Mielialamuutos hormonikierukasta - kuinka kauan kestää?

Äkäpussi

Hyvät siskot,

nyt on apu tarpeen. Minulle laitettiin reilu viikko sitten hormonikierukka (Jaydess) ja mieli on ollut melkoisen maassa sen jälkeen. Mitenköhän kauan sitä kestää? Onko kellään kokemuksia? Kaikki lääkärit sanoivat, että mielialavaikutus on minimaalisen pieni, mutta minusta tämä alakulo (+ rähjääminen miehelle ja lapsille) ei ole kovin pientä.

Sairastan keskivaikeaa masennusta, joka on ollut kurissa lääkkeillä. Nyt tuntuu kuin lääkkeiden vaikutus olisi kokonaan hävinnyt. Kertokaa kokemuksia! Myös Mirenan käyttäjät avautukoot, koska Jaydessin hormonit ovat samat.

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on nyt menossa toinen Mirena. Yritin oikein miettiä oliko mulla mielialamuutoksia, mutta ilmeisesti aika on kullannut muistot kun en muista niitä olleen. 12 vuotta sitten se ensimmäinen laitettiin, joten jos jotain olikin niin aika äkkiä ne ohi meni. 

Yksilöllisiä asioitahan nämä ovat, mutta älä kuitenkaan heti alkuun luovuta, anna edes pari kuukautta sille aikaa. Itse en vaihtaisi tätä ehkäisyä mihinkään, niin tyytyväinen olen ollut. Tsemppiä!

Vierailija

Joo, pitää varmaan yrittää. Ei vaan ole kauheasti varaa olla allapäin, kun olen ollut sitä jo niin pitkään. Työ kärsii, mies kärsii ja pahinta: lapset kärsivät. Saan ihmeellisiä itkuraivareita, huudan ihan hulluista asioista jne. Ja muuten olen yleisen saamaton ja onneton. Pinna ihan kireällä koko ajan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat