Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääku kaveri ehdottaa porukkanäkemisiä liian usein!

Vierailija
02.12.2015 |

Onko kolme viikkoa muka lian pitkä aika ettei ole nähnyt kaveria? Äskeen tää ehdotti että " mennään kahville jokupäivä ku ei olla nähty aikoohin... Rehellisesti mua ei kiinnostaasi ja en viitsi aina kieltäytyä. En oikeestaan tippaakaan viihdy potukassa. Enkä saa noista mitään itselleni kun se on semmosta tyhjänjauhantaa ja juoruamista.

Kolmeviikkoa sitten oli hänen synttäribileet jonne oli melkeen pakko mennä ja olin ihan poikki sen ihmismäärän jälkeen..

Mua on ruvennut yhestä syystä ärsyttämään nämä kaksi läheistä ihmistä ja haluisin ottaa tavallaan "etäisyyttä" kuulun tavallaan siihen kokoonpanoon mutta tää toinenkaan ei nykyään koskaan laita mulle yksityisviestiä aina vaan puhuu tuola ryhmäkeskustelussa whatsapissa vaikia selittää :D Tää myöskin välillä tekee epäsuorasti selväksi miten tää kolmas "Janna" on niin paras ystävä yms. Tuntuu et on aina se helkkarin kolmaspyörä ja välillä noi unohtaaki mut.

Mulla on muitakin kavereita jotka kiinnostaas enemmän niitä varsinkaan en ole nähnyt. Tuntuu et menee kaikki voimat noiden näkemisiin.

Kellään muilla tämmöstä "ongelmaa" Että tommoset ei omasta mielestä niin hyvät kaverit roikkuu lahkeessa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä