Laitoin vieraalle lapselle rahat kaupan heiluvaan leikkiautoon, äiti nosti lapsen takaisin vihaisena vaikka auto vielä liikkui ja lapsi kika...

Vierailija

N. 3v poika oli kyseessä. Äitinsä pakkasi ostoksia kauempana ja poika oli kiivennyt siihen maksusta heiluvaan leikkiautoon (tai joku nostanut, en tiedä tuon ikäisten ketteryydestä)

Kysyin pojalta että onko äiti hukkunut, sanoi että ei ole se on tuolla ja osoitti kassoille päin. Naisella oli kärry pullollaan ruokaa ja ajattelin että hänellä pakkaaminen kuitenkin kestää.

Kysyin pojalta että haluaisitko sinä että tämä auto liikkuisi ihan oikeasti, hän nyökytteli innokkaana ja hoki "joo joo joo" Laitoin rahat aukkoon ja poika kikatti ja hymyili niin että tuli itsellekin kaamean työpäivän jälkeen hyvä mieli pojan ilosta.

Nyrpeä äiti kuitenkin tuli, kaappasi pojan vielä auton ollessa käynnissä ja tiuskaisi minulle "Me ei *Veetin kanssa oltiin sovittu ettei tänään pääse autoon, älä puutu meidän asioihin" Poruhan se pojalta heti tuli.

No anteeksi kauheasti että yritin ilahduttaa lasta? Ymmärtääkö tuon ikäinen jos etukäteen sovitaan jotain tuollaista? Äidit, selittäkää joku mikä syy oli käyttäytyä noin? Olen lapseton. Ja nainen 19v, en mikään limainen namusetä.

Kommentit (10)

Vierailija

No aika tiukkapipoinen äiti oli kyllä. Itse useamman äitinä en jaksa enää ressata joka asiasta, oisin ollut vain iloinen ja tyytyväinen kun joku ilahduttaa lastani sillä aikaa kun pakkaan ostoksia.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jotenkin tuli tuosta viimeisestä kappaleesta vähän itserakas sävy; "olen jumalainen nuori nainen, en mikään keski-ikäinen miehenryökäle".

Mutta muuten ristiriitainen juttu, kun ei tiedä toisten perheiden säännöistä ja taustoista. Voi saada lapsen vaatimaan tiettyjä asioita jos saa väärää esimerkkiä, mutta ajatus oli hyvä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

6, yleensä nyt kuitenkin pidetään oudompana jos 50v setä rikkinäisissä vaatteissa menee juttelemaan vieraalle lapselle, kuin 19-vuotias siististi pukeutunut nainen. Anteeksi jos meni tunteisiin.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
6, yleensä nyt kuitenkin pidetään oudompana jos 50v setä rikkinäisissä vaatteissa menee juttelemaan vieraalle lapselle, kuin 19-vuotias siististi pukeutunut nainen. Anteeksi jos meni tunteisiin.

ap

No jos pitäis valita niin pitäisin oudomoana että 19v nainen rikkinäisissä vaatteissa juttelisi tuntemattomalle lapselle kuin normaali, siisti 50-vuotias mies. Ohis

Vierailija

Oudompaa oli se, että äiti vasta jonotti kassalle (koska oli se kärryllinen ruokaa) ja lapsi haahuili yksikseen. Jotenkin en usko, että kukaan antaa noin 3v:n kirmailla itsekseen kaupassa tuolla tavoin. Toiseksi meillä käydään kaupassa eikä riekkumassa siellä.

Vierailija

Ei varsinaisesti mitenkään väärin, mutta en itse halunnut kantaa rahaa noihin vempeleisiin niin kokeiltiin aina vaan nappia ja todettiin että rikki :/ että mun lapselle olisit paljastanut tämän suuren huijauksen.

Joo, tiedän, oon hirveän moraaliton.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat