calvin klein / zalando -mainos

Vierailija

Ketä muuta vituttaa tuo mainos rankasti!? Laihaakin laihempi malli suputtelemassa jotain "nordiceille". Arrhhhggggg. Oikea anti-mainos.

Kommentit (9)

Vierailija

Minua vituttaa. Gggaaah. 

Toinen persläpi on se Anttilan Erinomanlaisia. Äsken mielenhäiriössä tilasin jotain sieltä ja sain sähköpostiin tilausvahvistuksen: "Olemme vastaanottaneet ostoksesi - olipa erinomanlainen tilaus!"

Valion vaniljarahka tuli takaisin suuhun. 

Vierailija

Nätisti sanottuna ajattelin, ettei taida tyttö tietää pohjoisen oloista mitään.

Pitkät kalsarit on lämpimät. Ja vähän muutenkin ihonalaista rasvaa niin pärjää bussipysäkillä. Mun käy sääliksi sitä mainoksen tyttöä, joka näyttäisi oikeasti paremmalta vähän isompana. Ei paljon, mutta nyt on niin luinen, että tuollaisesta saa vaan mustelmia.

Läski3000

Lähettäkää kritisoijat vaan omia kuvianne tämän "säälittävävän laihan" tytön rinnalle niin katsotaan. Tyttö näyttää ihan elinvoimaiselta eikä miltään narkkarianorektikolta että ei tarvi lisää läskiä "näyttääkseen paremmalta" 👍

Vierailija

Ohhoh, tämäkin nousi vielä av:n syövereistä eloon!

Jos joku tosissaan väittää, että mainoksen malli ei muka ole laiha, niin hohoijakkaa. Suurin osa suomalaisista aikuisista naisista on ko. mallia kookkaampia, eikä etninen taustakaan ihan natsaa. Minä olen aina luullut, että mainonnalla luodaan tarvetta, enkä kyllä käsitä yhtään, mitä mainoksen minulle pitäisi edes myydä. Olen nuori, nätti ja suht hoikka, mutta en todellakaan pysty samaistumaan mainoksen malliin yhtään. Varmaan anorektikkoihin kolahtaa... Ap.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat