokorttia
#maallemuutto
#hampaat
Mitä? On mulla ajokortti, ollut vuosikymmeniä enkä todellakaan aio enää maalle muuttaa.ap
Mistä ajasta puhutaan? Missäpäin?